2013-04-16, 13:45
Medlem
r FFXIV och FFXIV a realm reborn 2 skillda spel eller r sistnmda bara en typ uppdatering?
Jag lste nt nt om att a realm reborn slpps nngng till sommarn?
Skulle grna vilja bara kra detta men vill veta om man ska vnta till a realm reborn eller ska man kpa det befintliga ff14?

Hjlp mig bena ut detta!
Citera
2013-04-16, 13:49
Medlem
Xendries avatar
Som jag fattat de s r de en reboot p mmo spelet eftersom de fick s fruktansvrt mycket kritik. S de har i princip gjort om de frn grunden, drav namnet "a real reborn". S de r samma spel, fast nd inte...
Citera
2013-04-16, 14:00
Medlem
Nn som spelat FFXIV eller betan p (nya?) spelet?

Gr man quests? Hur fr man nya spells/skills? Vanligt klassiskt skill trd? Finns det experience/lvlar? Fr man ny rustning likt WoW frn quests och dungeons? Skiljer det mkt frn andra MMO?
Citera
2013-04-16, 14:02
Medlem
Realm Reborn r ett MMORPG. Spelade betan i helgen och det r vl ungefr precis som vilket annat mmorpg som helst.

Man gr quests, levlar, fr nya skills nr man gr upp i level, lootar gear frn quest rewards osv.

Som jag frsttt det s finns det klassiska tank,healer,dps.

Regga dig fr betan p deras hemsida s blir du skert invitad till nsta beta weekend, riktigt mnga som fr invites nu s.
Senast redigerad av HeltVild 2013-04-16 kl. 14:08.
Citera
2013-04-16, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Realm Reborn r ett MMORPG. Spelade betan i helgen och det r vl ungefr precis som vilket annat mmorpg som helst.

Man gr quests, levlar, fr nya skills nr man gr upp i level, lootar gear frn quest rewards osv.

Som jag frsttt det s finns det klassiska tank,healer,dps.

Regga dig fr betan p deras hemsida s blir du skert invitad till nsta beta weekend, riktigt mnga som fr invites nu s.

Kan man kra betan p PS3 eller bara PC? Fr det r nmligen bara PS3 som r aktuellt.
Och urskta dum frga nu men jag har aldrig kra beta frut p nt spel..r det frenat med nn kostnad alls eller r det helt gratis?
Senast redigerad av stolten85 2013-04-16 kl. 14:45. Anledning: skrev fel
Citera
2013-04-16, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Kan man kra betan p PS3 eller bara PC? Fr det r nmligen bara PS3 som r aktuellt

Realm Reborn r bara fr PC.
Citera
2013-04-16, 14:45
Medlem
Citat:
Betan eller spelet i sig bara fr PC?
Citera
2013-04-16, 14:55
Medlem
Citat:
P hemsidan kunde man ju nr man signa fr beta vlja PC eller PS3 eller bde PC/PS3.
Jag klicka i PS3 s det verjar ju inte bara va PC
Citera
2013-04-16, 15:35
Medlem
Citat:
P hemsidan kunde man ju nr man signa fr beta vlja PC eller PS3 eller bde PC/PS3.
Jag klicka i PS3 s det verjar ju inte bara va PC

Ja det kunde man visst, dumt av mig

fick ven precis ett mail om nsta beta phase 2 som r i helgen som jag blev invitad till
Citera
2013-04-17, 08:15
Medlem
Citat:
Ja det kunde man visst, dumt av mig

fick ven precis ett mail om nsta beta phase 2 som r i helgen som jag blev invitad till

Men hur funkar detta nu d rent praktiskt om vi antar jag blir invitad till att testa beta p PS3...mste jag ladda ner spelet via PSN store p nt stt?
Citera
2013-04-17, 14:12
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Men hur funkar detta nu d rent praktiskt om vi antar jag blir invitad till att testa beta p PS3...mste jag ladda ner spelet via PSN store p nt stt?

Du fr antagligen en kod som du sen kan knappa in p psn store fr att kunna ladda ner klienten.
Citera
2013-06-14, 00:18
Medlem
Zedss avatar
Laddar hem beta nu. Ngon mer som fick?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in