2013-04-06, 04:18
Medlem
Tjenare! Blev så imponerad av Headhunterz bild http://www.iwantedm.com/2013/02/djz-...hunterz-remix/ med all redigering och liknande som bilden innehåller.

Hade varit riktigt grymt om någon så skillad person här kan göra något liknande som den, alltså att du redigera en bild som jag har tagit och får den att se ungefär likadan ut som denna bilden.

Hade varit riktigt uppskattande om någon hade velat ta sig det här ansvaret, antingen som träning med att redigera bilder, eller endast som nöje och för att vara schysst!

Om det nu skulle finnas någon som känner sig intresserad så hade det varit grymt och kul att se resultatet sen!
Citera
2013-04-06, 08:44
Medlem
Beror mer på orginalbilden än på redigeringen skulle jag säga i det här fallet. Har du en bild direkt från kameran som inte är nära denna i utseende kommer det inte gå att göra den så här med enkel redigering tyvärr. Ett alternativ om du inte har tillgång till en studio där du kan styra ljuset bra är att du försöker stå rätt still i den positionen/minen medan en kompis tar flera kort på rad med olika mycket ljusinsläpp (variera då slutartiden och inte t.ex. bländaröppningen). Många enklare kameror har också någon funktion för detta, annars går det att göra manuellt men då tar det mer tid mellan korten och du kanske råkar ändra positionen mer.

Tanken med det är att den som ska redigera då kan klippa ut t.ex. ansiktet från ett foto, huvan från ett och jackan från ett om inte alla delar är rätt bra från början på ett av korten.
Citera
2013-04-07, 02:13
Medlem
Förstår hur du menar..
Men det jag tänkte var att endast ansiktet ska "klistras in" med redigering och sånt. Luvan och bakgrunden, o allt annat som är på Headhunterz bild ska vara kvar, bara det att ansiktet som jag har bild på ska redigeras in där så den passa någorlunda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in