Någon som varit med om detta? Hela sängen liksom skakar lite lätt när jag har lagt mig ner för att sova, efter att jag kanske legat i 5-10 min.
Händer vissa kvällar, och ibland är det kraftigare än andra.
Sängen börjar ALLTID skaka när jag tänker intensivt på ifall den ska börja göra det.
Men första gången den skakade och en massa gånger därintill, så har jag inte tänkt på det
överhuvudtaget. Har legat och tänkt massa härliga tankar och sedan blivit panikslagen av att
sängen har börjat skaka.
Har också tänkt på det, äter medicin som gör att jag får högre blodttryck och blir lite lätt skakig. men ändå :P okej jag hade tråkigt jag skiter egnetligen i att sängen skakar och tror att det finns en logisk förklaring till det....
Det händer i min säng också ibland! Jag ligger i sängen helt still och ska somna så känner jag det. Blir skiträdd ibland. Någon har sagt till mig att det kan vara din eller dina skyddsänglarna som försöker fånga din uppmärksamhet. För när jag säger snälla ängel sluta! så slutar det oftast. Vet inte vad jag ska tro.
kan lova er att er sängar står still! det har med insomning att göra....samma grej som att det plötsligt känns som att man snavar/faller när man ska somna
Det hände mig innan jag somnade inatt också! Frågade tjejen om hon frös då jag trodde det var hon som skakade men hon fattade inte vad jag pratade om. Uppenbart kände hon inte av skakningarna så förmodligen är det bara lite hjärnspöken.