2007-06-14, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinkykorea
Aha...sorry då. Testa på Perfect Skin i Landala...där fixar jag ryggen, inga problem alls.....

Tackar , vet du om de har någon hemsida?
Citera
2007-06-14, 00:02
Medlem
kinkykoreas avatar
www.perfectskin.se , Anki som har det är snygg dessutom *L*
Citera
2007-06-14, 00:06
Medlem
Citat:
www.perfectskin.se , Anki som har det är snygg dessutom *L*

Tackar så mycket . Får hoppas att de har någon tid snart, sökte runt på google och läste i bloggar att de är väldigt duktiga och att det även är lätt att få tider där.
Citera
2007-06-14, 00:08
Medlem
kinkykoreas avatar
då är vi kanske kvitt för min första kommentar nu
Citera
2007-06-14, 00:14
Medlem
Citat:
då är vi kanske kvitt för min första kommentar nu

Haha ja, vet du föresten hur länge man är röd efteråt? Varar det i någon dag eller mindre? Har aldrig vaxat mig innan så jag har inte den blekaste :S.
Citera
2007-06-14, 00:15
Medlem
kinkykoreas avatar
de drar på nån syra efteråt...jag blir inte röd alls....individuellt tror jag
Citera
2007-06-14, 00:18
Medlem
Citat:
de drar på nån syra efteråt...jag blir inte röd alls....individuellt tror jag

Ok, hoppas det inte är salpeter, tack för svaren!
Citera
2007-06-14, 00:19
Medlem
kinkykoreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbson
Ok, hoppas det inte är salpeter, tack för svaren!

may the force be with you
Citera
2007-06-14, 09:38
Medlem
C.Kellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbson
Hur ont gör det på en skala mellan 1 - 10 där 1 är en kittling och 10 är att bränna sig på kokande vatten eller olja?

Det beror mycket på hur grova hårstrån du har och hur mycket. Men dom gånger jag har gjort det ( har svarta strån ) har jag inte kunnat fortsätta med hela bröstet för att det har gjort så ont... så förbered dig på PAIN!

Dom som säger att det är fjolligt att vaxa vet inte vad dom snackar om. Det krävs en riktigt MAN för att stå ut med smärtan. Fast fint blir det iaf.
Citera
2007-06-14, 09:41
Medlem
pysokats avatar
Lånar tråden lite!

Funderat på att vaxa ryggen nu inför sommaren, har inte särskilt mycket hår där men dom här lite mörka är inte så snyggt. Tidigare försökte jag hemma hos en kompis en gång men då fick jag lite utslag och knottror på ryggen efteråt, dock var det ett gammalt veetvax och det blev väl inte helt bra.

Men jag undrar ändå om det skulle fungera bättre att gå till en salong och fixa gojset där? Det kanske itne blir alls lika irriterat som det blev. Saken är den att om det blir irriterad så rakar jag hellre bort det än har utslag under sommaren.

Någon annan som har erfarenhet av detta och kan jämföra mellan hemmavaxning och saloooooooong?
Citera
2007-06-14, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.Keller
Det beror mycket på hur grova hårstrån du har och hur mycket. Men dom gånger jag har gjort det ( har svarta strån ) har jag inte kunnat fortsätta med hela bröstet för att det har gjort så ont... så förbered dig på PAIN!

Dom som säger att det är fjolligt att vaxa vet inte vad dom snackar om. Det krävs en riktigt MAN för att stå ut med smärtan. Fast fint blir det iaf.

Jag har rätt mycket grova strån. Men som sagt, man är ju en riktig man så lite smärta får man stå ut med :
Citera
2007-06-16, 18:40
Medlem
busunges avatar
jag gjorde det på fyllan första gången.. det gör så sjuhelvetes ont att man blir tårögd. Jag har väldigt grova strån. värst är om det sitter kvar strån där man redan dragit en remsa och måste gör om. Det kommer göra så sjukt ont!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in