2023-08-24, 09:07
Medlem
vissa bolag lämnar väl ibland ut telefon o personuppgifter till telemarketingföretag, hur restriktiva är hallon med sånt?
Citera
2023-08-25, 23:08
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Någon annan som upplever den totala omöjligheten att logga in på mina sidor sedan igår?
och kundservice stängd till på måndag, bravo!
Citera
2023-08-30, 10:51
Medlem
Enydrions avatar
Trevligt, försökte stoppa i ett oanvänt simkorto i en ny telefon igår.... gick inte bra, lyckades inte ringa alls....
Citera
2023-09-26, 16:41
Medlem
populopiduss avatar
Är det nån som vet om tre:s interna kreditsystem gäller även om man tecknar abonnemang hos Hallon?
Citera
2023-10-31, 13:28
Medlem
krommees avatar
Skaffade nyss hallon,nåt jag förvånas över är att.man debiteras fast man inte ens aktiverat simkort ?
Citera
2023-10-31, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Någon annan som upplever den totala omöjligheten att logga in på mina sidor sedan igår?
och kundservice stängd till på måndag, bravo!

Hela tre verka har pajat ihop. Försökte göra ett ärende via deras telefonservice, det gick inte.
Citera
2023-11-02, 10:48
Medlem
krommees avatar
Hallon var bra pris, bra surfmängd mm.. har fått sim och de fungerar, dock är 4g sämre än comviq/tele2 där jag befinner mig..

Man kan inte använda appen hallon bland annat för den är helt buggad?
Man kan inte se surfmängd kvar på något sätt?
Man kan inte få kontakt med dom på något sett vad det verkar med frågor?

Lär gå en bra mängd reklamationer till den systerop till tre..
haha
Citera
2023-11-02, 14:56
Medlem
Mogaku-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Hela tre verka har pajat ihop. Försökte göra ett ärende via deras telefonservice, det gick inte.
Är det därför som det ryktades tidigare i år om att Telenor och Vodafone skulle ta över 3 Norden och Storbritannien. (FB) Tre & telenor, hopslagning?

Har varit rätt tyst om den affären men antar att det är därför som 3 Sverige pumpar ut reklamfilmer för att locka till sig kunder och sedan blir det Telenor respektive Vodafone som tar över 3 och Hallon.
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Hallon var bra pris, bra surfmängd mm.. har fått sim och de fungerar, dock är 4g sämre än comviq/tele2 där jag befinner mig..

Lär gå en bra mängd reklamationer till den systerop till tre..
haha
Tele2 och Comviq må haft usel täckning redan på GSM tiden utanför storstäderna och ute i landsbygd och glesbygd. Något som nödvändigtvis inte behöver stämma nu 2023.

Fanns väl även Penny (Tele2) ett tag men kunderna tyckte nog att Comviq var snäppet bättre.

3 är väl den operatör som haft allra sämst täckning av de fyra nätägarna?
Citera
2023-11-02, 15:08
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Kollade med en som har Hallon och han har inga problem med senaste versionen av appen på en Xiaomi Poco X3 NFC med Android 12 så det är kanske något med din mobil / surfplatta.
Han kan se hur mycket surf som finns kvar och du kan annars logga in från hemsidan också om den funkar bättre än appen.
Det finns en chatt för kundtjänst om inte informationen redan finns bland frågor & svar.
Citera
2023-11-02, 15:50
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Kollade med en som har Hallon och han har inga problem med senaste versionen av appen på en Xiaomi Poco X3 NFC med Android 12 så det är kanske något med din mobil / surfplatta.
Han kan se hur mycket surf som finns kvar och du kan annars logga in från hemsidan också om den funkar bättre än appen.
Det finns en chatt för kundtjänst om inte informationen redan finns bland frågor & svar.
Oavsett app eller hemsida så står din totala surf ej förbrukat osv ..
Citera
2023-11-02, 16:12
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Oavsett app eller hemsida så står din totala surf ej förbrukat osv ..
Okej då är det väl bara att räkna ut hur mycket du har förbrukat?
Citera
2023-11-02, 22:25
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Okej då är det väl bara att räkna ut hur mycket du har förbrukat?
Hur ska jag kunna räkna ut det om det står den totala mängden man startar med varje månad och inget annat?. Snacka om o va lite trög. Någon som vet hur man kollar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in