Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det kan väl du tala om för mig?
Du påstår att någon organisation ligger bakom vad jag och Gesus skriver, jag förklarar för dig att jag inte har en aning om vilken du menar och ber dig förklara dig. Då ber du mig berätta.
Du känner inte att det är fel någonstans, att det kanske är du som ska berätta och dessutom, det där som du hela tiden glömmer bort, komma med belägg.
Känner du inte att det är fel och oseriöst att konstant påstå saker som du helt saknar belägg för? I min värld är det skvaller och smutskastning, i din kanske det är något helt normalt, vad vet jag?
Resultatet av dina påhittade påståenden ger dock knappast en seriös diskussion, juag har gett dig chansen att komma med saklig kritik flera gånger, ditt svar blir alltid ett nytt påhopp eller något fånigt som citatet jag svarar på här.
Du har inga argument, inget att diskutera, du tycker illa om skeptikerrörelsen (vilket är helt okej) men du kan inte få fram varför. Hur ska jag kunna ta dig på allvar? Jag säger inte att du är samma person som amilofs, men ditt beteende är identiskt och precis lika dumt.