• 1
  • 2
2013-04-22, 20:17
Medlem
Tog 150 mg Blackberry igår vid två på dagen, allt gick asbra och det var nice. Men på bussen hem märke jag att det är något fel på min syn. Smilysar som är gula skiftar färg från lila till rosa osv, alt som egentligen är grönt på mobilen är nu grått. Tex batterisymbolen. Detta har bara eskalerat och nu ser jag knappt någonting, tig liksom evigheter att skrova detta och jag har säkert stavar fel på många ställen. Det blir liksom vita fläckar på stället jag ska läsa så det är helt omöjligt. Ser inte undertexten på tvn heller. Har även en del små hallucinationer, mest insekter som är där och sedab inte där osv. Kan tillägga att jag är tjej, väger 46 kg oxh är 154 lång. Alltså blev det nog en överdos. Undrar om någon varit med om liknande eller har förslag på vad jag ska göra?
Citera
2013-04-22, 20:22
Medlem
StanceCarss avatar
Don't do drugs!
Citera
2013-04-22, 20:22
Medlem
Lajris avatar
Du är nog fortfarande lite små väck vänta tills imorgon så är det nog över.
Citera
2013-04-22, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajri
Du är nog fortfarande lite små väck vänta tills imorgon så är det nog över.
Har nationella imorgon så det hoppas jag. Känns dock inte ljust just nu
Citera
2013-04-22, 20:46
Medlem
Låter som du fått i dig för mycket och det du fått i dig över en viss gräns har syntiserats till MDA vilket i sin tur kan ge upphov till hallucinationer. Ät nyttigt och vila, det går nog över. Återkom gärna senare med hur det verkar ta sig!
Citera
2013-04-22, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Låter som du fått i dig för mycket och det du fått i dig över en viss gräns har syntiserats till MDA vilket i sin tur kan ge upphov till hallucinationer. Ät nyttigt och vila, det går nog över. Återkom gärna senare med hur det verkar ta sig!
Tack för svaret! Du har inte härt om något liknande förut? Har sökt men inte hittat något förutom en sida som sa att ecstasy kan ge upphov till synskador.dock ingen specifikare förklaring.
Citera
2013-04-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av princessparkles
Tack för svaret! Du har inte härt om något liknande förut? Har sökt men inte hittat något förutom en sida som sa att ecstasy kan ge upphov till synskador.dock ingen specifikare förklaring.

Nej inte direkt men jag har vänner som varit med om liknande efter dem tagit stora doser av 6-APB, vilket har liknande egenskaper som MDA. Ät antioxidanter, vitaminer m.m. och vila så går det nog över snart. Din stress över det hela kommer bara göra mer skada än nytta. Det finns kvar i kroppen längre än du är hög så det du upplever just nu är nog bara en del av avtändningen.
Citera
2013-04-22, 21:45
Medlem
Lukasohais avatar
Hänt mig de 2 senaste gångerna jag tagit MDMA också, det kommer gå över.
Citera
2013-04-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Hänt mig de 2 senaste gångerna jag tagit MDMA också, det kommer gå över.
Hir lång tid tog fet innan dwt gick över? Blir bara värre o värre och har nationella imorgon, känns sådär när man onte ens kan läsa lol
Citera
2013-04-22, 22:14
Medlem
Zot^s avatar
Händer mig alltid när jag tar MDMA. Går över efter 1-2 veckor.
Citera
2013-04-22, 22:33
Medlem
Det kommer med största sannolikhet gå över, värt att tänka på kan ju vara att planera in drogbruk lite bättre eftersom du säger att du har nationella prov imorgon. Ännu bättre vänta tills du blivit lite äldre.
Citera
2013-04-22, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totallyred
Det kommer med största sannolikhet gå över, värt att tänka på kan ju vara att planera in drogbruk lite bättre eftersom du säger att du har nationella prov imorgon. Ännu bättre vänta tills du blivit lite äldre.
Planera in bättre?? Hade ingen aning om att min syn skulle böi såhär. Då hade jag definitivt tänkt efter innan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in