2013-04-17, 16:30
Medlem
Ska organisera en sportkväll under nollningen för nya studenter på en av sektionerna vid den tekniska högskolan jag studerar vid.

Uppslutningen brukar vara kring 250 personer, inte jättestort men jag tror att det ska räcka för att något företag ska vara intresserade! Tillställningen är helt nykter, till skillnad från mycket annat dessa veckor, och brukar vara väldigt uppskattad!

Tankarna går givetvis först till företag som har någon typ av anknytning till sport, Intersport eller livsmedelsföretag som Axa.

Någon som sitter på erfarenheter från liknande uppgifter eller förslag på vilka som skulle finna detta intressant? Personligen har jag ingen tidigare erfarenhet från liknande uppdrag, så alla idéer är välkomna!
Citera
2013-04-17, 16:47
Medlem
Kaustis avatar
Vad exakt kommer ni göra? Det känns ju rätt avgörande för vilka som kan tänkas vara intresserade
Citera
2013-04-17, 16:57
Medlem
klasklätters avatar
Prata med din sektions näringslivsutskott, de har garanterat redan sådana här kontakter - annars ber du dom fixa det.
Citera
2013-04-17, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Vad exakt kommer ni göra? Det känns ju rätt avgörande för vilka som kan tänkas vara intresserade

Kommer vara olika stationer. Fotboll, spökboll, volleyboll, lacrosse, något vi kallar krabb-boll, någon typ av frågesport mm. Lagen/grupperna flyttar runt mellan de olika planerna och testar alla grejerna mot olika lag.
Citera
2013-04-17, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klasklätter
Prata med din sektions näringslivsutskott, de har garanterat redan sådana här kontakter - annars ber du dom fixa det.

Jo, visst har vi det! Däremot är det i stort sett bara företag som har anknytning till vår utbildning. Dessa syns mycket i andra sammanhang både under nollningen och under resten av skolåret så detta är ett försök att utöka möjligheterna till sponsring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in