• 1
  • 2
2013-04-08, 08:29
Medlem
Hej där, gjorde ett inlägg för ca en månad sedan där mina stats står. Hade även funderingar på en winstrol första kur, men fick tips om primo. Så har läst lite. Funderar på att köra en längre kur istället, och upplägget har jag lagt upp med det teoretiska jag läst. Så om någon testat så tar jag mer än gärna emot tips om redigeringar i uppläggningen"

Upplägget jag har tänkt mig är något sånt här -
V 1 - 12 Testo e 250 mg e5d (front med 500mg)
V12-24 Primo depot e5d eller oew (inte helt bestämt dosen än) + pct.
Och anledningen till primo plus pct sista 12 veckorna är att Primo är milt, och då det inte ger ökat östrogen, eller knappt stänger ner egen produktionen av testo, så tänkte jag använda primon till att hjälpa mig att behålla gainsen efter testo e, samtidigt som pct hjälper mig smått igång med egen produktionen igen.

Någon som vet ifall detta helt teoretiska upplägget fungerar i praktiken?

Som sagt, vill ni veta stats och annat, läs mitt inlägg "winstrol ok som första kur?"
Senast redigerad av n0shit 2013-04-08 kl. 08:35.
Citera
2013-04-08, 08:36
Bannlyst
Tänker du köra primo samtidigt som nolva/clomid, eller förstår jag dig helt fel nu?

/Ormdoktorn.
Citera
2013-04-08, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormdoktorn
Tänker du köra primo samtidigt som nolva/clomid, eller förstår jag dig helt fel nu?

/Ormdoktorn.

Nej du förstår mig rätt! Nästan använda primo som ett pct för att inte förlora gains från teston.
Citera
2013-04-08, 08:57
Bannlyst
Helt värdelöst skulle jag säga. Det du ska köra då är antingen peptider eller någon SARM, tex ostarine. Istället för primo alltså. Det finns varianter med 5mg dianabol som sägs fungera också.

/Ormdoktorn.
Citera
2013-04-08, 09:04
Medlem
Citat:
Helt värdelöst skulle jag säga. Det du ska köra då är antingen peptider eller någon SARM, tex ostarine. Istället för primo alltså. Det finns varianter med 5mg dianabol som sägs fungera också.

/Ormdoktorn.

Då primon är så pass milt, så tänkte jag att kroppen kanske skulle börja med återhämtningen under tiden jah använder primon, som ett komplement till mitt naturliga testosteron. Eller tror du inte att kroppen återhämtas under primo användningen?
Citera
2013-04-08, 09:14
Medlem
I mina ögon är inject primo den ultimata steroiden, kungen över alla andra. Den är mild, den ger stabila ökningar även på riktigt lågt kaloriintag.Men du ska köra den som pct!?!?! Vad i helvete? Självklart återhämtar sig inte kroppen när du tillför mer hormoner till den!
Citera
2013-04-08, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av n0shit
Då primon är så pass milt, så tänkte jag att kroppen kanske skulle börja med återhämtningen under tiden jah använder primon, som ett komplement till mitt naturliga testosteron. Eller tror du inte att kroppen återhämtas under primo användningen?

Nej kroppen återhämtar sig inte så. Däremot att enbart köra primo de sista veckorna för att sedan kliva på PCT kan vara vettigt. Då kliver du av från ett milt preparat.

/Ormdoktorn.
Citera
2013-04-08, 09:20
Medlem
Citat:
Nej kroppen återhämtar sig inte så. Däremot att enbart köra primo de sista veckorna för att sedan kliva på PCT kan vara vettigt. Då kliver du av från ett milt preparat.

/Ormdoktorn.
Hur många veckor låter rimligt då?
Citera
2013-04-08, 09:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av n0shit
Hur många veckor låter rimligt då?

Egentligen så länge du känner för det, men säg åtta veckor på primo sen kör du PCT på fyra. Då har du sammanlagt dina 24 planerade veckor där.
Citera
2013-04-08, 09:44
Medlem
Bigzys avatar
Hej! Av det jag snappat upp under min korta tid så stänger enbart primo ner dig med.
Kör testo som du tänkt men genom hela kuren, sen släng in en 400mg primo efter 12v kanske?
Citera
2013-04-08, 09:46
Medlem
sedans avatar
Citat:

/Ormdoktorn.
Kroppen återhämtar sig inte så heller.
Citera
2013-04-08, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Kroppen återhämtar sig inte så heller.

Nu är jag kanske helt felinformerad men vad jag fattat är det bättre att kliva av från tex primo jämfört med deca?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in