2013-04-16, 16:08
Medlem
AutofyllarNs avatar
Hejsan.

Nyss så började min skärm att få några små sträck som finns i knappt en sekund mitt på skärmen, de kommer fram lite då och då. Men knappt ens 20 sekunders mellanrum, på senare tid har det tagit längre tid att stänga av datorn.

Varje gång jag startar upp datorn så står det '' Windows stötte på ett problem, vill du skicka informationen till Windows så vi kan förbättra oss? '' det gör jag också.

Windows 8 62-Bit, Laptop.

Edit: Det slutade nu, men vad hände? Är det mitt grafikkort eller något annat?
Senast redigerad av AutofyllarN 2013-04-16 kl. 16:11.
Citera
2013-04-16, 16:55
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Kan vara någon defekt skada på grafikdelen. Provar först med drivrutinen. Gör en ominstallation.
Citera
2013-04-16, 17:00
Medlem
Temporarias avatar
Kanske skärmen som blivit skadad, då laptopskärmar brukar vara rätt så tunna. Min syster hade samma problem, och då berodde det på att skärmen hade böjts. Skadan på hennes skärm var dock permanent.
Citera
2013-04-17, 16:17
Medlem
AutofyllarNs avatar
Gjorde en ominstallation, och bytade skärm med en HDMI kabel till Samsung Tvn, inget skillnad, problemet börjar när man startar ett program. (Anteckningar,Chrome) och finns kvar när man stänger ner programmen.
Citera
2013-04-17, 22:48
Medlem
Quicksilver-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutofyllarN
Hejsan.

Nyss så började min skärm att få några små sträck som finns i knappt en sekund mitt på skärmen, de kommer fram lite då och då. Men knappt ens 20 sekunders mellanrum, på senare tid har det tagit längre tid att stänga av datorn.

Varje gång jag startar upp datorn så står det '' Windows stötte på ett problem, vill du skicka informationen till Windows så vi kan förbättra oss? '' det gör jag också.

Windows 8 62-Bit, Laptop.

Edit: Det slutade nu, men vad hände? Är det mitt grafikkort eller något annat?

Jag hade samma problem innan, jag installerade nya drivrutiner till mitt grafikkort och startade om datorn, sen var problemet löst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in