• 1
  • 2
2013-04-22, 23:27
Medlem
Tänkte berätta om Seduction Girls kliniken i Köpenhamn.

Som jag ser det är det tufft att ta sig till detta ställe utan bil, men enkelt med, bara ett kort avstick från motorvägen.

Jag laddar GPS:en med adressen och kör till Rödovre som ligger väster om centrum, det tar 45 minuter att köra från Malmö, enkelt att hitta även utan GPS.

Stället är en vanlig en-plans villa i ett väldigt vardagligt villakvarter. Jag kommer fram till det vita huset och gatunummer 281 är skrivet med stora bokstäver på en skylt. Jag sneglar över staketet osäker om jag är rätt, jag ser två videokameror från gatan och inser att det är rätt hus.

När man går in har de byggt som en passage som ett S med staketet som gör att så fort man lämnat gatan så syns man inte inne på gården, känns skitbra att det byggt staketet så. På dörren står det på 5-6 språk att de inte tar kreditkort bara kontakter. Jag ringer på!

En väldigt solbränd telefondam i 40plus-åldern öppnar och är 100% mer avslappnad än vad jag är. Hon frågar på perfekt svenska om jag bokat tid. -Nä det har jag inte!

-Inga problem! Jag har Camilla Gold tillgänglig till dig. Hon är fantastisk! Du kommer att gilla henne

http://seductiongirls.net/pigerne/camilla/

-Det blir kanon! Skicka in henne!

Jag betalar 100kr för rummet till telefondamen, hon frågar om jag vill ha vatten, kaffe eller te.

Vem fan dricker kaffe innan man knullar funderar jag på och ber om ett glas vatten.

Rummet är som brukligt grymt porrigt, en smula slitet men det känns rent och städat, luktar fräscht på rummet. Stor säng och spegel i taket och på väggarna runt om.

När jag väntar tänker jag på att det var två andra tjejer på vaktlistan på hemsidan.

Camilla kommer in, iklädd korsett och stay-ups. Blont hår ned till röven och smal. Väldigt vacker! Söt i ansiktet och porrig i kroppen nästan på ett sätt som inte rimmar... Jag frågar om hon är svensk eller dansk eftersom det är så uppenbart att hon är från Skandinavien. Hon är från Danmark.

Vi pratar om priset, det kostar 1000 danska för en halvtimme och jag ger henne 900 + 20 Euro vilket hon tycker är helt OK. Tar av mig naken! Hon kommer in och jag hjälper henne av med korsetten. Hon börjar smeka mig och djupkyssa mig och vi hamnar på sängen. Hon har grymma sillisar och en fantastiskt fin slimmad vältränad kropp, inga tattoos och inga pircingar. Minsta smekning från min sida ger hon ifrån sig ett porrigt stön, jag tycker att det är störigt och ber henne sluta med det genom att säga -bara var naturlig! Det funkar, hon slutar porrfilmstemat!

Hon sätter på mig en kondom med munnen och suger jättebra, vi knullar i lite olika ställningar men jag är av någon anledning inte riktigt på humör och slaknar efter ett tag. Hon märker det, tar av kondomen, smeker min kuk med glidmedel i kanske 5 minuter, när jag är sekunder från att komma. Slutar hon, sätter på mig en ny kondom, suger mig och fortsätter att knulla mig sittande ovan på mig. Jag tyckte att det var jävligt coolt gjort!

Telefondamen knackar på dörren! Jag säger -Är min halvtimme slut? -Tyvärr Cowboy! Hon tar av mig kondomen handjobbar mig till utlösning på några minuter, torkar av och lägger sig ganska lugnt vid sidan om mig, skrattar och kysser mig i några minuter.

