2013-04-23, 21:06
Medlem
Pangaea250s avatar
Tjena,

Tänkte höra om allmänna synpunkter på Medion-laptops. De verkar vara mycket "bang for the buck". Vad är byggkvalitén på dom? Har egen erfarenhet av att köpa en stark dator för billig peng på pappret men den var riktigt dålig i slutändan.

Råd? Alternativa spellaptops för runt 10.000 SKR?
Tack på förhand!
Citera
2013-04-27, 22:29
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangaea250
Tjena,

Tänkte höra om allmänna synpunkter på Medion-laptops. De verkar vara mycket "bang for the buck". Vad är byggkvalitén på dom? Har egen erfarenhet av att köpa en stark dator för billig peng på pappret men den var riktigt dålig i slutändan.

Råd? Alternativa spellaptops för runt 10.000 SKR?
Tack på förhand!

Medion var iallafall för många år sedan samma sak. Mycket bang for the buck men otroligt billigt chassi och sådant. (Stationär). Men har kanske blivit bättre..tror jag vet vilken bärbar du syftar på (GTX670M-grafik) och den verkar väga lika mycket som en ASUS G5x och det bådar gott vad gäller dess kylning.'

Har dock inte testat en sån själv och jag valde bort den mycket pga vikten..och lite märket.

Jag valde denna http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1509553 istället som jag är mycket nöjd med.. dok låter fläkten rätt mycket vid tungt gejmande. Annars gillar jag kapaciteten i så låg vikt

Matt FullHDskärm är guld också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in