• 1
  • 2
2013-04-19, 22:28
Medlem
irriducibiliis avatar
tänkte fråga som topic.

har inte särskilt ofta sex, och blir ofta lite handlingsförlamad när det är dags för ett ons, förmodligen pga min promille.
tycker alltid det är ett jävla dravel att 1, hålla fjånget, särskilt om man druckit 2, fixa bra med ställning, blir lätt att bara överdelen av penis är inne och glider ut hela tiden osv. Samtidigt känner jag mig jävligt klumpig.

Ridning brukar gå bra, men resten går fan åt helvete varje gång, måste bättra min potens också.
Vilka ställningar rekommenderar du att köra vid ett ONS? Inleda med lite oralt sen köra vilka?
gärna lätta men njutbara ställningar, för båda två.
Citera
2013-04-19, 22:35
Medlem
^MX^s avatar
Missonären? Enkel och underskattad.
Citera
2013-04-19, 22:47
Medlem
Adonis.s avatar
Hehe! Med tanke på att jag är något av en sexatlet så brukar det bli hela registret. Hehe! I´m the KING of SEX, baby! Hehe!

Lite bakifrån, lite framifrån och lite från sidan. En hel del oralt och vaginalt, ibland också analt men då riskerar man också lite skit på kuken. Hehe! Inte så angenämt ifall du snabbt vill iväg efter tömning. LOL!!! Haha! Dessutom är det synd att förstöra mina exklusiva kalsonger. HAha!

Avslutningsvis, ALLTID en ordentlig spermakaskad i hennes söta och söndersminkade lilla babyface. I´m the fucking KING of ejakulation, baby!!!

Ett ONS är endast till för att knullas, ömma ord av kärlek hör inte hemma i en sådan akt. Därför gäller det att knulla ordentligt, i alla möjliga ställningar, som om det vore sista gången. In och ut, baby. In och ut...
Citera
2013-04-19, 23:18
Bannlyst
Doggy alltid doggy
Citera
2013-04-19, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irriducibilii
tänkte fråga som topic.

har inte särskilt ofta sex, och blir ofta lite handlingsförlamad när det är dags för ett ons, förmodligen pga min promille.
tycker alltid det är ett jävla dravel att 1, hålla fjånget, särskilt om man druckit 2, fixa bra med ställning, blir lätt att bara överdelen av penis är inne och glider ut hela tiden osv. Samtidigt känner jag mig jävligt klumpig.

Ridning brukar gå bra, men resten går fan åt helvete varje gång, måste bättra min potens också.
Vilka ställningar rekommenderar du att köra vid ett ONS? Inleda med lite oralt sen köra vilka?
gärna lätta men njutbara ställningar, för båda två.

Dra ner på alkoholintaget så lär du inte ha problem med potensen
Citera
2013-04-20, 00:13
Medlem
Adonis.s avatar
Att enbart knulla doggystyle på ONS är inte att rekommendera då fittan kan stinka ordentligt. Hehe! Tro mig, jag vet vad jag talar om då jag har knullat en hel del fiskluktande damer i mina dar. Snygg förpackning, blonda med röda naglar, men när du närmar dig det nyrakade och fuktiga huvudmålet så stinker det för jävligt, luktar peck, som om dom inte har tvättat sig på en vecka. Hehehe!!!

Ifall du endast väljer att knulla doggystyle så bör du ha en klädnypa till hands!!! LOL!!! Fy fan för illaluktande fittor, men den som ger sig in i leken får leken tåla. Det är tillsynes en riktigt angenäm köttmarknad ute på krogen som erbjuder en hel sköna ONS. Hehe!!! Jag vet, bror. Jag får knulla en hel del! Hehehe! Ibland skulle det kanske vara bättre att köpa sin fitta, jag har råd, men det är ju ändå själva jakten på fittan som är det bästa. Eller hur?

Men förväntar du dig en härligt tillagad oxfilé med tillhörande doft så möts du dessvärre alltför ofta av en stank som närmast går att jämföra med rutten fisk. HAhaha!!! LOL!!! Tjejer kan vara äckliga ibland men ändå väljer vi att pumpa dom fulla med protein. Hehe!!! Men i mitt fall är det dock oftast dom som väljer mig, då dom inte kan motså mina pumpade biceps i en tajt piké. LOL! But that´s life, motherfuckers. I am the KING! Hehehe!

Huvudsaken är att vi får knulla, spelar inte någon större roll egentligen vilken ställning vi väljer bara kuken får sitt. Hehe!!! Natti, natti, motherfuckers. Dags att gå ut och spendera lite cash. Hehe! Vi får se vad natten har att erbjuda. Simma lugnt, vato locos. LOL!!!!
Citera
2013-04-20, 01:59
Medlem
Rawwars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Att enbart knulla doggystyle på ONS är inte att rekommendera då fittan kan stinka ordentligt. Hehe! Tro mig, jag vet vad jag talar om då jag har knullat en hel del fiskluktande damer i mina dar. Snygg förpackning, blonda med röda naglar, men när du närmar dig det nyrakade och fuktiga huvudmålet så stinker det för jävligt, luktar peck, som om dom inte har tvättat sig på en vecka. Hehehe!!!

