2005-05-27, 20:04
Medlem
Draugs Hargs avatar
Nu är det så att jag känner att jag vill bli lite dåsig och varm. Grävde fram mina postafen nyss och funderar lite på vad som händer ifall jag tar mer än angivet. Tänkte möta upp med folk på stan så jag vill inte bli helt körd. Jag är vuxen och på fass.se står det inte så mycket om biverkningar. Postafen 25mg

Kan tilläggas att detta är mitt första försök till drogning förutom alkohol. Har visserligen tagit Postafen tidigare också, men då i syfte mot åksjuka. Den är märkt med röd triangel, det var därför det kändes bäst att rådfråga här på FB först

Tack
Citera
2005-05-27, 20:26
Medlem
Betong_Taxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draugs Harg
Nu är det så att jag känner att jag vill bli lite dåsig och varm. Grävde fram mina postafen nyss och funderar lite på vad som händer ifall jag tar mer än angivet. Tänkte möta upp med folk på stan så jag vill inte bli helt körd. Jag är vuxen och på fass.se står det inte så mycket om biverkningar. Postafen 25mg

Kan tilläggas att detta är mitt första försök till drogning förutom alkohol. Har visserligen tagit Postafen tidigare också, men då i syfte mot åksjuka. Den är märkt med röd triangel, det var därför det kändes bäst att rådfråga här på FB först

Tack

jag kan inte säga med säkerhet men ska inte vissa åksjuke tabletter ge nå överjävliga hallucinationer ? ifall det är såna tabletter du ha så är det nog ingen bra idé att ta dom ifall du ska möta folk senare.
Citera
2005-05-27, 20:30
Medlem
Draugs Hargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betong_Taxen
jag kan inte säga med säkerhet men ska inte vissa åksjuke tabletter ge nå överjävliga hallucinationer ? ifall det är såna tabletter du ha så är det nog ingen bra idé att ta dom ifall du ska möta folk senare.

Hehe, tvivlar iofs på att det är såna dock. Börjar man få lite hallisar är det bara att sätta kurs hemmåt

Anyway, har nu intagit den första, får hoppas att det händer nåt bra
Citera
2005-05-27, 20:33
Medlem
Betong_Taxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draugs Harg
Hehe, tvivlar iofs på att det är såna dock. Börjar man få lite hallisar är det bara att sätta kurs hemmåt

Anyway, har nu intagit den första, får hoppas att det händer nåt bra

jag tror knappast du känner något på en tablett men öka suksesivt ifall du inte känner nånting. lycka till
Citera
2005-05-27, 20:58
Medlem
darws avatar
Jag har överdoserat antihistamin många gånger, man blir lite groggy o dåsig, ibland somnar man. Alkohol är klart bättre.
Citera
2005-05-27, 23:19
Från dagens Aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...651529,00.html
Citera
2005-05-28, 00:07
Medlem
Betong_Taxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Från dagens Aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...651529,00.html

varför får jag en känsla av att så fort aftonbladet skriver om nåt sånthär så mer eller mindre "tipsar" dom ungdomarna om vad som kan knarkas ?

ett exempel:
Citat:
Fotnot: Åksjuketabletten Marziné säljs inte längre i Sverige. Det finns flera liknande preparat på den svenska marknaden.
Citera
2005-05-28, 01:28
Medlem
Draugs Hargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betong_Taxen
varför får jag en känsla av att så fort aftonbladet skriver om nåt sånthär så mer eller mindre "tipsar" dom ungdomarna om vad som kan knarkas ?

Precis. Det är ju bara dumt att skriva om det från första början. Eller varför skriver de inte "lugnande" istället?
Citera
2005-05-28, 19:40
Bannlyst
Överdoseringar av ah ger mest obehagliga myrkrypningar. Det är difenhydramin som är urmedlet som amerikanska högstadiekids överdoserar på och får delirium av. Här finns det i lösning som Desentol med anissmak, som gjort för att ta för mycket av alltså.
Man blir inte det minsta kul av dessa, möjligtvis kan två tabletter hjälpa en smula om man har dödsångest.
Citera
2005-05-29, 15:15
Medlem
underbart o blanda e med åksjuketabletter.. man flyter på ett helt annat sätt eftersom typ ditt balanssinne blir helt bortdomnat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in