2016-09-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doyoursquats
Mer än trist, jävla idiot han är! Men han kommer nog få igen en vacker dag, har ju hört nu i efterhand att han golar på langare och internetshoppar till polisen.. tur att man inte lämnade ut sin egen adress..

Det är därför han kommer så lindrigt undan.

Håller med dig, han är en riktig råtta. Christean golade ner folk på olika forum, de slutade att logga in. Han kommer att fortsätta med sitt igen, snubben hade/har goda vänner som är med/runt Red & White Crew. Gruppen som är supporter till Hells Angels, frågan är varför dessa apor umgås med en sån person.
Citera
2016-09-30, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thelifter
Är de inte dags att soc tvångsomhändertar barnet nu? Dom har till och med scammat i barnets namn.

Ring och tipsa!? Anonym orosanmälan...
Citera
2016-09-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Ring och tipsa!? Anonym orosanmälan...

Helt rätt, jag försökte få ner hans hemsida men gratisforum brydde sig inte. Problemet är att folk vill att någon annan ska göra det, jag läser ofta "kan inte någon skada honom".
Citera
2016-09-30, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mailmail
Helt rätt, jag försökte få ner hans hemsida men gratisforum brydde sig inte. Problemet är att folk vill att någon annan ska göra det, jag läser ofta "kan inte någon skada honom".
Säg att han sysslar med droger så kommer dom stänga den.
Citera
2016-09-30, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelifter
Säg att han sysslar med droger så kommer dom stänga den.

Jag gjorde det.. men det funkade ej.
Citera
2016-09-30, 17:25
Bannlyst
Citat:
De borde dom göra eftersom dom får stå till svars för allt som händer på deras server.
Citera
2016-09-30, 19:01
Medlem
Citat:
Håller med dig, han är en riktig råtta. Christean golade ner folk på olika forum, de slutade att logga in. Han kommer att fortsätta med sitt igen, snubben hade/har goda vänner som är med/runt Red & White Crew. Gruppen som är supporter till Hells Angels, frågan är varför dessa apor umgås med en sån person.

Kom väl fram att han inte hade några sådana kontakter överhuvudtaget...
Citera
2016-09-30, 19:39
Bannlyst
Citat:

Antagligen för att polisen använder sidan för informationsinhämtning.
Citera
2016-09-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Kom väl fram att han inte hade några sådana kontakter överhuvudtaget...

Enligt vem? Undrar bara.

Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Antagligen för att polisen använder sidan för informationsinhämtning.

Säkert, en riktig råtta är vad han är. Han är inte osynlig i Norrköping, fattar inte varför ingen klipper honom.
Citera
2016-10-01, 03:25
Medlem
Alltid lika underhållande att se FB hjältar skriva om hur dom skulle förstöra honom. Han är en råtta men ingen har gjort något, för väldigt få jävla människor vågar göra något. Alla som säger att dom ska hantera honom borde förstå att dom bara framstår som töntar. Folk som löser riktiga problem skryter inte om det på flashback...

Har han scammat eller gjort er upprörda? Gör något då.
Citera
2016-10-01, 07:21
Medlem
Citat:
Enligt vem? Undrar bara.

Säkert, en riktig råtta är vad han är. Han är inte osynlig i Norrköping, fattar inte varför ingen klipper honom.

Har för mig att någon skrev det här på fb, var någon som hade kollat det.

Christean hade ju även folkbokfört hos Mehdi Seyyed när han bodde på södra vägen i Gbg utan att ens ha kontakter inom bmc.
Citera
2016-10-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Alltid lika underhållande att se FB hjältar skriva om hur dom skulle förstöra honom. Han är en råtta men ingen har gjort något, för väldigt få jävla människor vågar göra något. Alla som säger att dom ska hantera honom borde förstå att dom bara framstår som töntar. Folk som löser riktiga problem skryter inte om det på flashback...

Har han scammat eller gjort er upprörda? Gör något då.

Mig har han inte scammat, sen så är jag en klen kille på 66kg och är 170cm lång.

Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Har för mig att någon skrev det här på fb, var någon som hade kollat det.

Christean hade ju även folkbokfört hos Mehdi Seyyed när han bodde på södra vägen i Gbg utan att ens ha kontakter inom bmc.

Sjukt, men han lever fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in