Ifall du endast väljer att knulla doggystyle så bör du ha en klädnypa till hands!!! LOL!!! Fy fan för illaluktande fittor, men den som ger sig in i leken får leken tåla. Det är tillsynes en riktigt angenäm köttmarknad ute på krogen som erbjuder en hel sköna ONS. Hehe!!! Jag vet, bror. Jag får knulla en hel del! Hehehe! Ibland skulle det kanske vara bättre att köpa sin fitta, jag har råd, men det är ju ändå själva jakten på fittan som är det bästa. Eller hur?

Men förväntar du dig en härligt tillagad oxfilé med tillhörande doft så möts du dessvärre alltför ofta av en stank som närmast går att jämföra med rutten fisk. HAhaha!!! LOL!!! Tjejer kan vara äckliga ibland men ändå väljer vi att pumpa dom fulla med protein. Hehe!!! Men i mitt fall är det dock oftast dom som väljer mig, då dom inte kan motså mina pumpade biceps i en tajt piké. LOL! But that´s life, motherfuckers. I am the KING! Hehehe!

Huvudsaken är att vi får knulla, spelar inte någon större roll egentligen vilken ställning vi väljer bara kuken får sitt. Hehe!!! Natti, natti, motherfuckers. Dags att gå ut och spendera lite cash. Hehe! Vi får se vad natten har att erbjuda. Simma lugnt, vato locos. LOL!!!!

Du var ju en riktigt underlig en.
Citera
2013-04-21, 22:37
Medlem
Citat:

Klart som fan det luktar peck om du raggat hem en donna från krogen o ska till att knulla på en gång..."Discofitta" e inte att leka med..Vad väntade du dig? Doft av tussilago?

Tror inte våra "hammarskaft" e så jäkla trevliga dom heller efter en kväll på krogen med diverse besök i pissoaren ...En "raggartvätt" minst e nog att rekommendera !
Senast redigerad av snallakillen 2013-04-21 kl. 22:39.
Citera
2013-04-21, 22:53
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Klart som fan det luktar peck om du raggat hem en donna från krogen o ska till att knulla på en gång..."Discofitta" e inte att leka med..Vad väntade du dig? Doft av tussilago?

WTF, are you for real? Stuuuupppiiiidddddd!!!! Det är ju därför man bör undvika doggystyle. Är du inte läskunnig, kompis. Hehehe!

Men jag förlåter dig, kompis. Hehehe!

Det är inte direkt angenämt att knulla en stinkande men kuken måste ju få sitt, därför bör man minimera skadan genom att undvika doggystyle. Finns många andra ställningar. Hehehe!!! Tro mig, jag vet. Får knulla en hel del. I´m the fucking KING of LOVE, baby! LOL!
Citera
2013-04-21, 23:30
Medlem
knazbarnets avatar
Det som funkar för mig alla dar i veckan är lite BJ tills den blir tillräckligt hård, sen får bruttan rida mig iaf 5-10min sen brukar den hålla sig uppe utan problem
Citera
2013-04-21, 23:36
Bannlyst
Citat:
WTF, are you for real? Stuuuupppiiiidddddd!!!! Det är ju därför man bör undvika doggystyle. Är du inte läskunnig, kompis. Hehehe!

Men jag förlåter dig, kompis. Hehehe!

Det är inte direkt angenämt att knulla en stinkande men kuken måste ju få sitt, därför bör man minimera skadan genom att undvika doggystyle. Finns många andra ställningar. Hehehe!!! Tro mig, jag vet. Får knulla en hel del. I´m the fucking KING of LOVE, baby! LOL!
Gå och lägg dig...

OnT: Först i röv'a och sen i mun'na? Brukar bota impotensen (som uppstår vid intag av en "lagom" mängd alkohol) vid blotta tanken.
Citera
2013-04-22, 09:51
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helliano
Gå och lägg dig...

OnT: Först i röv'a och sen i mun'na? Brukar bota impotensen (som uppstår vid intag av en "lagom" mängd alkohol) vid blotta tanken.

Att utsätta sitt ONS för en ass to mouth är både brutalt, äckligt och kvinnoförnedrande. Jag förstår att du inte hyser någon större framgång med brudar. Hehe! Jag däremot är en riktig casanova, en sexatlet som vet hur en kvinna ska behandlas. LOL!

Även om ett ONS endast är till för att knullas så krävs en viss respekt. Få henne att känna sig speciell, inga porrfilmsinspirerade ställningar utan låt hjärtat styra till en början, sedan kan du med fördel smyga in vissa "tekniker". Hehe! Jag vet vad jag snackar om, mannen. Hehe

Doggtstyle bör undvikas vid ONS, i alla fall begränsas till en kort stund. Se till att ha med klädnypan. Hehe! Luktar det illa så sviker kuken, så är det. Over & out, baby!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in