Citat:
Ursprungligen postat av VVC
ja missa tget kommer inget på länge ska får nog nog sova lite istället kanske
Låter bra! Låt inte ditt liv gå till spillo. Jag skulle nästan vad som helst för att ha en åtminstone någorlunda fungerande kropp som jag tror du har(?). Är yr som fan hela tiden nu kan knappt gå och handla utan att det gungar som en jordbävning har skithög ångest och kan inte ta något för yrseln blir bara värre då. Opererad sedan några dagar och det finns ingen möjlighet att veta om det kommer bli bättre alls och jag sitter så gott so mhela tiden och tänker att nu är livet över och jag är "bara" 25 bast. Googlar på kändisar som dött vid 25, enda vettiga personen jag hittar är poeten Jon Keats samt Tupac om man nu gillar hiphop vilket jag inte gör. Försöker komma undan ångesten så jag kan acceptera det ödet om det blir så vilket tyvärr känns troligt just nu men vet inte hur jag ska lyckas med det.
Sen är det ju hur man ska göra det också. Enda jag har tillgängligt är min balkong och jag bor på 8e våningen. Vill ju verkligen inte överleva om jag faktiskt
tvingas ta det beslutet så är lite rädd för att det inte räcker. Men hoppa framför tåget tycker jag inte någon bör göra, då blir ju den som kör ofta psykiskt skadad!