Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-15, 12:44
  #529
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gomtuu
Mi erfaring, om enn ikkje mykje å skryte av, men har gått gjennom 4 Ayahuasca-seremoniar og har før prøvt sopp, marihuana og litt anna. Ayahuasca opplevde eg som ein veldig konkret problemløysar. Ein medisin. Du kan jobbe heilt konkret med spesielle ting som du ønsker å jobbe med.

Intressant. De flesta droger ger positiva verkningar under själva ruset, man blir filosoferande eller ser allt i klarare färger etc.
Men en drog som ger insikt även efter ruset är ju ändå en ganska konstruktiv upplevelse.
Sålänge det inte skapas ett beroende och det skadar kroppen fysiskt eller psykiskt så är det nog en bra sak. Dock inget för vem som helst.
Citera
2020-05-15, 13:01
  #530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Intressant. De flesta droger ger positiva verkningar under själva ruset, man blir filosoferande eller ser allt i klarare färger etc.
Men en drog som ger insikt även efter ruset är ju ändå en ganska konstruktiv upplevelse.
Sålänge det inte skapas ett beroende och det skadar kroppen fysiskt eller psykiskt så är det nog en bra sak. Dock inget för vem som helst.

På ein måte er Ayahuasca ein slags presisjonsmedisin. Det virkar på meg som du får det du trenger og det du er klar for. Men som sagt så er Mor Ayahuasca streng. Det er ikkje på gøy. Eg vil seie det er umulig å bli avhengig, sidan dette ikkje handlar om rekreasjon eller flukt. Men eg veit ikkje sikkert.
Citera
2020-05-15, 14:57
  #531
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gomtuu
På ein måte er Ayahuasca ein slags presisjonsmedisin. Det virkar på meg som du får det du trenger og det du er klar for. Men som sagt så er Mor Ayahuasca streng. Det er ikkje på gøy. Eg vil seie det er umulig å bli avhengig, sidan dette ikkje handlar om rekreasjon eller flukt. Men eg veit ikkje sikkert.

Ok, tack för info.

Det kan ju också skapas ett beroende vilket inte är medicinskt, alltså ett beroende som sker till följd av en positiv upplevelse, och som inte är till följd av en direkt kemisk reaktion.

Lycka till vidare.
Citera
2020-06-06, 09:04
  #532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gomtuu
Eg valde Nederland fordi plassen eg reiste til hadde fått veldig gode omtaler. Elles så syntest eg det var skummelt å reise aleine til Peru og eg er heller ikkje særlig glad i å reise. Nederland var billigare også, og enklare.
Har du lust att dela med dig av vilket ställe du var på?
Citera
2022-06-21, 08:31
  #533
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gomtuu
Hei,
Eg har deltatt på 4 Ayahuasca-seremoniar i Nederland. På ein fullt lovlig (i henhold til nederlandsk lov om religionsfriheit) og veldig profesjonell og bra plass i ein mindre by i Nederland. Kan informere om namn for dei som er interessert.
Kan forklare kort mi oppleving. Eg brukte lang tid på å kome fram til ei avgjerdsle om å prøve Ayahuasca. Å møte Mor Ayahuasca må alltid vere eit personlig og privat valg. Dersom du ikkje føler eit kall, ei dragning, bør du kanskje la vere. Tingen er at Ayahuasca etter mi erfaring er ein MEDISIN. Det er ikkje for gøy eller simpelthen fordi du er nysgjerrig. Dersom du ønsker å gå ut å leike i hagen, men du ikkje har rydda rommet ditt, så vil Mor holde deg i øyrene og seie: "Det blir ingen leik før du har rydda rommet ditt, guten min!" Og det kan vere under senga og innerst i det mørke skapet.
Så eg vil seie at dersom du er seriøs og er villig til å overgi deg og forandre noko eller jobbe med noko, så kan Ayahuasca opne dører og gje deg anna perspektiv på indre anliggande. For eksempel om du har hatt eit vanskelig forhold til ein person i livet ditt, kan du kanskje i ein Ayahuasca-seremoni bli vist alt frå denne personen sitt perspektiv. Eller du kan bli gitt ein gigantisk klem og vist at at du alltid har gjort ditt beste.
Uansett, dit eg reiste i Nederland, måtte eg fylle ut eit spørjeskjema ved bestilling, m.a om at eg ikkje går på antidepressiva og at det ikkje er alvorlig sinnsssjukdom i nærmaste familie (f.eks szisofreni). Eg blei anbefalt å følge ein diett i tida opp mot seremonien, f.eks minimere andel lagra ost etc. Eg trur dette er viktig også på grunn av sjølve matvarene, men kanskje mest for å få eit fokus og ein dedikasjon opp mot seremonien.
Då eg kom fram til Nederland og blei ønska velkomen i huset, kjente eg meg trygg. Dei som jobba der var empatiske, tolerante og kunnskapsrike. Eg følte eg var fri til å vere meg sjølv. Det var kanskje 10 stykker der i seremonien, frå ulike land og alle var heilt vanlige folk som meg, men med hjertet utanpå og eit stort mot, for å delta i Ayahuasca-seremoni krever mot.
Fyrst fekk vi tildelt ei seng og kledde på oss behagelige kle og så gjekk veiledarane gjennom det som skulle skje og fortalte om korleis Ayahuasca kan virke og gav veldig gode og kjærkomne tips og råd om korleis gjennomføre seremonien på ein god måte.
Så gikk alle inn i seremonirommet og la oss ned på kvar vår madrass med spybøtte og vannglas og serviettar. Seremonirommet var pryda med flotte ting på veggar og i tak og der var nydelig seremonimusikk. Mitt ønske for seremonien: korleis kan eg finne kjærleik?
Så tente vi kvart vårt telys og kvar av oss, eller den som ville, sa fram eit ønske for seremonien. Så drakk vi eit -"shotglas" Ayahuasca og la oss ned på senga og slappa av. Vegleiarane var der heile tida, i bakgrunnen, om vi trong hjelp. Etter 30 minutt ca. kan du begynne å merke noko, kanskje før. Du kan be om fleire drinkar, men etter 4 timar, les dei opp ei vakker indianarbønn og ringer ei bjelle, og då kan du ikkje drikke meir.
Fyrste dagen drakk eg 2 drinkar trur eg, og hadde ei oppleving meir på overflata. Tankar gjekk fort og hadde litt mønster og fargar i tankane. Konflikter i familien og konflikt i verden, kom igjen og igjen i tankane. Men to ord blei gjentatt igjen og igjen: Respekt og Tolmodigheit. Det var det eg sat igjen med etterpå. Eg følte det var viktig, men eg følte også eg ikkje var komen særlig lenger. Det var noko inni meg som eg ikkje klarte å nå, noko eg måtte kjenne på eit følelsesmessig plan. Eg hadde berre booka ein seremoni, men dagen etterpå klarte eg ikkje å forlate huset. Eg spurte om eg kunne vere ein dag til. Eg tenker at eg no gav meg over til Mor Ayahuasca. Det var veldig lite motstand i meg. Den ettermiddagen, då eg drakk drink nummer 3 og dei las opp indianarbønna etter 4 timar, gjekk eg langt ned i meg sjølv, til ein plass med glødande, pulserande fargar. Så såg eg kongeriket mitt i gull, lysande, slik det ein gong var, så blei alt grått og visna. Det var eit bilde på noko som hadde skjedd inni meg. Så kom dette: vis respekt og tolmod med det eg viser deg no. Eg såg at eg hadde tatt alt på skuldrane mine, all faenskap og dumme ting som hadde skjedd. Her er korset ditt, kan du bære det? Eg hadde glimt av eit flakkande, fortapt sinn, og det var valget: bær Krossen din eller gå under. No følte eg meg 100 % som Jesus. No tok eg bøtta og følte meg som eit forhistorisk dyr som kvitta seg meg sjukdom. Spydde og spydde og banka handa i golvet: tolmod og respekt! Slik holdt eg på lenge, så roa det seg, og eg sa til meg sjølv uttallige gongar: fy, faen! Takk skal du faen meg ha! Respekt og tolmod! Etter ei god stund følte eg meg som eit lauv som landa på bakken, og då stod eg opp og gjekk ut til dei andre. Eg hadde fått det eg hadde håpa på. Eg var veldig stolt og glad. Eg kunne ha skrive meir her, og eg reiste tilbake 6 mnd etterpå for to seremoniar til.