Jag tar på mig, ingen stress tvärtom vilket förvånar mig lite, vi småpratar, jag tycker att hon är väldigt trevlig! Hon kysser mig igen, tar mig i handen, leder mig till husets ytterdörr, kysser mig igen och säger -Hoppas vi ses igen Cowboy!
Citera
2013-04-23, 00:09
Medlem
WordWarriors avatar
Trevlig recension "Cowboy"! Camilla har verkligen en riktig guldkropp, och längd/vikt ratio på 170/50 är ju rätt så perfekt... Ligger nog rätt nära 100/65/90 i måtten skulle jag tippa, även om jag själv föredrar mindre och naturliga bröst. Mumma...

Senast redigerad av WordWarrior 2013-04-23 kl. 00:14.
Citera
2013-04-23, 12:01
Medlem
KingKongFives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GegaMoja
Som jag ser det är det tufft att ta sig till detta ställe utan bil, men enkelt med, bara ett kort avstick från motorvägen.
Jag har aldrig varit på Seduction Girls, men gick förbi av pur nyfikenhet när jag var i krokarna 2011. (hade varit på Mon Cherie, ett konkurrerande glädjehus på Bjerringbrovej.) Sedan 24 mars i år är det faktiskt mycket enkelt att åka kollektivt till Seduction Girls, den sprillans nya Bus 9A stannar vid Rødovrevej bara 150 meter från ingången. Eftersom 9A dessutom passerar Hovedbanegården kan det nästan inte vara enklare! Vill man hellre åka S-tog är det c:a 1 km promenad från Jyllingvej station.
Citera
2013-04-23, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingKongFive
Sedan 24 mars i år är det faktiskt mycket enkelt att åka kollektivt till Seduction Girls, den sprillans nya Bus 9A stannar vid Rødovrevej bara 150 meter från ingången. Eftersom 9A dessutom passerar Hovedbanegården kan det nästan inte vara enklare! Vill man hellre åka S-tog är det c:a 1 km promenad från Jyllingvej station.

TACK KKF för kompletteringen! Det är precis sån här information som ska finnas i recensionsforumet!
Citera
2014-06-10, 00:21
Medlem
Uppfyllde en gammal pojkdröm idag och knullade med en jäkligt fin negress.

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/patricia/

I min dröm skulle det vara en sån tjej som är så svart att hon är blå. Och denna tjejen var det med stora fylliga läppar. Smal midja och grymma sillisar som hon tatuerat på nedsidan riktigt coolt.

Hon kom in och berättade att jag var hennes första kund eftersom det var hennes första dag på SG. Jag trodde att hon skojade, men hon var så förvirrad att jag snart insåg att så var nog fallet. Jag betalade för en halvtimme och hon sa till mig -Vad kostar det? För jag vet inte... -Det kostar 1100kr sa jag och gav henne det. Hon kom tillbaka och var väldigt glad.

Vi la oss i sängen och hon sa -Shit va coolt att det är speglar i taket!

Hon sög mig med kondom riktigt bra! Sedan sa hon -Jag älskar sex! och -I fucking love your body! -Nice tattoos!

Hon satte sig ovan på mig och knullade mig ett tag sedan sa hon -You are not relaxed! och börjar suga mig igen. Och jag tänkte lite WTF? Jag är bara här i 30m

Jag frågar om jag får knulla henne bakifrån. Klart jag får! Och jag tokknullar henne. Efter kanske 5m säger hon. Watch this you will come in 30s... Och så börjar hon motjucka på något grymt sätt och jag känner att jag kommer typ direkt. Helt sjukt jag brukar inte komma så lätt med kondom. Ofta inte alls.

Efteråt ligger vi på sängen och pratar. Hon berättar en massa om sitt liv och så född i Angola. Jag frågar om de 30m hon säger Fuck the time! Just relax! OKEJ! Jag stannar i sägen i 45 min och det var nice att softa med henne. Hon frågade mig -Så kommer någon in här och städar upp och så? Hur fan ska jag vet det? Hon berättade bla att igår hade hon blivit uppraggad av en tjej på ett disco som hon hängt med hem och knullat med en strapon. Enligt henne första gången med en tjej men absolut inte sista.

