Citat:

Ursprungligen postat av xxxzzz-99

Berätta allt du kan om ditt företag, annars är det inte kul för någon av oss att hjälpa dig. 

Väntar ivrigt.

Det är ett företag som erbjuder kriminologiska konsulttjänster i form av inbrottsanalyser, brottspreventiv rådgivning samt föreläsningar. Alla tjänster baseras utifrån aktuell kriminologisk forskning.
Inbrottsanalyserna görs på bostäder och fastigheter. Här bedöms risken för inbrott samt åtgärder föreslås vilka kan antas för att minska risken för inbrott.
Den brottspreventiva rådgivningen är som den låter. Råd ges hur man kan minska risken för ett specifikt brott.
Föreläsningarna handlar om valfritt ämne om brott och droger. 
Inbrottsanalyserna och den brottspreventiva rådgivningen riktar sig till privatpersoner och företag. Föreläsningarna är till för företag, föreningar samt för sektorer på statlig, landstings- sam kommunal nivå. 
Har ni några tips nu? Jag har provat att använda media genom att delta i radio och tidning. Vidare har jag gjort debattartiklar i tidningar och undertecknat med mitt namn och företaget. Jag har även testat att själv lägga lite reklam i brevlådor samt annonserat på Facebook.