Snälla, snälla , Var stolta över att Ni ser ut som män. Vart är världen påväg.
Annars kan Herr. Ts klippa av håret i röven så det blir kort med en sax för att sedan taga en rakhyvel och hyvla bort håret. För att det inte skall se konstigt ut så måste allt hår (utom ögonbrynen och håret på skallen) om man har det bort.
Haha äh vafan låt de vara bara du är ju en man! lite svartmustigt blod har man ju och min röv tenderar att vara ganska hårig med, det luggas när jag går ibland, någon annan som varit med om det? det är ju fan pinsamt att rövhåret luggas
Vet inte om denna tråd hamnat i rätt forum men isåfall får väl någon moderator flytta på den.
Det är så att jag är inte vidare förtjust i kroppsbehåring, rakar mig regelbundet i skrevet och på bröstet. Finns det något sätt eller någon metod för att bli av med ens kroppsbehåring på olika ställen såsom skrevet, rumpa och ben för gott?
ja har samma problem. använder veet osv. men får utslag o skit. typ röda prickar överallt där ja använder det. nått tips på nått bra o ha på efter för o bli av me prickarna?
Vet inte om denna tråd hamnat i rätt forum men isåfall får väl någon moderator flytta på den.
Det är så att jag är inte vidare förtjust i kroppsbehåring, rakar mig regelbundet i skrevet och på bröstet. Finns det något sätt eller någon metod för att bli av med ens kroppsbehåring på olika ställen såsom skrevet, rumpa och ben för gott?
Ojojoj, man vet att tiden är ur led när killar börjar raka benen!
ja har samma problem. använder veet osv. men får utslag o skit. typ röda prickar överallt där ja använder det. nått tips på nått bra o ha på efter för o bli av me prickarna?
Det slog dig inte att håret finns där av en anledning? Poängen är att håret ska leda bort svett och fukt så att huden inte blir irriterad, rakar du så får du utslag i de flesta fall...
Hade varit intressant om någon med erfarenhet av permanent hårborttagning av skägg och nackborst kunde skriva om det är värt pengarna och hur lång tid denna "permanenta" borttagning verkar. Jag misstänker nämligen att det kommer tillbaka efter en tid eftersom jag antar att man endast stör cellernas mitos vilket leder till att cellerna i hårsäckarna dör. Normalt ersätts döda celler vilket borde göra att även cellerna som bildar hårsäckar ersätts efter en tid och bildar nya.
okej men ja tycker nog inte ja behöver ha hår där av någon anledning ser inte så fint ut. så nån som vet hur man ka lindra dom små röda utslagen jag får efter jag använt veet?
Man ska inte använda Veet överallt. Använde det en gång på bröstet och det börja svida som fan och fick röda utslag. Ryggen funkar det fint på iaf. Nästa gång blir det nog vaxning för min del. Eller någon hårborttagning med superduper laser.