• 1
  • 2
2013-04-07, 20:31
Medlem
Jag har idag köpt en läcker rosa dator http://www.siba.se/product/11188771/...28386310682866 men upptäcker nu att det inte verkar finnas nånstans att stoppa i en cd-skiva. Är jag blind eller finns det någon ingång? Varför göra datorer utan cd-läsare?
Citera
2013-04-07, 20:33
Medlem
Kaustis avatar
Därför att det knappt när någon som använder DVD/CD idag. Gör man det bör man inte köpa en dator utan läsare
Citera
2013-04-07, 20:34
Medlem
Fettohanss avatar
Gå tillbaka och fråga, annars är det väl bara och byta
Citera
2013-04-07, 20:42
Medlem
welcometorealitys avatar
Det finns externa CD /DVD läsare att köpa om du saknar detta som du kopplar in på USB uttaget annars.
Citera
2013-04-07, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettohans
Gå tillbaka och fråga, annars är det väl bara och byta

Fast jag har börjat använda den. När jag startade den första gången ska man registrera uppgifter och efter det gjorde jag mig beredd att installera annat med skivor men fanns inget sånt Går kanske inte att byta nu
Citera
2013-04-07, 20:55
Medlem
Fettohanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SallyBally
Fast jag har börjat använda den. När jag startade den första gången ska man registrera uppgifter och efter det gjorde jag mig beredd att installera annat med skivor men fanns inget sånt Går kanske inte att byta nu

Man har väl 7 dagar på att byta den även fast den är använd? Annars säg att du trodde de var CD-läsare i den och du känner dig lurad
Citera
2013-04-07, 21:04
Medlem
Citat:
Man har väl 7 dagar på att byta den även fast den är använd? Annars säg att du trodde de var CD-läsare i den och du känner dig lurad

Ja för killen frågade om jag ville köpa Office-paketet men jag sa att jag redan hade det hemma. Då borde han ha sagt något om cd-läsare. Känner att jag vill byta den. Men kan man ta bort registrering på ngt sätt utan att formatera om den? Alltså registreringen man gör när man startar den första gången.
Citera
2013-04-07, 21:15
Medlem
Fettohanss avatar
Citat:
Ja för killen frågade om jag ville köpa Office-paketet men jag sa att jag redan hade det hemma. Då borde han ha sagt något om cd-läsare. Känner att jag vill byta den. Men kan man ta bort registrering på ngt sätt utan att formatera om den? Alltså registreringen man gör när man startar den första gången.

Ja de tycker ja han borde gjort. Jag vet inte de med registreringen men det borde gå annars kan säkert Siba ta bort de åt dig
Citera
2013-04-07, 21:18
Medlem
Citat:
Ja de tycker ja han borde gjort. Jag vet inte de med registreringen men det borde gå annars kan säkert Siba ta bort de åt dig

Tack för hjälpen!

Har precis läst på deras hemsida att man har 30 dagar på sig att prova varan och byta den om man inte känner sig nöjd så då är det löst Synd på en snygg dator
Citera
2013-04-07, 21:23
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Inga problem, Microsoft låter dig ladda ner de filer du behöver från deras hemsida, och du använder din befintliga nyckel.

Tror du verkligen du är först med detta problem?!
Citera
2013-04-08, 02:32
Medlem
PeterNosters avatar
Det finns CD/DVD brännare att ansluta till USB:
http://www.kjell.com/sortiment/dator...tingStyle=grid
Citera
2013-04-08, 09:43
Jag har klarat mig utan CD/DVD-läsare i snart 2 år.
Känns så överflödigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in