Citat:
Ursprungligen postat av xxxzzz-99
Haha, försöker du inbilla dig själv att kassapersonalen på ICA är värdefulla? En vuxen person som jobbar på ICA är lika värdefull som en praktikant. Det finns absolut ingenting att vara stolt över.
Det finns en smart och värdefull människa i varje ICA affär, och det är ägaren. Det är en ledare, resten är följande undermänniskor.
Det finns en smart och värdefull människa i varje ICA affär, och det är ägaren. Det är en ledare, resten är följande undermänniskor.
Det finns även föga smarta och föga värdefulla ledare. Många av dessa återfinns på toppositioner inom politiken. Naturligtvis är all personal i en butik värdefull. Inte minst håller de uppsikt över butiken. Jag har egentligen den största respekt för butikspersonal. Det är människor som arbetar i en utsatt miljö. Det finns mycket socialt pack där ute som snattar och kan bli hotfulla och farliga mot denna personal. Att stå upp mot dessa gör människor stolta. Att vårda en butik och hålla den ren, snygg och välsorterad borde väl kunna göra den anställde stolt.
Citat:
Ursprungligen postat av xxxzzz-99
Helt rätt! mycket bra sagt.
Att dåliga tider bara finns i folks huvuden stämmer tyvärr inte. Det är en klyscha för man kan inte i folkmordets Darfur / Sudan fästa vikt vid att vädret iallafall är kalas. Arbetslösheten i Spanien går inte att drömma sig bort ifrån. Att Sverige står inför ekonomiska problem är ett faktum. Det är fel att säga "skulderna är skyhöga, jajamänsan, härliga tider!"
Jag ber om ursäkt till TS för att mitt inlägg tar en avstickare från trådens inledande fråga. Tråden är riktigt bra.

sliddjur å undermänniska rakt från hjärtat