Jag snusade i 3 år, men jag såg inte röken av snusgrop.
Snusade mästadels lössnus, vilket jag själv tycker borde ge mer snusgrop.
Fast det kanske är från människa till människa hur mycket grop man får?
Snusade lössnus i ett par år, och fick en ganska stor snusgrop, men har nu snusat portionssnus i ungefär ett år och snusgropen har blivit mkt mindre. Om jag tar en lössnus nu så får jag bara plats med hälften så stor som innan.
Har snusat i tio år. Nio av de åren har jag snusat lössnus. Har ingen antydan till snusgrop ens. Däremot ett tandkött med varierande färg. Blir vitt och skrynkligt emellanåt.
Har snusat i cirka 7 år.... Nu är munnen så fucked up så jag vill lägga ner snuset. På högersidan där jag alltid snusat ser man en tydlig tandhals och den tanden är lite lös. Gjorde ett tappert försök att byta sida men då började det blöda och svida som satan... Och ja jag har en ganska rejäl grop men det är ju skit samma, det är nog värre med tandköttet.
Har snusat i cirka 7 år.... Nu är munnen så fucked up så jag vill lägga ner snuset. På högersidan där jag alltid snusat ser man en tydlig tandhals och den tanden är lite lös. Gjorde ett tappert försök att byta sida men då började det blöda och svida som satan... Och ja jag har en ganska rejäl grop men det är ju skit samma, det är nog värre med tandköttet.
Samma här men 6 år. Har gått över till portion sen ett par tre månader tillbaka, det har hjälpt lite än så länge. Jag får inte med mig massa dött tandkött när jag drar med ett finger i överläppen längre iaf
Jag har snusat i 10 år, de 5 första åren var det alltid vänster sida som gällde men nu varierar jag pga av att min tandläkare tyckte att min grop var lite väl stor.
Helt seriöst så har jag tagit kanske 20 snusar i mitt liv, då i utebyte mot att röka en cigg, jag har en snusgrop. Inte alls stor men snusen sitter ju perfekt där den gör, även nu
Efter 40 års snusande så har jag fått till en perfekt grop där prillan ligger perfekt.
Är glad över min prillficka Skulle inte bli glad om den försvann
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!