• 2
  • 3
2013-04-13, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
ja missa tget kommer inget på länge ska får nog nog sova lite istället kanske

Låter bra! Låt inte ditt liv gå till spillo. Jag skulle nästan vad som helst för att ha en åtminstone någorlunda fungerande kropp som jag tror du har(?). Är yr som fan hela tiden nu kan knappt gå och handla utan att det gungar som en jordbävning har skithög ångest och kan inte ta något för yrseln blir bara värre då. Opererad sedan några dagar och det finns ingen möjlighet att veta om det kommer bli bättre alls och jag sitter så gott so mhela tiden och tänker att nu är livet över och jag är "bara" 25 bast. Googlar på kändisar som dött vid 25, enda vettiga personen jag hittar är poeten Jon Keats samt Tupac om man nu gillar hiphop vilket jag inte gör. Försöker komma undan ångesten så jag kan acceptera det ödet om det blir så vilket tyvärr känns troligt just nu men vet inte hur jag ska lyckas med det.

Sen är det ju hur man ska göra det också. Enda jag har tillgängligt är min balkong och jag bor på 8e våningen. Vill ju verkligen inte överleva om jag faktiskt tvingas ta det beslutet så är lite rädd för att det inte räcker. Men hoppa framför tåget tycker jag inte någon bör göra, då blir ju den som kör ofta psykiskt skadad!
2013-04-14, 18:08
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Så TS hur går det?
2013-04-14, 18:09
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoonko
Missa tåget... bra planering!
Det var väl bra med dålig planering där eller?
2013-04-14, 21:24
Medlem
Zoms avatar
Självmordstrådar är inte tillåtna. Vill du diskutera eller få hjälp med dina problem är du välkommen att starta en ny tråd som inte går ut på att begå självmord.

Flashback är inte rätt ställe att söka akut hjälp på.

Först och främst, kontakta er närmaste psyk- eller akutpsykmottagning (öppet 24/7). Det är absolut inget att skämmas över. Du finner numret på ditt landstings hemsida. Du kan ringa till akutpsyk och få ett bedömningssamtal per telefon, alltså om hur pass allvarligt det är och om de tycker att du behöver bli inlagd eller ej.

Om du bara vill prata om problemen så finns också andra alternativ:
Vill man prata med någon på forumet istället så finns också en tråd för detta.

Nästan nio av tio tillfrisknar från sin depression om behandlingen kombineras med samtalsterapi och antidepressiva läkemedel. Depression är inte heller något ovanligt, ej heller något man behöver skämmas för.

Sök hjälp på rätt sätt. Lås på.

/mod
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in