• 1
  • 2
2013-04-12, 12:43
Medlem
TheGreenLanterns avatar
Flyktingbarn från Somalia häktad för 5 år gammal gruppvåldtäkt vid
von bahrska häcken i Uppsala. 8 - 10 killar släpade iväg en tjej från en port
och våldtog henne. Hon tog efter våldtäkten sitt eget liv.

Åklagarens begäran om att häkta våldtäktsmannen/barnet som gått fri i 5 år

http://www.upload.ee/image/3226102/1.JPG

Det samma gruppvåldtäkt som g** r*** är dömd för
https://www.flashback.org/t1521848

Samma somalier A*Y*A* misstänktes även för rån mars 2008
åklagarens målnummer för rånet AM 40246-08

rån i mars
gruppvåldtäkt i juni
våldtäkten kunde alltså ha undvikits

Kommer från Somalia svensk medborgare 2004
har tio syskon
12 personer som kom till sverige
hur har de råd
betalar dina röda korset pengar du ger i bössan

åtal mot våldtäktsbarnet kommer 25 april
Senast redigerad av TheGreenLantern 2013-04-12 kl. 12:50.
Citera
2013-04-12, 12:53
Medlem
Spreztozcs avatar
Så jävla vidrigt. Vad är hans ålder? Läste i andra tråden du länkade att ena GM var född 92.
Citera
2013-04-12, 12:57
Medlem
G-punktens avatar
Fyfan vad vidrigt. Hur hittade de honom? Hur togs han och hur kopplades han till våldtäkten?

En sak är säker. Jag kommer inte låta min dotter växa upp i detta vänstervridna land fullt med brottsbenägna invandrare. Det lär ju inte bli någon förändring först politikernas egna döttrar blir våldtagna av abdullah, 20, Muhammed, 18 och keram, 18.
Citera
2013-04-12, 12:59
Medlem
TheGreenLanterns avatar
Han är född 1992
Flickan var 15 år vid gruppvåldtäkten
Citera
2013-04-12, 15:30
Medlem
Lums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Fyfan vad vidrigt. Hur hittade de honom? Hur togs han och hur kopplades han till våldtäkten?

En sak är säker. Jag kommer inte låta min dotter växa upp i detta vänstervridna land fullt med brottsbenägna invandrare. Det lär ju inte bli någon förändring först politikernas egna döttrar blir våldtagna av abdullah, 20, Muhammed, 18 och keram, 18.

Hoppas du inte har döttrar eller får. Finns ju ingen skillnad mellan en våldtäktsman som heter Lars eller en som heter Keram. Båda två tillhör samma GM grupp, utfört samma brott.

Som du skriver, får du det att låta som att det är "bättre" om en tjej/kvinna blir våldtagen av en svensk.
Citera
2013-04-12, 16:01
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lum
Hoppas du inte har döttrar eller får. Finns ju ingen skillnad mellan en våldtäktsman som heter Lars eller en som heter Keram. Båda två tillhör samma GM grupp, utfört samma brott.

Som du skriver, får du det att låta som att det är "bättre" om en tjej/kvinna blir våldtagen av en svensk.
Det finns en stor skillnad och det är att den här våldtäkten hade aldrigt hänt om vi släpp in exakt noll somalier i vårt land.
Citera
2013-04-12, 16:11
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lum

Typiskt vänsterns sätt att förvränga logiska resonemang. Samma idioter som säger "Det spelar ingen roll varifrån gärningsmannen kommer - det är lika illa oavsett!".

Så om 99% av araber våldtar men bara 1% av svenskar våldtar, så är härkomst fortfarande helt oväsentligt i sammanhanget? Nej, just det. Det här med andel tänkte du visst inte på. Det gör ni aldrig.
Citera
2013-04-12, 16:58
Medlem
Det finns självklart många bra invandrare, typ 50% av min umgängeskrets är invandrare men vafan vad Sverige är mesiga. Sverige ställer upp och ger dessa personer ett hem i detta underbara land och om de då begår t.ex våldsbrott har de förbrukat rätten att vistas här kan man ju tycka.
Citera
2013-04-12, 17:07
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten

Han kanske topsades i samband med rånet alternativt att hans med gärningsman började snacka men jag sätter mina pengar på det första alternativet.
Citera
2013-04-12, 17:22
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrieoli
Det finns självklart många bra invandrare, typ 50% av min umgängeskrets är invandrare men vafan vad Sverige är mesiga. Sverige ställer upp och ger dessa personer ett hem i detta underbara land och om de då begår t.ex våldsbrott har de förbrukat rätten att vistas här kan man ju tycka.

Ledsen att göra dig besviken men utanför din umgängeskrets så är majoriteten kräk bland invandrarna, du har nog bara varit bra på att välja vänner.

Men så får du inte tycka då är du rasist enligt idioter som Lum i tråden och samhället överlag, de verkligen älskar sina invandrade kriminella, att du vill kasta ut dessa är rasistiskt enligt de som älskar våldtäktsmän, ghettogangsters, utländska maffior, invandrade pedofiler, mördare och annat avskum.
Dvs. politiker, jurister, journalister och andra som tjänar grova pengar på dessa kräk.

Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Han kanske topsades i samband med rånet alternativt att hans med gärningsman började snacka men jag sätter mina pengar på det första alternativet.

Topsning låter som det troliga och de fick en träff i registret på just den här gruppvåldtäkten.
Någon som har en länk till det fullständiga namnet på GM nu när vi har ny regel och man måste sitta och gissa?
Citera
2013-04-12, 17:33
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Topsning låter som det troliga och de fick en träff i registret på just den här gruppvåldtäkten.
Någon som har en länk till det fullständiga namnet på GM nu när vi har ny regel och man måste sitta och gissa?

Det är väl denna http://www.upload.ee/image/3221352/1.JPG som TS länkat i den andra tråden.
Eller har jag fattat det fel?
Citera
2013-04-12, 18:18
Moderator
Schlesiens avatar
Ny rubrik

TS har missförstått regel 0.10.

Utgången rubrik:
Flyktingbarnet A** Y** A** häktad för 5 år gammal gruppvåldtäkt Uppsala

/ Moderator
Citera
  • 1