2010-09-07, 17:42
Bannlyst
Är d på riktigt? någon som vunnit stort?
Citera
2010-09-07, 17:43
Medlem
DanteAlighieris avatar
Skojar du?

Postkodlotteriet är ett välkänt företag och högst pålitligt. Om du sen ska köpa lotter för att andra har vunnit...ja då är du mest bara dum.
Citera
2010-09-07, 18:35
Bannlyst
va ?? nu e jag inte med dum som jag är d är alltså skit å fejk eller?
Citera
2010-09-07, 19:53
Medlem
hallberg-rassys avatar
Bör vi inte flytta tråden till humor istället?

Nåja, nu brukar vi allvar:

Nej, det är inte en bluff! Punkt.
Citera
2010-09-07, 20:04
Bannlyst
ok om d inte är d så vill jag tillägga att d nekat mig att gå med vid flera tillfällen samt att jag en gång ansågs vara med men helt plötlsligt va jag inte med längre ?? OBS om d inte är bluff så är d garanterat inte en bluff att jag inte kunde gå med??

D va även hur otroligt d än låter jag som kom på iden för några år sedan som otroligt nog läcktes och nu är d dem som använder sig av d , om d nu inte är en bluff , har personer i min familj som kan intyga d hela men alt efter som d och några andra idér stals från mig så har d hänt skumma saker därav så kan ni mot förmodan förstå resten av alla dessa så kallade hämtningar och trackasserier mot mig lite bättre om ni följt mina andra trådar, när d rört sig om idéer värda massor av pengar mm.
Citera
2010-09-07, 20:16
Bannlyst
Å snälla kalla mig inte sjuk för att jag sagt detta om allt utan d är verkligen så d gått till med d hela, därför är dem ständigt på mig å ni kanske kan se hur pass mycket "kopplingar till polis mm mm dem har som är med å styr i spakarna i d hela alltet" finns folk som mördar för 1000 kr vad gör dem inte för dina idéer värda multi mera pengar ??

Snälla jag e inte galen har 5 proffessorer å läkar intyg på d nu så d kan vi gräva ner tycker jag.
Citera
2010-09-07, 21:00
Medlem
hallberg-rassys avatar
Suck. Flytta till humorforumet kanske?
Citera
2010-09-07, 21:21
Medlem
Försökt läsa vad du har skrivit men det går ju inte.
Citera
2010-09-08, 00:07
Medlem
M0rt4l1tys avatar
Skrattar hysteriskt åt detta .. vad är det du försöker skriva människa?
Citera
2010-09-08, 00:49
Medlem
hallberg-rassys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0rt4l1ty
Skrattar hysteriskt åt detta .. vad är det du försöker skriva människa?
Jag TROR h*n försöker säga följande:

TS undrar om det är en bluff. TS har nekats att gå med i postkodlotteriet vid flertalet tillfällen och påtalar att TS var den som kom på idén och att den läckte och personerna bakom konceptet stal idén. Vidare hävdar TS att TS inte är galen eller en konspiratorisk virrpanna, det kan tydligen välutbildade hjärnskrynklare intyga.

Även i en sammanfattad tolkning tycker jag budskapet är något skrattretande.
Citera
2010-09-08, 02:32
Bannlyst
ja säger bara om d inte är fejk å ett skämt så va d jag som kom på idéen om d hela för länge sedan om d är ett skämt att d inte existerar så förstår jag att du skrattar åt d hela hehe men d är å förblir ändå jag som kom på idéen för länge sen tro va fan du vill , hur kan du veta att d inte skulle va så då?? d händer ju inte att stora företag snor ider från andra inte haha nej inte i verkligheten inte jaja tro va du vill jag vet att d är så likaså visste mina nu bortgångna föräldrar mm om d hela haha men om d nu är ett enda skämt hajar jag att du garvar åt d hela vilket jag också gör då d är skrattretande att dem snor från som du säkert tänker om mig en galenpanna som tror sig löst universums mysterium då jag hävdar annat haha

om d är fejkat förstår jag som sagt garvet bakom d hela men om d finns på riktigt så har han snott iden från mig eller lyckats med bedriften att komma på exakt samma ide vid samma tillfälle vilket hmm ses som väldigt konstigt garva hur mycket ni vill har även haft åtskilliga andra ideer som dem norpat från mig men d händer ju inte i real life inte aja tack å gonatt för mig då jag tydligen talar i nattmössan här då haha kul å veta ändå innerst inne vem d är som är AS REAL AS IT GETS in real life i alla fall.

Citera
2010-09-08, 09:17
Medlem
UACs avatar
Ursäkta, men jag renskrev din text för att förstå vad det är du vill framföra:

Jag säger bara om det inte är fejk och ett skämt så var det jag som kom på idén om det hela för länge sedan. Om det är ett skämt och det inte existerar så förstår jag varför du skrattar åt det hela. He, he! Men det är och förblir ändå jag som kom på idén för länge sen, tro vad du vill. Hur kan du veta att det inte skulle vara så då? Det händer ju inte att stora företag stjäl idéer från andra. (obs, ironi) Ha. ha! Nej, inte i verkligheten inte (fortsatt ironi). Ja, ja, tro va du vill.

Jag vet att det är så. Likaså kände mina nu bortgångna föräldrar och flera andra till det hela. Ha, ha! Men om det nu är ett enda skämt förstår jag att du garvar åt det. Det gör jag också då det är skrattretande att de stjäl från, som du säkert tänker om mig, en galenpanna som tror sig löst universums mysterium då jag hävdar annat. Ha, ha!

Om det är fejkat förstår jag som sagt skrattet bakom det hela. Finns det däremot på riktigt så har han snott iden från mig eller lyckats med bedriften att komma på exakt samma idé vid samma tillfälle. Detta anser jag vara väldigt konstigt. Skratta hur mycket ni vill. Jag har även haft åtskilliga andra idéer som de stulit från mig, men det händer ju inte i verkligheten (ironi). Tack och godnatt då jag tydligen talar i nattmössan. Ha, ha! Kul att ändå innerst inne veta vem det är som sitter inne med sanningen

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in