Har testat Strawberry och smakämnena lyckas verkligen lura hjärnan att det är jordgubbsglass, vilket blir lite bisarrt när det är vatten. Lite Willy Wonka, men kolsyran förstör lite. Tror det varit mer spännande om det var stilla vatten.
Jag har precis smakat den med chokladsmak, tyckte den var god i måttliga mängder. Smaken var sjukt tydlig, det kändes som att någon hade hällt glass i lokan .
Är smaken lika subtil som på vanlig Loka, eller är den starkare? Kikade lite på innehållsförteckningen och det verkar som att old-schoolvarianterna verkar ha ungefär samma innehåll samt lika mycket kcal som en vanlig Loka. Därför tycker jag att det känns som att de borde smaka ungefär lika mycket.
Måste säga att smakerna är intressanta i alla fall. Ska köpa en så fort jag får tillfälle!
Är smaken lika subtil som på vanlig Loka, eller är den starkare? Kikade lite på innehållsförteckningen och det verkar som att old-schoolvarianterna verkar ha ungefär samma innehåll samt lika mycket kcal som en vanlig Loka. Därför tycker jag att det känns som att de borde smaka ungefär lika mycket.
Måste säga att smakerna är intressanta i alla fall. Ska köpa en så fort jag får tillfälle!
Smaken är inte starkare men eftersom att det är en så konstig smakupplevelse så känns det så. Vatten ska inte smaka choklad t.ex.
Jag tycker inte den är subtil. Den är tydlig som sagt. Smakar verkligen som det står. Jag tycker att chokladvattnet är godast. Inget jag köper så ofta men ibland blir det några flaskor när man vill ha sötsaker men inte vill vara onyttig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!