• 1
  • 2
2013-04-12, 23:38
Medlem
kuddenchristos avatar
Jag tycker att det är okej ungefär där puberteten börjar - alltså cirka 10-13-årsåldern. Men helst ska nog en förälder vara med och förklara att verkligheten ser ofta inte ut som i porren.
Citera
2013-04-12, 23:47
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Nej. Porr ska man surfa själv, att blanda porr och föräldrar är nog ingen bra idé.
Citera
2013-04-12, 23:48
Medlem
Är du störd eller? - Fy fan vad sjukt det skulle kännas att se på porr med en förälder. Du kan vara ganska säker på att när hen blir intresserad av att se dylika filmer så kommer hen själv att leta upp dem på nätet flera år tidigare än vad du har tänkt dig. Detta betyder absolut inte att det finns någon sexuell upphetsning inblandat utan bara ren och skär nyfikenhet.

Tror de flesta killar stämmer in i kören att de var runt 10 års ålder som de tillsammans med några kompisar hittade porrtidningar i skogen alt. såg något på nätet.
Citera
2013-04-12, 23:49
Medlem
Freakkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Jag tycker att det är okej ungefär där puberteten börjar - alltså cirka 10-13-årsåldern. Men helst ska nog en förälder vara med och förklara att verkligheten ser ofta inte ut som i porren.

Vid 10-12 års åldern hittade jag min morsas porr och porrtidningar som jag och mina kompisar kolla på. Haha. Såg det inte som en speciell stor deal. Barn kommer växa upp någon gång i alla fall och då vill jag inte pränta in i mina att sex är något syndigt. Det är naturligt.

Är väll bra att prata "blommor och bin" med dom om dom undrar. Samtidigt kan man förklara att porr inte är som i verkligheten (kvinnor objektifieras?).

Hur som helst ser jag det inte som en big deal och det borde ingen annan heller göra tycker jag.

Tilläg: Som ovan nämnt kommer ungar hitta det själv sen när dom är intresserade och jag personligen kommer inte hindra dom (om jag skulle haft egna barn). Kanske hade varit lämpligt som sagt att berätta att det är skillnad på film och verklighet (eller?) om dom undrar. Är inte erfaren själv så har ingen aning haha
Senast redigerad av Freakko 2013-04-12 kl. 23:53.
Citera
2013-04-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ja, hahaha först när vi har ungdomar som kollat porr ihop med sina föräldrar har framtidens unga vuxna en sund syn på hur sex ska gå till, eller vad?

Frågan är vilket som ger bäst fostran: tysk kaviar, japanska vomit å plaskningar och Roccos analutforskningar eller att spana porr i hop med morsan eller farsan?
Citera
2013-04-12, 23:54
Medlem
oscarlundgrens avatar
Herregud vad mycket porrprat det plötsligt var då.

Jag tror nog inte porr är så farligt. När man för första gången stöter på det av mer eller mindre befogad anledning är nog ett bra första tillfälle.
Citera
2013-04-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freakko
Vid 10-12 års åldern hittade jag min morsas porr och porrtidningar som jag och mina kompisar kolla på. Haha. Såg det inte som en speciell stor deal. Barn kommer växa upp någon gång i alla fall och då vill jag inte pränta in i mina att sex är något syndigt. Det är naturligt.

Är väll bra att prata "blommor och bin" med dom om dom undrar. Samtidigt kan man förklara att porr inte är som i verkligheten (kvinnor objektifieras?).

Hur som helst ser jag det inte som en big deal och det borde ingen annan heller göra tycker jag.

Tilläg: Som ovan nämnt kommer ungar hitta det själv sen när dom är intresserade och jag personligen kommer inte hindra dom (om jag skulle haft egna barn). Kanske hade varit lämpligt som sagt att berätta att det är skillnad på film och verklighet (eller?). Är inte erfaren själv så har ingen aning haha

Gör dem? Objektifieras inte männen i filmerna på samma vis?
Skillnaden mellan film och verklighet är snarare miljö, tillvägagångssätt (man-kvinna normalt sätt), jättetuttar/jättekukar, etc
Citera
2013-04-12, 23:56
Medlem
Freakkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatIsThis
Gör dem? Objektifieras inte männen i filmerna på samma vis?
Skillnaden mellan film och verklighet är snarare miljö, tillvägagångssätt (man-kvinna normalt sätt), jättetuttar/jättekukar, etc

Jo. Du har rätt. Absolut. Det kan man också ta upp. haha
Citera
2013-04-12, 23:56
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllaBarnensFar
Nej. Porr ska man surfa själv, att blanda porr och föräldrar är nog ingen bra idé.
Men tänk om ungarna, exempelvis, provar på för grova rövknull för att kvinnorna i porren ser ut att njuta av att bli hårt rövknullade?
Citera
2013-04-13, 00:01
Medlem
Freakkos avatar
Citat:
Men tänk om ungarna, exempelvis, provar på för grova rövknull för att kvinnorna i porren ser ut att njuta av att bli hårt rövknullade?

Det är möjligt. Tough shit. Det är så världen ser ut. Eller?
Citera
2013-04-13, 00:02
Medlem
Citat:

Man ska väl inte dölja sanningen?
Citera
2013-04-13, 00:10
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatIsThis
Man ska väl inte dölja sanningen?
http://efukt.com/21008_Broken_Dreams...Buttholes.html

Jag tycker att det är uppenbart att dessa tjejer inte njuter av att behandlas så där av dåren Rocco.

Det är väl inte fel att förklara för sina barn att någonting sådant är inte hälsosamt?
Senast redigerad av kuddenchristo 2013-04-13 kl. 00:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in