• 1
  • 2
2013-04-25, 09:52
Medlem
Sker cigaretter som finns att kpa i vanlig matbutik som r av de starkaste? de flesta verkar innehlla 10 Mg tjra och kolmonoxid samt 0,9 Mg nikotin.

Finns det inget starkare n s? vill ha mer nikotin och att det ska knnas att man drar ner rk i halsen.

Tnker inte bestlla p internet...

Tips tack
Citera
2013-04-25, 09:54
Medlem
flashgrenades avatar
John Silver utan filter?
Citera
2013-04-25, 09:55
Medlem
Vet inte hur gul commerce r i frhllande till andra cigg men dom river rtt gtt i halsen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
John Silver utan filter?

Hur mycket av vardera innehller varianten med filter av denna?
Citera
Medlem
C8H11Ns avatar
Ta bort filtret...
Citera
2013-04-25, 10:09
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cumulus
Hur mycket av vardera innehller varianten med filter av denna?

Ingen aning men jag kan lova att dom r kraftiga som satan. Har en gammal arbetskamrat som rkte dessa cigaretter fr att de var s starka s att han slapp bjuda folk, ingen annan klarade att rka dom
Citera
2013-04-25, 10:15
Medlem
Jompa utan tuss r de starkaste. Annars kan du rulla eget, jag gjorde det ett tag, billigare, godare och du knner verkligen cancern komma smygandes fr varje cigg
Citera
2013-04-25, 11:09
Medlem
oloas avatar
rulla stora jointar med ocb och tobak, eller john silver utan tuss!
Citera
2013-04-25, 12:22
Medlem
Kattpajs avatar
Blend r vl ngorlunda starka. De r ven kompakta vilket strker knslan av rk i lungorna.
Citera
2013-05-06, 01:13
Medlem
Glenn ska du/ni prova,det innehller lite mindre kolmonoxid o s men stark i smak.Cigaretten i sig r mycket kort men det kompenseras i styrkan,och smaken sjlvklart.

En annan variant om man vill kra utan filter s Camel.
Citera
2013-05-06, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Ingen aning men jag kan lova att dom r kraftiga som satan. Har en gammal arbetskamrat som rkte dessa cigaretter fr att de var s starka s att han slapp bjuda folk, ingen annan klarade att rka dom

Du skojar nu, eller? John Silver r mild tobak om man jmfr det med tex Zware VanNelle (hollndskt)
Men om man vill rka frdiga cigg istllet fr rulltobak d tror jag att Goulloise r starkast.

PS Nn som vet om det finns en maxgrns i Sverige angende nikotin och tjra i tobak. Jag har nmligen aldrig hittad den riktiga svarta tobaken som jag lskar.
Citera
2013-05-06, 23:57
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vreemd
Du skojar nu, eller? John Silver r mild tobak om man jmfr det med tex Zware VanNelle (hollndskt)
.
Haha jag hoppas att han gr det, nr jag rkte s kastade sig alla ver en och slet t sig mina fina john silver utan tuss fr att dom var goda och dyra typ
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in