2013-04-12, 20:25
Medlem
Rektum-Grans avatar
S, vad fredrar ni ?
Sjlv fredrar jag campaign, tycker ven att online r kul men varje gng jag kper/laddar ner ett spel s spelar jag frdigt sjlva storyn innan jag hoppar p multiplayer.

T.ex: Call of Duty: Modern Warfare 2. I stort sett alla mina vnner spelade mot varandra online, medans jag satt och klarade ut storyn.

S vad tycker ni r roligast ?

Citera
2013-04-12, 20:30
Medlem
Jestermedgesters avatar
Jag spelar ocks alltid storymode/campaign innan jag lirar multiplayer. I till exempel CoD-serien s lskar jag singleplayer-delarna i spelet men hatar multiplayer, det r liksom jvligt bra story i den serien men online s suger det kuk.

De flesta krigsspel hller hg kvalitet nr det gller singleplayer, bst r enligt mig CoD:MW-serien eller MoH-Tier1/Warfighter. Men dessa spel hller inte alls lika hg kvalle nr det kommer till online-spelande.

Kul att jag inte r ensam om att gillar singleplayer iallfall =)
Citera
2013-04-12, 20:34
Medlem
Rektum-Grans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jestermedgester
Jag spelar ocks alltid storymode/campaign innan jag lirar multiplayer. I till exempel CoD-serien s lskar jag singleplayer-delarna i spelet men hatar multiplayer, det r liksom jvligt bra story i den serien men online s suger det kuk.

De flesta krigsspel hller hg kvalitet nr det gller singleplayer, bst r enligt mig CoD:MW-serien eller MoH-Tier1/Warfighter. Men dessa spel hller inte alls lika hg kvalle nr det kommer till online-spelande.

Kul att jag inte r ensam om att gillar singleplayer iallfall =)

Hller med, lite synd att dom lgger ner typ 80% p multiplayer och gr singleplayern kortare, till exempel black ops 1, klarar man ju ut storyn om igen 2-3 gnger p en dag..
Citera
2013-04-12, 20:39
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Beror p vilket spel det r.

Frsta "nya" COD spelet jag spela var COD 4 p dator.
Laddade ner spelet s jag var tvungen att spela single player.
lskade allt med det spelet, kpte sedan spelet p ps3 och testa multiplayer det var ocks riktigt bra.
Jag brukar oftast ladda ner och testa SP innan jag kper spelet fr att inte kpa ngot som r helt vrdelst.
Citera
2013-04-12, 20:53
Medlem
GolfWangs avatar
sger bara dark souls, d e de singelplayer multiplayer i ett, men ni dyngskallar som spelar cod kommer nog aldrig fatta va de betyder
Citera
2013-04-12, 20:55
Medlem
JagHarHaftEnOpels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolfWang
sger bara dark souls, d e de singelplayer multiplayer i ett, men ni dyngskallar som spelar cod kommer nog aldrig fatta va de betyder

r det som Rising dead nr man spelar SP och sedan fr uppdrag som man fr vlja om man ska ta det sjlv eller spela med ngon annan online?
Citera
2013-04-12, 21:00
Medlem
Nihennas avatar
Jag r en av de som vxte upp med konsollspel p 90-talet s jag spelar frst och frmst spel fr singleplayer-lget.
Kan inte sga att jag har fastnat fr ngot spel online, lngst jag spelat var vl Counter-Strike p internetkaf nr man var yngre men annars lirar jag bara SP.
Citera
2013-04-12, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
r det som Rising dead nr man spelar SP och sedan fr uppdrag som man fr vlja om man ska ta det sjlv eller spela med ngon annan online?

Nej, det r ett SP spel sen kan man typ se var andra personer har dtt om jag komemr ihg det rtt.
Citera
2013-04-12, 21:10
Medlem
Shejkens avatar
De allra bsta spelen gr ju ut p att bygga sin karaktr i Campaignen, fr att sedan ta honom till multiplayer vrlden fr att duellera. Tnk t.ex Dark Souls, Diablo 3 osv.
Citera
2013-04-13, 02:37
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
De allra bsta spelen gr ju ut p att bygga sin karaktr i Campaignen, fr att sedan ta honom till multiplayer vrlden fr att duellera. Tnk t.ex Dark Souls, Diablo 3 osv.

Ja fr Diablo 3 r ju verkligen ett jtte bra spel...
Diablo 2 dr har vi ngot dock r ju SP/MP samma sak dr om du bortser att dina SP karaktrer inte fungerar p MP.

CoD1 till Black ops 1 krde jag alltid ut SP frst p fr att sedan kra MP. Men mste sga att SP delen har varit det roliga, spnnande och gastkramande i CoD spelen. Kommer inte ihg om det va i MW1 eller MW2 nr man krp under den dr tanken och det va hundratals soldater gendes runt en, jvlar vad hjrtat bultade. Sen nr man prvade att skjuta den dr frbannade hunden och det kom 20 st andra hundar springandes mot en, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in