Tack som fan för svaren½

Fan jag gråter nästan av ilska när mina fitthänder inte vill synkroniseras i takt på låten jag försöker lära mig.
Exempelvis äré skit enkelt att spela my heart will go on med tanke på 4takten, den enkla melodin och de enkla skiftena i ackorden för vänsterhanden.
Låten jag håller på att försöka lära mig är följande:
https://www.youtube.com/watch?v=BulZmViukrw&list Kolla på snubben hur han spelar vänstern i samband med den svängiga melodin på högerhanden, jag blir så jävla förbannad på mina jävla händer som vägrar synkroniseras.
Dessutom är jag förbannat avis på att snubbjäveln är så snabb med vänsterhanden på det sätt att han kan spela två toner samtidigt på två olika oktaver utan att det segar ner sig. Jag kan spela en melodi snabbt på högern men inte lika snabbt om jag spelar den på två oktaver samtidigt, jag blir förbannad å ledsen på att mina fitthänder vägrar lära sig så fort!!! :::::::::O((((((
Jag har midi-versionen som jag ser på i slow-motion i musikprogrammet Synthesia då detta hjälper mig att se exakt vilka tangenter som ska tryckas ned. Jag kan inte läsa noter och jag pallar inte försöka lära mig det för det tror jag kmr ta ytterligare 5 år bara för att lära mig det och jag tror inte att det gör det något enklare i att försöka lära sig låtar än att kolla på midin i pianotabulator som jag gjort de senaste åren (jag kan ha fel oxå såklart).
Finns en snubbe på nätet som kan spela samtidigt han läser noter vid första försöket, sjuk jävel men grym oxå!

men men, det är bara att nöta nöta antar jag? hörde nått om 10 000 timmar krävs för att bli "master" på nått, nu är väl inte det mitt mål, jag vill bara lära mig denna awesomelåt!!!