2013-05-13, 00:39
Medlem
Lakejjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyss
de var ju ingen vidare form du låg inne med.
Med tanke på hur länge du varit on

byggare på vardagarna, rockstjärna på helgerna

bättre bilder kommer, du kommer nog ändra uppfattning.
Citera
2013-05-13, 00:42
Medlem
Lakejjs avatar
blev axlar och triceps idag och lite hopprep, extremt intensivt.

styrkan börjar komma, axelskadan känns knappt längre och har fortfarande träningsvärk i brösten :/ (extrem)

blev hantelpressar till 40kg, 4or, 30kgs, 8or, dropsets..
sidolyft från 4kg till 15kg, sedan nedåt igen.
sidolyft i maskin, lite hantellyft framåt och några drag i cable för baksida axel.

triceps blev pushdowns, extremt tungt (för mig), en arm i taget, 60kgs, 2or, sedan dropsets.
lite stående frenchpressar, kickbacks och dips.

ätit mkt bra idag, mår bra som fan, medicineringen är stabil, ingen mer alkohol som sagt, får se hur det går.

mvh
Citera
2013-05-13, 13:04
Medlem
Samaelssons avatar
Nu ska ja inte kasta sten i glashus... ;-)

Men fludder e den värsta skiten du kan stoppa i dig, du kommer aldrig bli av med någon ångest så länge du går på skiten.

Testa efter trennet är färdigt att köra på testo only, de bör ge dig såppas välbefinnande att du klarar dig utan fludder.

De e värt hur mycke som helst att slippa den skiten.

Men se nu till att njuta o få ut de mesta av trenkuren, tren is da shit :-D
Citera
2013-05-13, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Nu ska ja inte kasta sten i glashus... ;-)

Men fludder e den värsta skiten du kan stoppa i dig, du kommer aldrig bli av med någon ångest så länge du går på skiten.

Testa efter trennet är färdigt att köra på testo only, de bör ge dig såppas välbefinnande att du klarar dig utan fludder.

De e värt hur mycke som helst att slippa den skiten.

Men se nu till att njuta o få ut de mesta av trenkuren, tren is da shit :-D

Dummaste jag hört. Du har ju uppenbarligen ingen erfarenhet av benso öht om du tycker att välbefinnandet är lika stort på testo som på bens... yeah right. Som att det hade gått att byta det mot testo.
Citera
2013-05-13, 16:46
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chords.
Dummaste jag hört. Du har ju uppenbarligen ingen erfarenhet av benso öht om du tycker att välbefinnandet är lika stort på testo som på bens... yeah right. Som att det hade gått att byta det mot testo.

Ja menar inte att välbefinnandet är större på testo, eller att de ens är jämförbart.
De ja menade var att de e väldigt svårt att hålla fludder på en bra nivå, toleransen ökar sjukt fort o de e ett h-e att sluta.

Men ja tror de e lättare att härda ut att gå av benzo när man kör testo only samtidigt.

Och jo, ja har testat de mesta i benzoväg o euforin e grym, särskilt på FM1, men dom flesta ja känner som va inne i fluddersvängen fick problem så inåt h-e.

Har själv kört en polare till psykakuten när hans kran försvann o han stog utan.
Citera
2013-05-13, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Samaelsson
Ja menar inte att välbefinnandet är större på testo, eller att de ens är jämförbart.
De ja menade var att de e väldigt svårt att hålla fludder på en bra nivå, toleransen ökar sjukt fort o de e ett h-e att sluta.

Men ja tror de e lättare att härda ut att gå av benzo när man kör testo only samtidigt.

Och jo, ja har testat de mesta i benzoväg o euforin e grym, särskilt på FM1, men dom flesta ja känner som va inne i fluddersvängen fick problem så inåt h-e.

Har själv kört en polare till psykakuten när hans kran försvann o han stog utan.

Det i fetstil kan jag däremot hålla med om. Nu har jag ju dock ingen aning om TS ens bryr sig om att trappa ner, utan det var ju mer du som drog upp den frågan.

Trappa ner och ligga på tren = big no no. Även att hoppa av testot och trappa ner på bens är big no no. Bästa är att ligga kvar på lågdos och sedan trappa ner, men det viktigaste av allt är ju att ha bestämt sig till 100% och har livet städat.