Jävligt sexig tjej och väldigt kul men orutinerad på gott och ont.
Citera
2021-10-15, 07:31
Medlem
inmurads avatar
#Denna recension är uppdelad på två inlägg. Detta är det första som avhandlar kvällens början fram till själva akten. Kompletterar med resten inom kort.#

Nyligen genomförde jag mitt första besök på massageklinik/bordell. Jag hade stämt träff med Estelle Cass http://seductiongirls.dk/pigerne/estelle/ och jag hade spänt mig i dagar innan besöket skulle bli av. Vägledd av andra på detta eminenta forum hade jag alla förberedelser avcheckade.

Det var en lugn kväll i Rödovre och jag steg in på nr 281 som jag kände igen från Google street view. Kommer fram till dörren och ringer på. Det är lite skum belysning så det är svårt att läsa anslagen på dörren, men jag lyckas tyda att det är kontanter som gäller (check!).
Efter en halvminut öppnas dörren och jag välkomnas av receptionisten som är en dam i ca 50 årsåldern. Jag säger försynt att det är jag som är XXX och att jag är lite tidig (vilket jag är). Hon visar mig till ett väntrum med två stolar och dämpad belysning och erbjuder en kopp kaffe eller ett glas vatten. Jag väljer vatten. Jag meddelar också min önskan om att få nyttja deras dusch vilket går bra men jag får vänta ett par minuter.

Duschutrymmet som även har en toalett är rent och fräscht och rena handdukar finns. Jag hade med mig duschtvål vilket kändes bra eftersom det som fanns verkade vara olika slattar av kvinnotvålar.

Väl ren och fin bjuds jag in i ett rum med två stolar och en stor dubbelsäng. Rummet är smakfullt inrett med svala färger och speglar kring och ovanför sängen. Trmperaturen är åt det svalare hållet vilket jag gillar. Från en högtalare spelas lite stämningsmusik som jag faktiskt inte stör mig på.

Efter ett par minuter väntan under vilken nervositeten hinner lägga sig öppnas dörren och Estelle stiger in med ett sexigt underklädesset i svart spets.

Jag måste säga att jag inte känner igen henne från bilderna. Om bilderna visar en "sofistikerad" stil, skulle jag säga att hon i verkligheten är mer "rock". Hon är hårt sminkad men har ett mycket sött hjärtformat ansikte. Bildernas långa lockar ser jag inte mycket av då håret är uppsatt. Hon har några tatueringar här och där på kroppen, ganska små och smakfulla. Jag gillar tatueringar 😊

Hennes kropp känner jag heller inte igen från bilderna där de indikerar ganska mjuka former. I verkligheten har hon den sexigaste petita tighta kroppen med fina silikonbröst och en tight liten fast röv. Jag har verkligen en thing för petit kvinnor så jag blir positivt överraskad. Hennes kropp är vackert solbränd och svalkan i rummet gör att hon är täckt av söta goosebumps.

Hon hälsar mig välkommen på Danska men ber att få skifta till Engelska när hon hör att jag är Svensk. Det gör mig inget, hennes dialekt var ganska svårförståelig...

Jag hade bokat en timme och hon bekräftar att det kostar 2100DKK. Jag säger att jag också gärna vill ge henne den sorte kys (jag är en äkta assman som älskar att slicka röv) vilket hon tog 100DKK extra för. Väl förberedd ger jag henne jämna pengar och hon lämnar rummet och ber mig göra mig bekväm. Jag tar av mig ner till boxershortsen. Efter en kort stund kommer hon tillbaka, lika sexig som hon lämnade.

Fortsättning följer inom kort.
Citera
2021-10-15, 21:33
Medlem
inmurads avatar
Fortsättning från inlägg #6

In skuttar alltså Estelle. Hon frågar om jag varit på kliniken förut, vilket jag säger att jag inte har. Jag medger även att det är första gången jag betalar för sex och att jag är lite nervös. Hon ler och säger att det är ingen fara, hon gratulerar mig till att ha tagit steget och att hon ska ta väl hand om mig.

