• 1
  • 2
2013-05-05, 22:22
Medlem
Tja!

Jag har sett att Loka har släppt 3 nya lokasmaker. Smakerna är: Strawberry Ice Cream, Chocolate Shake och Lemon Pie.

Är det någon som har testat någon av dessa? Jag är nämligen väldigt skeptisk själv
Citera
2013-05-05, 22:39
Medlem
Oxbringas avatar
Har testat Strawberry och smakämnena lyckas verkligen lura hjärnan att det är jordgubbsglass, vilket blir lite bisarrt när det är vatten. Lite Willy Wonka, men kolsyran förstör lite. Tror det varit mer spännande om det var stilla vatten.

Kul grej att testa en gång men inte mer.
Citera
2013-05-05, 22:41
Medlem
KitKatChunkys avatar
Tjejen köpte en Lemon Pie som jag fick ta ett smakprov på.
Inget jag rekommenderar direkt.
Usch och fy fan.
Citera
2013-05-05, 22:45
Medlem
Chokladsmaken, var det värsta jag druckit för den summa pengarna (undantag alkohol). Riktigt äcklig. Som att göra O'boy på vatten.
Citera
2013-05-05, 22:46
Medlem
KitKatChunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxbringa
Har testat Strawberry och smakämnena lyckas verkligen lura hjärnan att det är jordgubbsglass, vilket blir lite bisarrt när det är vatten.
Det där är sant, man blir lite förvånad att man får sådana smaker i en dryck. Men inte är det gott för den delen.
Citera
2013-05-05, 22:53
Medlem
MystEquals avatar
Jag har precis smakat den med chokladsmak, tyckte den var god i måttliga mängder. Smaken var sjukt tydlig, det kändes som att någon hade hällt glass i lokan .
Citera
2013-05-05, 23:03
Medlem
genomskinligts avatar
Har smakat alla nya smakerna och tyckte att de hade lyckats fantastiskt bra med smakerna, det smakar verkligen choklad. Mycket lyckade!
Citera
2013-05-05, 23:28
Medlem
Är smaken lika subtil som på vanlig Loka, eller är den starkare? Kikade lite på innehållsförteckningen och det verkar som att old-schoolvarianterna verkar ha ungefär samma innehåll samt lika mycket kcal som en vanlig Loka. Därför tycker jag att det känns som att de borde smaka ungefär lika mycket.

Måste säga att smakerna är intressanta i alla fall. Ska köpa en så fort jag får tillfälle!
Citera
2013-05-06, 00:27
Medlem
genomskinligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipchoppin
Är smaken lika subtil som på vanlig Loka, eller är den starkare? Kikade lite på innehållsförteckningen och det verkar som att old-schoolvarianterna verkar ha ungefär samma innehåll samt lika mycket kcal som en vanlig Loka. Därför tycker jag att det känns som att de borde smaka ungefär lika mycket.

Måste säga att smakerna är intressanta i alla fall. Ska köpa en så fort jag får tillfälle!
Smaken är inte starkare men eftersom att det är en så konstig smakupplevelse så känns det så. Vatten ska inte smaka choklad t.ex.
Citera
2013-05-06, 22:28
Medlem
skrudiss avatar
Lemon pie smakar vidrigt. Som Treo eller något annat jag tvingats i mig. Är inte lika klar i sin smak, enligt mig.

Jordgubb var desto bättre. Ren smak, fyllig och "gräddig" eftersmak.
Citera
2013-05-07, 09:19
Medlem
Chokladen är svingod, smakar kolsyrad milkshake.
Citera
2013-05-07, 12:36
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipchoppin

Jag tycker inte den är subtil. Den är tydlig som sagt. Smakar verkligen som det står. Jag tycker att chokladvattnet är godast. Inget jag köper så ofta men ibland blir det några flaskor när man vill ha sötsaker men inte vill vara onyttig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in