2013-04-16, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Girlsgirlsgirls
Så du tycker det är okej att dessa 12 åringar antastas av kåta narkomaner utan föräldrars vetskap?

Hade jag barn skulle jag aldrig låta de vara ute mer än till 20:00. Annars skulle de få en kok med stryk.

Min avatar är över 18 bast.

Men personen har rätt i frågan. När män som du själv lägger upp bilder på halvnakna brudar så tror ju tjejerna att det är så man ska vara förstår du. Vare sig man vill det eller ej så påverkas man av samhället ideal.
Citera
2013-04-16, 12:05
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bearslip
Men personen har rätt i frågan. När män som du själv lägger upp bilder på halvnakna brudar så tror ju tjejerna att det är så man ska vara förstår du. Vare sig man vill det eller ej så påverkas man av samhället ideal.

Jag pratar inte om klädsel, utan om föräldrarnas slappa attityd till de små flickorna ala "knulla inte för sent nu gumman". De skall inte vara ute efter 20:00! Sedan om de ludren webcammar så är det också upp till pappa, att se till han vidtar åtgärder på dotterns dator med program som försvårar skiten. Sedan skulle jag förbjuda dottern att umgås med dåliga slampiga tjejer, eftersom de lär sina vänninor att det är okej med gangbang (kolla tittaporr.se på svenska gangbang klipp med tonårstjejer på hemmafester)
Senast redigerad av Girlsgirlsgirls 2013-04-16 kl. 12:08.
Citera
2013-04-16, 12:08
Medlem
Citat:
Jag pratar inte om klädsel, utan om föräldrarnas slappa attityd till de små flickorna ala "knulla inte för sent nu gumman". De skall inte vara ute efter 20:00! Sedan om webcammar är också upp till pappa att se till han vidtar åtgärder på dotterns dator med program som försvårar skiten.

Men du pratade ju själv om slampig klädsel. Det är oundvikligt att inte missa det på internet.
Citera
2013-04-16, 12:10
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
Citat:
Men du pratade ju själv om slampig klädsel. Det är oundvikligt att inte missa det på internet.

Nej, inte på samma sätt. Det är inte okej även om tjejerna har burka och är 12-14 bast. De skall vara hemma och sköta läxorna.
Citera
2013-04-16, 13:35
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Respekt. Jag klankar inte på er, jag ser ju vad jag ser. Invandrarfamiljer håller sina döttrar inne tidigare under kvällen. Jag ser mest svenskar ja.

Har allt sett lika många blattesnorungar av honkön på plattan sent på kvällen som svenska. Så där råder det knappast någon skillnad.
Citera
2013-04-16, 17:42
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Jag håller med om detta, världen har blivit riktigt sjuk. På min tid så skulle jag vara hemma senast klockan 22:00. Ibland ser man dessa ungdomar mellan 12-15 år hänga ute på stan sent om nätterna med Mohammed och gänget. Jag är helt säker på att dom ljuger för föräldrarna att dom ska sover över hos varandra så dom kan vara ute om nätterna. Om jag själv varit mor så hade jag ringt och kollat med dom andra föräldrarna om det verkligen stämmer att min dotter får sova där. Då jag själv varit ung en gång i tiden så vet jag detta av egen erfarenhet. Unga tjejer är som värst i tonåren då allt är så spännande.
På din tid fanns det också drivor med 12-15 åringar som var ute nätterna igenom. Det är inget nytt fenomen. Sluta tro på att allt blir sämre hela tiden.
Citera
2013-04-16, 19:51
Medlem
Salames avatar
Mina föräldrar lät mig vara, jag gick inte ut bara för det. Dvs, bara för att jag fick göra vad jag ville så gjorde jag inte det.

Jag kör med teorin "no supply without demand". Man beter sig på det sättet som fungerar helt enkelt. Om man nu tror att uppmärksamhet ger kärlek, och män "de är ju bara män som älskar tuttar och rumpor" så banne mig kommer dessa tonåringar som är förvirrade om sin sexualitet, samt kärlek försöka leta efter att uppfylla de mänskliga behov på fel ställen. Ge oss bättre föredömen tack!
Citera
2013-04-16, 23:04
Medlem
Citat:
Respekt. Jag klankar inte på er, jag ser ju vad jag ser. Invandrarfamiljer håller sina döttrar inne tidigare under kvällen. Jag ser mest svenskar ja.

Men de låter sina söner ränna runt och ställa till med skit. Ansvarsfullt och eftersträvansvärt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in