Hon är lite för snabb med att börja ta av sig BHn så jag ber henne hålla den på ett tag till. Jag vill njuta av hennes uppenbarelse. Jag frågar om jag får börja röra vid henne och det får jag såklart. Jag lägger händerna på hennes solbrända nätta axlar och smeker henne försiktigt. Mina händer går ned mod hennes tighta stjärt och jag ställer mig på knä för att börja kyssa den. Efter att ha gett hennes fortfarande goosebumpiga skinkor lite uppmärksamhet, ställer jag mig upp igen och frågar ifall jag får kyssa henne. Hon svarar att det får jag, men inte med tunga. Det är ok för mig och jag ger henne ett par små kyssar på hennes fillerförstärkta läppar. Behån åker till slut av och jag tar hennes fasta sillisar i mina händer och kysser dem lätt. Hon har operationsärret under kupan vilket gör att hennes söta små bröstvårtor är orörda - good stuff!

Efter en liten stund föreslår hon att hon ska ge mig en avsugning. Jag tycker det låter som en bra ide och jag droppar boxershortsen och lägger mig ned på sängen. Hon får snabbt på gummit på min semierektion och börjar runka den lätt. Snart tar hon den i minnen och börjar bearbeta med en teknik som jag aldrig varit med om. Det är inga tänder utan hennes välformade läppar sluter fast runt min kuk och jobbar upp och ned. Jag känner att semin växer till en fullskalig erektion. Hin fortsätter att suga och jag smeker hennes nätta ryggtavla och hennes nacke. Det dröjer inte länge innan jag känner att det börjar bli för nära. Jag ber henne sluta precis innan precumen kommer.

Jag säger att jag vill ge henne franskt och hon lägger sig tillrätta på rygg samtidigt som jag drar av hennes stringspetsar. Framför mig uppenbarar sig en helt slät och fin mis med en piercad clit hood. Jag låter mig väl smakad och hon lyfter upp benen för att jag lättare ska komma åt. Hon börjar gny små stön som jag är övertygad om är fejkade, men det gör mig inget. Det jag reagerar på är att hennes fisse är helt smaklös. Inte ens lite havssalt. Det indikerar för mig att detta är en tjej som i alla fall inte slarvar med hygienen. Lite besviken blir jag också då jag älskar en välsmakande fitta.

Jag ber henne vända sig om på alla fyra vilket hin gör. Jag tar sikte på hennes perfekta anus, alldeles symmetriskt och vackert. Jag slickar henne med långa djupa tag, låter tungan glida in innanför ringen. Det är gudomligt och jag känner hur min erektion växer ytterligare. Jag alternerar mellan fissen och anis tills jag fått nog. Hon fortsätter itstöta gnyendena men i övrigt verkar min behandling inte ha överdriven effekt. Lite tråkigt eftersom I aim to please, men kanske bättre än att hon fejkar ytterligare 🤔

Hur som helst undrar hon ifall det är dags att stoppa in den, jag säger att jag gärna vill köra 69an först. Vi glider in i positionen och hon trycker sitt sköte upp mot mitt ansikte samtidigt som hon börjar suga med samma sköna teknik. Det går lite snabbt så jag ber henne sakta ner lite. Trots detta så känner jag snart pirret och försatsen är ett faktum. Jag känner mig redo och vi börjar i en doggy mot spegeln. Hon tar lite lube och backar upp mot mig. Min kuk har slaknat lite men den glider fint in och hennes tighta mis får mig åter att bli hård. Jag börjar lite försiktigt samtidigt som jag smeker hennes kropp, jag vill njuta av stunden för evigt, men liderligheten tar överhanden och jag knullar på till en härlig orgasm. Detta är första gången på minst 15 år som jag knullat någon annan än min fru.

Jag drar mig ur och ger henne ett par sista slick. Sedan lutar jag mig mot kuddarna. Jag får en pappershandduk och jag gör mig ren. Hon kommer och lägger sig bredvid mig och vi talar lite löst om varandras tatueringar. Hon är en trevlig, rolig och har lite "who gives a fuck" attityd som jag finner väldigt sexig. Om vi hade mötts i andra sammanhang och varit i samma ålder tror jag vi kunnat kommas bra överens.

