2013-04-20, 01:14
Medlem
hei.

De sista orden min fader uttryckte sig i innan han åkte iväg i onsdags var dessa: "Flyg i himlens djupa mörker, löven må falla men du min excellenta kollega måste föra generna och seden vidare. Stå upp emot ondskan och lär vinden vina. Vinden kommer vända och fågeln kommer kvittra, men du min betydelsefulla son kommer blomstra som en elegant blomma. Låt ej det mörka folket förföra dig".

Han kommer vara borta i 3 månader. Jag blev väldigt ställd när han sa dessa ord och vet inte hur jag ska tolka dem. Vad tror ni mina följeslagare?
Citera
2013-04-20, 01:20
Medlem
freXers avatar
Lev i värden även om du får motgångar, du är bra människa. Måste sprida ut din säd och dina barn sin säd. Stå imot det jobbiga och låt det inte bry dig. Det kommer bli bättre och du kommer vara glad. Du är värdefull son. Du kommer vara framgångsrik. Låt dig inte luras. Typ?
Citera
2013-04-20, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freXer
Lev i värden även om du får motgångar, du är bra människa. Måste sprida ut din säd och dina barn sin säd. Stå imot det jobbiga och låt det inte bry dig. Det kommer bli bättre och du kommer vara glad. Du är värdefull son. Du kommer vara framgångsrik. Låt dig inte luras. Typ?

Det låter som en bra översättning. Men vad menar du med "Måste sprida ut din säd och dina barn sin säd."?

Knulla bitches?
Citera
2013-04-20, 01:26
Medlem
freXers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BornToWin
Det låter som en bra översättning. Men vad menar du med "Måste sprida ut din säd och dina barn sin säd."?

Knulla bitches?
Han tycker du ha bra gener eftersom det är din pappa han vill du ska få en familj och så sätt hålla generna vid liv.
Citera
2013-04-20, 01:30
Medlem
Snarare att föra seder o bruk vidare...
Citera
2013-04-20, 01:32
Medlem
...framförallt de som återspeglar din egna personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in