Citat:
Ursprungligen postat av Gabrieoli
Det finns självklart många bra invandrare, typ 50% av min umgängeskrets är invandrare men vafan vad Sverige är mesiga. Sverige ställer upp och ger dessa personer ett hem i detta underbara land och om de då begår t.ex våldsbrott har de förbrukat rätten att vistas här kan man ju tycka.
Ledsen att göra dig besviken men utanför din umgängeskrets så är majoriteten kräk bland invandrarna, du har nog bara varit bra på att välja vänner.
Men så får du inte tycka då är du rasist enligt idioter som Lum i tråden och samhället överlag, de verkligen älskar sina invandrade kriminella, att du vill kasta ut dessa är rasistiskt enligt de som älskar våldtäktsmän, ghettogangsters, utländska maffior, invandrade pedofiler, mördare och annat avskum.
Dvs. politiker, jurister, journalister och andra som tjänar grova pengar på dessa kräk.
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Han kanske topsades i samband med rånet alternativt att hans med gärningsman började snacka men jag sätter mina pengar på det första alternativet.
Topsning låter som det troliga och de fick en träff i registret på just den här gruppvåldtäkten.
Någon som har en länk till det fullständiga namnet på GM nu när vi har ny regel och man måste sitta och gissa?