2013-04-28, 22:13
Medlem
Fofus avatar
Tjena!
Ska opereras på torsdag (2 maj) och får inte supa innan dess.. pga att alkohol har en blodförtunnande effekt. Får inte heller röka -.- Så min fråga är... vad kan jag knapra i mig istället? Det är på valborg (31e) jag tänkte försöka att inte sitta och ha skittråkigt nykter när alla andra är fulla och glada.. Alltså två dagar innan operation och narkos i följd av en kur smärtlindrande. något förslag?
Citera
2013-04-28, 22:19
Medlem
RolleWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fofu
Tjena!
Ska opereras på torsdag (2 maj) och får inte supa innan dess.. pga att alkohol har en blodförtunnande effekt. Får inte heller röka -.- Så min fråga är... vad kan jag knapra i mig istället? Det är på valborg (31e) jag tänkte försöka att inte sitta och ha skittråkigt nykter när alla andra är fulla och glada.. Alltså två dagar innan operation och narkos i följd av en kur smärtlindrande. något förslag?

Lite X , ett par kola linjer , samt ett par kraftiga ice hals bloss så kommer du må mycket bättre .
Citera
2013-04-28, 22:21
Medlem
Kaaris avatar
Hoppa bungie jump, åk motorcykel i 160km/h eller något annat som man får en naturlig effekt av, om du nu måste bli hög och inte kan vänta ett par dagar.
Citera
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolleWest
Lite X , ett par kola linjer , samt ett par kraftiga ice hals bloss så kommer du må mycket bättre .

Låter som en utmärkt idé
Citera
Medlem
Denoms avatar
Satsa på någonting med kort halveringstid. Typ stilnoct, lustgas och kokain.

Edit: du skulle även kunna peta i dig en lapp lsd eller käka lite svamp.
Citera
Medlem
Fofus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolleWest

Så... Kola funkar? Hade ju varit perfekt... fast är ju ingen långvarig lösning.
Citera
2013-04-28, 22:22
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Nu ska jag vara jävligt tråkig och moraltantig:
Du borde ta det lugnt och partaja efteråt istället.
Citera
2013-04-28, 22:27
Medlem
Fofus avatar
Vet inte om det finns fler risker eftersom det är ett boobjob? Men lustgas hade ju inte varit helt fel det heller...
Citera
2013-04-28, 22:33
Medlem
shotacats avatar
Syra?

Annars så kanske man ska låta bli. Lustgas kan väll fungera också.
Citera
2013-04-29, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fofu
Tjena!

Alltså... om du saknar all form av självbevarelsedrift och inte tycker att det gör nåt att du kommer få mer eller mindre intressanta komplikationer av de medel dom använder för att söva dig så är det ju bara för dig att häva i dig allt möjligt... dock så kommer ju narkosläkarna och kirurgerna och dom andra att få lite att göra när ditt system fullständigt kukar ur... men det gör väl inget???

Ja, jag är en fucking jävla moralkärring..... reversed psychology funkar finfint...
Senast redigerad av Thiesen 2013-04-29 kl. 05:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in