Hon frågar om jag är redo att åka igen, men tyvärr känner jag att det är no-go på den. Hon föreslår istället att hon ska ge mig en massage. Det låter trevligt så jag tackar ja och hon sätter sig (med sin varma nyknullade mus) på min ländrygg och droppar massageolja på min rygg. Hon masserar ok en liten stund men jag njuter mest av hennes varma blygd mot min kropp.

Snart bryter vi upp och det känns som om det är dags att börja dra sig därifrån. Hon ger mig ett par babywipes för att få bort oljan och jag klär på mig samtidigt som hon försvinner ut. Hon kommer snart tillbaka iklädd sitt läckra spets set. Jag tackar så mycket för den fina stunden och hon följer mig ut till entrén där vi tar farväl. Ut i kylan och mot nya äventyr.

Jag vill inte sätta några betyg, helt enkelt för att jag inte har något att jämföra med. Dock skulle jag nog säga att jag hade väntat mig mer "engagemang" från henne. Men för mig är det helt ok, jag var ute efter en tight smal sexig tjej och det var helt det jag fick. Det enda jag skulle vilja ha ogjort är oljemassagen... det visade sig att trots babywipe så fick jag inte bort all olja och den fläckade av sig på min skjorta. En bra lärdom för framtiden 🙃
Citera
2021-10-16, 03:04
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Tack för en exemplarisk och utförlig recension! Ska själv dit senare i månaden, och ser att det är just Estelle och Kylie som är där då. Kanske en trekant om de går med på det (och om jag har råd, synd att danska kronan fortfarande är så bisarrt stark mot vår stackars öststatskrona).

Intressant att hon inte gick med på tungkyssar eftersom det står specifikt att hon erbjuder det på hemsidan. Har aldrig fattat varför det ska vara så jävla kinkigt med just det.

Men detta är ju också det bästa med att knulla någon annan än frugan, man uppskattar det fan så mycket mera efteråt - någon som vet precis vad man gillar, det var ju bara det där med att det är samma varje gång. Första gången jag köpte sex hade jag inte heller knullat med någon annan på säkert 15 år också. Lite som att förlora oskulden för andra gången, som någon skrev...
Citera
2021-10-16, 08:38
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Intressant att hon inte gick med på tungkyssar eftersom det står specifikt att hon erbjuder det på hemsidan. Har aldrig fattat varför det ska vara så jävla kinkigt med just det.

Jag får en känsla av att hennes presentation på hemsidan inte är helt uppdaterad. Tex bilderna som jag tyckte skiljde sig en del från verkligheten. Jag tror nog att de säkert är bilder på henne, men att de är ett par år gamla och hon har ändrat stil sedan dess. Tungkysseriet kanske hon slutat med pga Coronan?

Kylie verkar intressant, står att hon talar svenska 😊🇸🇪
Citera
2021-10-19, 02:40
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Det blev ett spontant besök på SG ikväll eftersom mina planer i veckan ändrades och jag inte skulle kunna komma dit när Kylie och Estelle var där. Jaja, får bli en annan gång. Ikväll skulle Isabella och Nicoline vara där; båda har GFE på menyn så det blir väl bra tänkte jag. Ringde och kollade och då hade Isabella just gått hem, och Nicoline har inga foton på hemsidan. Skulle jag köpa grisen i säcken? Ja, klart som fan. Jag var där runt 22, lätt att parkera på gatan utanför och smita in genom den diskreta grinden, stilen kändes igen från fkks och bordeller i Tyskland. En trevlig tant öppnade och visade in mig till rummet (hela stället är mycket fräscht och nyrenoverat under Corona), och strax kom Nicoline in. Hon är danska men inga problem att förstå, har mycket tatueringar, fantastiska tuttar (inlägg dock) och en helt OK kropp, även om jag föredrar ännu lite petitare tjejer, men va fan. Utseendemässigt är hon också "helt OK", tror inte hon är 28 som det står på hemsidan utan snarare 35. Många besök på FKKs har gjort mig lite bortskämd med 20-åriga 10-poängare, man får bara försöka anpassa sig till förutsättningarna. Jag frågade om GFE/kyssar verkligen gällde, och det var inga problem utan inkluderat i priset som är 1100 DKK för 30 min. (100:- billigare än på PG alltså.) Dyrt kan tyckas, inte minst med tanke på växelkursen (motsvarar ca 150 EUR) men med tanke på att "äkta GFE" kan kosta allt mellan 20-50 extra, med ett halvtimmespris på 50-80 beroende på ställe, och att prisnivåerna i Norden generellt är bra mycket högre än på kontinenten, tycker jag det är rimligt ändå.

