Tja!
Är så jävla förbannad just nu.
Har precis upptäckt att nån jävel har gjort 7 uttag på totalt cirka 10.000 kr i lördags kväll, till Betsson. 7 uttag, på exakt samma summa.
Jag har INGEN aning om vem fan som kan ha gjort det, jag har själv ALDRIG spelat på Betsafe, och jag brukar inte visa mitt kort för andra än de som behöver det...
Men Betsafe har Verified by Visa såvitt jag förstår? Så hur faaaan har någon kommit över DEN koden?
Jag har den inte nedskriven någonstans, så klart...
Hur ska det här gå rent juridiskt nu? Banken ska tydligen göra en "utredning" efter att jag reklamerat "köpet", vilket jag inte kan göra förräns beloppet är draget (bara reserverat just nu, banken vägrar stoppa överföringen)... Banken hävdade även att jag INTE behöver göra en polisanmälan? Är inte det udda?
Jag undrar hur fan jag ska bevisa min oskuld i detta. Ja, jag har 3 vittnen som var med mig vid den tidpunkten pengarna drogs, då jag var på middag hos en vän. Men jag kan ju ha spelat på dass eller vad som helst?! Jag anser mig inte ha varit oaktsam med vare sig kort eller kod, fattar inte hur nån kunnat komma åt den...
Ni kunniga, HJÄLP!! Vad ska jag göra? Vad kan jag förvänta mig?