Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2013-06-07, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gentiltgeni
Jag ser det godhjärtade och känner mig genuint rörd, visst alla har sin udd av toppen.

Men råbarkat material med given konversation, blir lite tissel i tassel. Iofs ganska kul.

Om rodet vänder av betydligt gynnande, trotts logik- likt sten) är det västerländskt (själsligt) att tro sig veta?

Självklart har man sitt ovetande/vetande, kanske på sitt torra. Men ge mig ist en tårta och inte morot, även om jag liknar åsnan, så dömmer du inte nakenheten som monoton du har mitt nummer !

Pinsamhet, en känslig förtellse med tiden. Man gör vAd man behöver, sund i stund !
Citera
2013-06-07, 02:05
Medlem
Jag vet att vi redan kommer att träffas

Dock så vaknar jag morgon som morgon, jag minns inget av (betydelse) men någon måste vakna inför en vis tidsangivelse, här skrattar jag inombords

Hur är det med system som inte existerande, där vissa tydligt är över handa) självklar uppgift ! Men hjärnor är tydligt smart nog att tro sig (själv) involverad själ, huruvida fysik vill nämna moderjords natur som andlig ?

Död eller levande, nja här är vi alla överens ! Men allt som inte rör historiens egenhet, blablabla. Ja vad händer om man gör fan i allt med allt, och hur får man sin kapacitet åter?

Tänka baklänges, jag vet
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in