Vad heter stället i Nederländerna du var på?
Citera
2022-06-21, 19:53
  #534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Vad heter stället i Nederländerna du var på?

Kolla upp om mij eller acsauhaya, men ett av ställena hade nyligen ett dödsfall. Kolla på reddit.
Citera
2022-06-22, 13:54
  #535
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Kolla upp om mij eller acsauhaya, men ett av ställena hade nyligen ett dödsfall. Kolla på reddit.

Ok. Tack för tipset och varningen.
Citera
2023-07-28, 17:26
  #536
Medlem
Hei,
Det var Om mij eg var på. Eg trur ikkje dei har hatt dødsfall. Om mij er i ein liten by i Nederland som heiter Doetinchem. Dei la vekt på at etter alle dei mange tusen seremoniane der, hadde dei aldri tilkalt sykebil.
Eg trur nok det finst meir luksuriøse seremoniar og også seremoniar som har mindre preg av å vere butikk. Sist gong eg var der så tenkte eg at dei med fordel kunne ha pussa opp lokala. Eg veit at Om mij også har seremoniar i Portugal som er meir "luksuriøse", men til ein anna pris.
Når det er sagt, var eg alltid trygg der og eg satte pris på folka som jobba der og seremonirommet var fint. Det er også veldig praktisk å kome seg dit. Fly til Schiphol og tog rett til Doetinchem. Siste gong eg skulle delta, i fjor sommar, så blei det ikkje til at eg reiste, og då var det uproblematisk å få refundert pengane.
Citera
2023-08-26, 15:01
  #537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Ett särskilt tack till Er som skriver att ni uppskattar tråden!

Mvh//TVZ

10 år senare är din tråd lika uppskattad! Befinner mig själv i en position i livet där jag upplever den västerländska terapivården fruktlös.

Hur många gånger har du varit tillbaka nu? Och hur har ditt liv formats utifrån dina upplever under resorna, framförallt sessionerna med shamanerna?

Blir så inspirerad av ditt inlägg, och ingen annan väg känns lika rätt efter vad du beskriver
Citera
2023-09-04, 21:00
  #538
Medlem
Växte du upp sen och blev en riktigt man?
Citera
2023-09-04, 21:20
  #539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klippan12
Växte du upp sen och blev en riktigt man?
Att se verkliga mål i livet? Att inte vara en slav under en fin karriär, med villa vovve hus?
Såg en så fin film med Mads Mikaelsen där han uppfostrade ungarna i allt.

Ja jag hoppas det. 😌
Citera
2024-01-16, 18:09
  #540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klippan12
Växte du upp sen och blev en riktigt man?

Ja, jag gav min supersexiga kvinna 8 orgasmer igår. Du?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback