2013-04-22, 15:11
Medlem
Herr.Banans avatar
Har gjort en del arbete i PowerPoint och dumt nog har jag inte sparat på ett tag och kommit rätt långt, så det skulle vara minst sagt irriterande att behöva göra om det. Nyss slutade programmet svara, men jag trodde att det skulle började fungera igen efter ett tag, som det brukar göra. Dock verkar det ha fastnat helt för nu har jag väntat kanske en halvtimme och jag kan inte ens förminska eller förstora fönstret. Om jag klickar på programmet kommer det heller inte fram alternativen om jag vill stänga ner eller om jag ska vänta på att det ska laddas.

Finns det något sätt att kunna spara materialet trots att programmet har fastnat?

Tack på förhand!

Jag gjorde en ny tråd, för om någon skulle leta efter lösning på samma problem är det lättare än att leta runt i olika trådar och att det egentligen inte har något med själva programmet PP att göra.
Citera
2013-04-22, 15:28
Medlem
Kaustis avatar
Kort och gott: nej, du är körd. Programmet har frusit och du kommer aldrig få ur det ur det stadiet. Så det är bara att börja om från början och se till att klicka ctrl + S lite oftarr tyvärr.
Citera
2013-04-22, 17:41
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Windows -> ÖDIT

//Mod
Citera
2013-04-22, 18:38
Medlem
FuriousRages avatar
De flesta senare versioner kör en backup-save automatiskt var 5e minut, oftast får du frågan om du vill återskapa backup:en vid en krash. Iaf version 2007+
Citera
2013-04-22, 20:01
Medlem
Herr.Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuriousRage
De flesta senare versioner kör en backup-save automatiskt var 5e minut, oftast får du frågan om du vill återskapa backup:en vid en krash. Iaf version 2007+
Yes, mycket riktigt! Tror faktiskt att allt sparades, vilken lättnad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in