2013-04-06, 20:32
Medlem
Någon som varit med om detta? Hela sängen liksom skakar lite lätt när jag har lagt mig ner för att sova, efter att jag kanske legat i 5-10 min.

Händer vissa kvällar, och ibland är det kraftigare än andra.

Sängen börjar ALLTID skaka när jag tänker intensivt på ifall den ska börja göra det.
Men första gången den skakade och en massa gånger därintill, så har jag inte tänkt på det
överhuvudtaget. Har legat och tänkt massa härliga tankar och sedan blivit panikslagen av att
sängen har börjat skaka.

Någon som upplevt samma sak?
Citera
2013-04-06, 20:36
Medlem
revodnebs avatar
Jag tror det är TS som ligger och skakar, då kan man uppleva det som att det är sängen som skakar.
Citera
2013-04-06, 20:38
Medlem
Har också tänkt på det, äter medicin som gör att jag får högre blodttryck och blir lite lätt skakig. men ändå :P okej jag hade tråkigt jag skiter egnetligen i att sängen skakar och tror att det finns en logisk förklaring till det....

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHHAHAHAHAHAH
Citera
2013-04-06, 20:50
Medlem
Ttoclaws avatar
Min soffa skakar också ibland jättelätt när jag ligger i den. Eller det är väldigt sällan. Jag vette fan vad det beror på, lite läskigt
Citera
2013-04-06, 20:58
Medlem
Matärgotts avatar
Har varit med om samma sak.

Jag tror att de är ryckningar i muskler i ryggen benen. Man känner inte av dom mer än att sängen "vibrerar". Det är min tanke kring det hela.
Citera
2013-04-06, 21:10
Medlem
DragonEyess avatar
Det händer i min säng också ibland! Jag ligger i sängen helt still och ska somna så känner jag det. Blir skiträdd ibland. Någon har sagt till mig att det kan vara din eller dina skyddsänglarna som försöker fånga din uppmärksamhet. För när jag säger snälla ängel sluta! så slutar det oftast. Vet inte vad jag ska tro.
Citera
2013-04-06, 21:14
Medlem
Många som utför "astralresor" eller så kallade "sömnparalyser" brukar uppge att man skakar när man är i gränslandet mellan drömmen och sömnen.
Citera
2013-04-06, 22:26
Medlem
snivlems avatar
kan lova er att er sängar står still! det har med insomning att göra....samma grej som att det plötsligt känns som att man snavar/faller när man ska somna
Citera
2013-04-07, 00:07
Bannlyst
Du ska stoppa i mer pengar! Så skakar den mer
Citera
2013-04-07, 00:15
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Bor TS nära järnvägen eller liknande?
Citera
2013-04-09, 14:28
Medlem
Det hände mig innan jag somnade inatt också! Frågade tjejen om hon frös då jag trodde det var hon som skakade men hon fattade inte vad jag pratade om. Uppenbart kände hon inte av skakningarna så förmodligen är det bara lite hjärnspöken.
Citera
2013-04-11, 13:09
Medlem
Rauzzers avatar
Kan det vara detta https://www.flashback.org/t1909604?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in