"Drogshoptråden benzo" är underhållande för tillfället. Mest rött just nu och några nya shoppar har även dykt upp. Många som inte kan skriva där som blir blåsta för tillfället kan jag tro. CB ligger bakom minst en shop där...
"Drogshoptråden benzo" är underhållande för tillfället. Mest rött just nu och några nya shoppar har även dykt upp. Många som inte kan skriva där som blir blåsta för tillfället kan jag tro. CB ligger bakom minst en shop där...
Ja som jag skrev innan...det blir klarare...
Men nu verkar tydligen några förstått...??
Verkar som dom stängt ner det igen...
Listades ett antal där i sista såg jag...några som jag ej sett...kan ju vara därför
Har tydligen stängts ner förut såg jag på nätet.
Kollat de "nya" I benso tråden och en Ligger han garanterat bakom, bara kolla hur sidan är uppbyggd dvs 90% lik en som nyligen blev röd! Håller mig alltid undan de nya tills de är etablerade och trovärdiga. Magkänslan har räddat mig från blåsningar I 3år, så fortsätter följa den
Kollat de "nya" I benso tråden och en Ligger han garanterat bakom, bara kolla hur sidan är uppbyggd dvs 90% lik en som nyligen blev röd! Håller mig alltid undan de nya tills de är etablerade och trovärdiga. Magkänslan har räddat mig från blåsningar I 3år, så fortsätter följa den
Jo, minst en ligger han bakom.. Sen finns det några till man ska vara försiktig med. Magkänsla är bra...
Jo så är det...
Men kanske även en många har prisat/r...färre nu.
Tänk på utbud......och sidan behöver inte vara lik tidigare...han lär sig ju alltid något.
Alla hade/har lite olika utbud...
Nån m typ bara standard...nån m mer exklusivt osv.
Senast redigerad av Clever52 2017-10-09 kl. 06:50.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!