Jag behöll byxor och skjorta på och efter de vanliga fraserna och förstås betalningen, började vi med klassiskt hångel - och jag kände genast att vi funkade bra ihop och hade en fin kemi. Underbara riktiga kyssar och smekande, jag kysste och slickade ner över tuttarna och arbetade mig neråt tills jag drog av henne trosorna och beundrade hennes fantastiska rakade fitta som redan var rejält våt efter vårt fina hångel; jag slickade länge och väl och hon gnydde gott, strök mig i håret och pressade fittan mot tungan. Om hon inte gillade detta så var hon en fantastisk skådespelerska!

Efter ett tag kände jag att enda sättet detta kunde bli bättre var att glida över i en 69a, så sagt och gjort. Snabbt på med kondomen, jag på rygg med henne över och en mycket bra avsugning följde medan jag fick fortsätta att utforska denna finfina fitta med min tunga. Himmelriket! Jag hade kunnat ligga kvar så resten av tiden men man vill ju ha valuta för pengarna. Vi gled runt mellan cowgirl, missionären (och med ansikte mot ansikte sitter de där kyssarna fint igen) och doggy med lite olika varianter. Hon stönade precis lagom mycket för att det skulle kännas som om hon verkligen tyckte om det, vilket jag förstås hoppas på. Vid ett tillfälle i doggyn reste jag ena benet på sidan av henne och böjde mig fram och vi tungkysstes spontant "bakifrån", ett av de mer porriga inslagen när man väl får det, bara att ta vara på. Vi fortsatte ett tag till, sedan knackade det på dörren och det var alltså 5 min kvar... tiden går fort när man har roligt.

Jag har alltid grymt svårt att komma i kondom (men har faktiskt omvärderat min inställning från att hata gummit och det där med att "äta banan med skalet på" har jag vant mig, kanske tappar man känsel i kuken när man blir äldre men jag känner fan ingen större skillnad längre!) så nu blev det ett fint handjobb till slut. Hon kröp upp på min vänstra sida, riktigt nära, drog av kondomen och började runka, och fan vad hon höll på! Vi kysstes igen samtidigt och hon slickade och bet mig i örat, så nu dröjde det inte länge innan soldaten fyrade av allt vad han hade. Så lite gos på det och till slut på med kläderna och ut i kylan igen! Nu hade man velat vara på en FKK så man hade kunnat glida ner i jacuzzin nån timme och sen en session till lite senare. Så på det hela taget var detta ett mycket lyckat besök, faktum är att jag får klassificera det som en av de bättre GFE-upplevelserna på lång tid! Så på det hela taget en tveklös rekommendation!
Senast redigerad av VonKnoblauch 2021-10-19 kl. 02:43.
Citera
2021-10-19, 07:29
Medlem
inmurads avatar
Tack för fin recension vonKnoblauch. Roligt att du hade en bra upplevelse 😊 Gjensidig Fransk är något av en egen favorit faktiskt.
Det kanske är GFE man ska fråga efter för att få lite extra gensvar.

Har faktiskt ytterligare ett besök inbokat inom kort. Ser fram emot att komma dit och förmodligen vara lite mindre nervös.
Citera
2021-10-20, 12:58
Medlem
Någon som träffat Sianna Shine på SD?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem