2013-04-24, 14:09
Bannlyst
Hej vet inte ifall ni känner till denna komiker men han är mest känd från öob och felix reklamerna. Han har kört på raw standup några gånger. Själv tycker jag han är mest rolig när han kör standup han är iallafall bättre än magnus betner tycker jag. Vad tycker ni om honom?
Citera
2013-04-24, 14:18
Medlem
HerrVs avatar
Minns att jag såg ett klipp när han uppträdde på Stockholm Live för några år sedan, där han pratar om bla kulturkrockar och överklassbarn. Det var ganska kul, och jag gillade hans sätt att vara på scenen. Sedan har jag nog inte sett något mer av honom som stand up-komiker, om han nu fortfarande är aktiv. Gick väl antagligen inte så bra för honom, därav de töntiga reklamerna han gör.
Citera
2013-04-24, 15:55
Medlem
ojns avatar
Han verkar jobba mer bakom kulisserna, jag har för mig att han t.ex. jobbar med programmet Robins. Skulle gissa att han även skriver en del material till andra komiker, precis som t.ex. Ola Söderholm.

Han har också skrivit en bok som driver med bisarra religioner.
Citera
2013-04-24, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Limpa
Hej vet inte ifall ni känner till denna komiker men han är mest känd från öob och felix reklamerna. Han har kört på raw standup några gånger. Själv tycker jag han är mest rolig när han kör standup han är iallafall bättre än magnus betner tycker jag. Vad tycker ni om honom?

Mina fisar är bättre än Betnér.

Kollade klippet med överklassskämten. Nja det här "öhö jag är svensk och jättemesig kolla på utlänningarna fan vad coola de är" och att bara hacka på "lovligt byte" räcker inte.
Citera
2013-04-24, 16:56
Medlem
Bassplays avatar
Han är inte rolig.
Ändå har han väl fått ett pris för bästa standup eller något..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in