2013-04-26, 15:37
Medlem
Majoriteten av Er kommer tro att jag är dum i huvudet (alternativt trollar). Men så är inte fallet.
Jag behöver på allvar eran hjälp, gubbar.

Sedan jag var sjutton år har jag snusat. I skrivande stund är jag nitton år och sedan förra helgen kan jag inte längre njuta av en prilla.

Det hela började med en kanonfylla. Mådde bättre än Hugh Heffner, för att därefter må ungefär som en sönderslagen pundare på Plattan. Det blev för många shots och jag spydde som en kalv. Värsta fyllan på oerhört länge.
Nåväl, under fyllan snusade jag konstant (Ni vet hurdan man är).

Sedan denna kvällen så har jag inte längre kunnat njuta av mina prillor. Jag får en spykänsla så fort den åker under läppen. Vad i helvete skall jag göra? Och ja; jag vill fortsätta snusa och ser inte alls detta som en möjlighet till att sluta. Beroendet känns ständigt av men jag kan uppenbarligen inte lindra det och har fått ta till cigg för ändamålet. LÄR MIG SNUSA IGEN!

(Pajkastare och moralpredikande idioter avrådes från att vistas i tråden)
Citera
2013-04-26, 15:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Hehehe, pallar du dricka shots? För sånt här kan ta tid, jag kunde inte dricka Gin på flera år efter en liknande snefylla i tonåren.
Citera
2013-04-26, 15:42
Medlem
usb3s avatar
Har väl varit med om samma sak, men inte att det hållit i sig så länge. Mitt tips är väl att du börjar lite försiktigt när du du känner dig redo igen. Känn ingen press och trappa försiktigt upp det när du väl kommer igång igen. Lycka till!
Citera
2013-04-26, 15:45
Medlem
PositiveNegatives avatar
Ta det lugnt i början, kör gärna på white. Om det hjälper så kan du dricka cola eller juice med din prilla.
Citera
2013-04-27, 02:11
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Lägg av med snuset. Det var så jag slutade. Jag mådde kanondåligt efter en fylla, och hade ingen lust att snusa efter det.

Två månader clean. Håll tag i det för fasen.
Citera
2013-04-27, 10:22
Medlem
ReggaeWigges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
Ta det lugnt i början, kör gärna på white. Om det hjälper så kan du dricka cola eller juice med din prilla.
dricka med snus inne är värdelöst, t.ex när man ska avnjuta en pilsner eller en cola och har prillan inne så smakar allt snus blandning:/
Citera
2013-04-27, 13:34
Medlem
PositiveNegatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReggaeWigge
dricka med snus inne är värdelöst, t.ex när man ska avnjuta en pilsner eller en cola och har prillan inne så smakar allt snus blandning:/

Personligen tycker jag att det inte finns något bättre än en öl med snuset.
Citera
2013-04-27, 15:16
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
Personligen tycker jag att det inte finns något bättre än en öl med snuset.

Ja, eller i ölen.
Citera
2013-04-27, 15:21
Medlem
Avva66s avatar
Kaffe och snus is the shit, välkommen till beroendet.
Citera
2013-04-27, 15:47
Medlem
PositiveNegatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Kaffe och snus is the shit, välkommen till beroendet.

Jag höll på att glömma den! Ts, testa Avva66s råd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in