// En månad ren från alpra
Citera
2013-05-14, 22:01
Medlem
Lakejjs avatar
kör 1ml testo/deca e5d, 1ml tren eod.

sov senast i söndags natt, blev väll max 3 timmar men va och tränade boxning precis och är hyfsat vaken ändå. måndags natt blev karatefylla, uppåt, concerta och stess, hann dock stabilisera mig innan arbetet.
bara käkat 3 stess idag så beroende vet jag inte vad ni menar med, antar alla är olika.
dock börjat röka, men blir bara 3 om dagen utan filter för att jag får sån jävla boost på benzo av skiten

2 timmar säck, hopprep, sparring, teknik, osv.

nu blir det en halv imovane så jag kan sova länge och djupt, sen slänger jag skiten åt helvete, ska gå sova utan.

cipralexen spökar i huvudet som helvete från depp till pepp, ska till vc tors, får se vad dom säger, men det är lugnt, är såpass stark att jag tål det. Antar det inte stabiliserat sig än. Gillar det nästan, hellre känna någonting än ingenting

vikt idag morgon: 95,5

RYGG IMORGON!!!

https://www.youtube.com/watch?v=gIaePMf-RfE

sov gott.
Citera
2013-05-16, 09:46
Medlem
Lakejjs avatar
Gårdagens pass 1ml tren i röven med, 600iu hcg idag.. sömnlös natt dock efter grova hot igår, vart på vc och fått stilnoct, men kan nog sova ett par timmar utan nu för att dra jobbet efter.

prio rygg, ca 2,30h
Mark 5 set, 120x10, 180x8
Latsdrag olika handtag: 10-15 set, 30-100kg
Rodd: hantlar + stång och v-handtag, tot ca 20 set, vikter mellan 35-110kg

Utfall till spyan kom i käften (högrep)
Bencurls tills spyan kom i käften (högrep)
Vadpress: Tungt, 2 set
50 Situps
50 Sneda situps (mkt intensivt)
1 maxning på koncentrationscurls biceps
Pushdowns från 100-20kg, ca 50reps

nästa pass blir bröst/biceps.

mvh
Citera
2013-05-17, 14:35
Medlem
Lakejjs avatar
Bröst/Biceps igår.

Snedbänk: högrep 5-30 reps 50-100kg 10 set
Hantelflyes/superset med raka pressar: högrep 10-20 reps, 10-20kg 10set
Cable i olika vinklar: 8or, 40kgs, 5set

Stångcurls rak stång: tyngre och tyngre, färre och färre reps, till 60kg, ca 7-8set
Koncentrationscurls: 15kgs, 8or, 3set
Hammercurls tills armarna dog, samt underarmar, rullningar, omvända curls osv.

idag blir det en tren panna i röven.

mvh
Citera
2013-05-19, 16:03
Medlem
Lakejjs avatar
hcg+tren i röven idag.

och ett benpass..

Böj till 170, färre och färre reps, sedan dropset.
Press fötterna högt för hamstrings: typ 200kg, högrep

spark tills jag spydde 50-110kg
curls tills jag spydde 30-80kg

mycket stretch och töj..

slänge in lite mage också..

har fått nån jävla bristning i vänster lats WTF?? känns som ett jävla getingstick varje gång jag kör en pose... någon som känner igen detta? smörjer iaf me voltaren o skit varje dag. ingen alkohol i helgen förutom en bira till maten, heller ingen stess, dock cipralex och en stilnoct i igår. ska säga till läkaren att dra tillbaka sobrilen som inte ger ett skit och sätta in så jag bara kan käka 3st 10mg stess om dagen tills cipralexen börjar verka.

mvh den odödlige.
Citera
2013-05-19, 16:20
Medlem
Lakejjs avatar
Formen just nu: värdelös

still 96kg

http://oi39.tinypic.com/2jej5u.jpg
Citera
2013-05-20, 20:04
Medlem
Lakejjs avatar
axlar/triceps

extremt många reps på samtliga övningar och dropset.

hantelpressar
sidolyft hantel
sidolyft cable
sidolyft maskin
hantelyft framåt

pushdowns
skullcrushers
frenchpressar
kickbacks

ser extremt hård ut men vätska och flöt kvar på magen, men axlarna kommer fram jävlar vid pump. Styrkan sviker dock, men vfan dietar ju som ett äckel och käkar massa jävla medicin, kommer nog bli nöjd ändå. Ändå slutat dricka helt och käkar bara 30mg stess om dagen.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in