• 1
  • 2
2013-04-20, 19:42
Medlem
Vet inte om denna bör ligga i humor eller inte.

Men något jag stör mig på är att vissa människor fan inte fattar när ett skämt är slut. Man sitter 5-6 pers och har trevligt och någon säger något roligt. Då är det alltid en jävla idiot som ska fortsätta på skämtet alldeles för länge och totalt döda stämningen med sin dåliga jävla humor.

Finns de några personlighetsdrag eller liknande ni stör er på?
Citera
2013-04-20, 19:52
Medlem
The.Swedes avatar
Rövslickare och dumma människor som tror dom är smarta då är hatet stort!
Citera
2013-04-20, 19:55
Medlem
Dirtydivers avatar
Bra exempel! Stör mig något enormt på sådana personer
Det enda som är värre enligt mig är dom jävlarna som alltid ska prata om något helt orelevant när resten av sällskapet redan är inne på ett spännande samtalsämne! Exempel:

Dirtydiver: "Hörde ni om bomdådet i Boston? Var tydligen skitmånga som blev skadade"
Mr.X: "Ja det är ju fan hemskt, finns fan idioter till allt"
Mr.Jagärdumihuvudet: "Eyy Dirtydiver, jag har bytt avgassystem på bilen nu så att den låter som en neger med downs syndrom! Herp derp derp...."
Citera
2013-04-20, 19:59
Medlem
bananasplit99s avatar
Folk som inte är ödmjuka. Finns fan inget värre pack än de som är dumma, tror de är bäst och ser ner på alla andra. Fyfan.
Citera
2013-04-20, 20:02
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Folk som pratar regelbundet detaljerat om sitt sexliv och knulla överhuvudtaget
Visst kan man prata sex men jag skiter grovt hur ljuvligt det var när de knullade igår eller att personen ifråga ska hem och sätta på kärringen

Även lättpåverkat folk som inte själva fattar sig på spritens inverkan och häver i sig en sjuttis
Slutsatsen fattar ni själva .
Citera
2013-04-20, 20:02
Medlem
Mytomaner är riktigt jobbiga. Och folk som snackar för länge i telefon om totalt meningslösa saker.
Citera
2013-04-20, 20:06
Medlem
Lägger på en till..
Folk som tror att de är något utan att ha åstadkommit ett jävla skit. De tror att folk tänker "åh shit, där är han, kungen av världen, han är så jävla cool."

Käften och inse att du är en i mängden.
Citera
2013-04-20, 20:08
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sensimilla1
Lägger på en till..
Folk som tror att de är något utan att ha åstadkommit ett jävla skit. De tror att folk tänker "åh shit, där är han, kungen av världen, han är så jävla cool."

Käften och inse att du är en i mängden.

+1
Citera
2013-04-20, 20:14
Medlem
Wronskianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
Mytomaner är riktigt jobbiga. Och folk som snackar för länge i telefon om totalt meningslösa saker.

Har ett par töntkompisar som ägnar timmar åt att snacka i telefon varje dag, ljuger/ignorerar samtal så ofta som möjligt. Ofta är det när de "har tråkigt på tunnelbanan". Förstör inte mitt liv ffs.

Stör mig annars på särskilt dryga människor, som verkligen sprider negativ energi omkring sig. Otrevliga människor som aldrig bjuder på ett leende.

Stör mig också på folk som har svårt att fatta att man inte vill göra något, och fortsätter tjata när man sagt nej. Vette fan om det är ett personlighetsdrag, men folk som aldrig kan passa tiden kan dra åt helvete.
Citera
2013-04-20, 20:19
Medlem
hubbe92s avatar
Idioter som försöker sälja en femma röka för 800 spänn..
Citera
2013-04-20, 20:24
Medlem
heartlistners avatar
# Missunnsamhet
# Den typ av feghet som gör vissa oärliga/ inte tar ansvar för sina handlingar/ vänder kappan efter vinden
# Maktmissbrukare
# Äckligt typ av skrytsamhet och självgodhet
# Svag empatiförmåga
# Attentionwhores - killar o tjejer
# Rövslickeri
# Parasitbeteende
# Bekräftelsesökare
Citera
2013-04-20, 20:46
Medlem
StonedSwedes avatar
Mytomaner är ju klart värst. Jag vet aldrig hur man ska tackla dem. Ska man säga åt dem att "sluta ljuga", eller ska man bara "spela med"? Det värsta av allt dock är ju att man aldrig vet när man kan tro på dem eller ej.

Korkade bonn-rasister kommer på andra plats. Mår bara otroligt dåligt av såna här personer som hela tiden vräker ur sig skit om "negrer" och "blattar".

Sen har jag också svårt för "fint" folk, allmänt korkade personer, och de som saknar någorlunda allmänbildning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in