2013-07-11, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Era "dissar" är så jävla sämst, kanske ska hålla er till ämnet istället för att kalla varandra saker, slå varandra över huvudet med kunskap istället.

ja för det gör du ju bra själv i denna och andra trådar ..
jag har hållt mig till topic , jag motsäger bara en extremt korkat rekommendering, vilket du ju tydligen är enig i att det är
Citera
2013-07-11, 02:54
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porkeatingcrusader
ja för det gör du ju bra själv i denna och andra trådar ..
jag har hållt mig till topic , jag motsäger bara en extremt korkat rekommendering, vilket du ju tydligen är enig i att det är

Jag brukar försöka hålla mig relativt lugn

Fast nu har det spårat ur, era inlägg är 9 av 10 rader förolämpningar.
Nu när jag tittade så ser jag att det främst är den okände mannen som förolämpar, du höll dig bättre.

Ja i sakfråga är vi helt överens
Senast redigerad av shponglad 2013-07-11 kl. 02:59.
Citera
2013-07-11, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Jag brukar försöka hålla mig relativt lugn

Fast nu har det spårat ur, era inlägg är 9 av 10 rader förolämpningar.

Ja i sakfråga är vi helt överens

haha ja med tryck på "brukar forsöka" haha

nej utav 10 rader är kanske 4 förolämpningar

väl inget konstigt i att jag ger tillbaka av samma mynt när han forsöker få mig att framstå dum och liknande för att han själv inte fattar nånting , JAG är efterbliven för att HAN aldrig sett 10 och 12 skotts revolvrar.. ja det ger ju mening
är ju inte mitt fel att han kommer med påståenden som han på inget sätt kan backa upp, och när han då inte kan det då är det jag som är idioten

men för att återgå till OnT delen i vår diskussion vill jag fortfarande gärna se en enda med lite koll som rekommenderar en .22 till självförsvar, jag vill också gärna se dessa magiska .22 kulor som slänger folk med skyddsväst i marken så dom inte kan resa sig på flere minuter, vill faktiskt gärna se statistiken på hur många som blir skjuten med en .22lr som rent faktiskt inkapaciteras av det kontra dom som förtsätter attacken eller springar vidare... mr unknown du måste ju ha nån referans på denna .22 som är så bra till självförsvar och tydligen slår hårdare än .40s&w och liknande kalibrar
Citera
2013-07-11, 03:13
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porkeatingcrusader
haha ja med tryck på "brukar forsöka" haha

nej utav 10 rader är kanske 4 förolämpningar

väl inget konstigt i att jag ger tillbaka av samma mynt när han forsöker få mig att framstå dum och liknande för att han själv inte fattar nånting , JAG är efterbliven för att HAN aldrig sett 10 och 12 skotts revolvrar.. ja det ger ju mening
är ju inte mitt fel att han kommer med påståenden som han på inget sätt kan backa upp, och när han då inte kan det då är det jag som är idioten

men för att återgå till OnT delen i vår diskussion vill jag fortfarande gärna se en enda med lite koll som rekommenderar en .22 till självförsvar, jag vill också gärna se dessa magiska .22 kulor som slänger folk med skyddsväst i marken så dom inte kan resa sig på flere minuter, vill faktiskt gärna se statistiken på hur många som blir skjuten med en .22lr som rent faktiskt inkapaciteras av det kontra dom som förtsätter attacken eller springar vidare... mr unknown du måste ju ha nån referans på denna .22 som är så bra till självförsvar och tydligen slår hårdare än .40s&w och liknande kalibrar

hehe jag hör dig, inte alltid man lyckas.

Jag redigerade mitt inlägg under tiden du skrev, insåg att min kritik var för bred...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in