Ja, bedrgligt beteende kan du nog glmma. Det hr blir om ngot med strsta sannolikhet en civilrttslig tvist.
Citat:
Ursprungligen postat av AL67
Vi har haft den i tv r och den r helt nedsutten.Dom pstr att det r normalt.En soffa fr 15000:- kan man tycka ska hlla lngre n s.
Ja, det kan jag hlla med om. Nog borde en soffa hlla lite lngre n s. Sen r ju frgan vad du menar nr den r nedsutten. Den kanske verkligen r helt snkt, men det kan ocks vara s att du r en gnllspik. Det kan jag inte veta utan att ha sett soffan.
Citat:
Dom vill ge oss dynor som inte r likadana som i butiken och jag undrar om dom fr ha en typ av dynor i butiken men skicka andra nr man reklamerat dom.
Det hr lt vldigt konstigt. Om den modellen hade utgtt ur sortimentet hade jag frsttt det hela.
Citat:
Dom sger sjlva att det inte r skert att dom kommer att vara likadant uppbyggda i konstruktionen.Vi har med andra ord blivit lurade frn brjan.Jag tycker vl inte att man ska behva ta av kldseln nr man kper utan utgr frn att det ska vara likadant i butik och p det man fr hem.
Vnta hr. Menar du att de dynor du har hemma nu r av en helt annan typ n det var i butiken? Jag talar nu om nr du var och kpte soffan.