2012-06-02, 12:40
Medlem
Q1986s avatar
Finns det något gött skvaller på denna snyggingen?

http://db3.stb.s-msn.com/i/30/BF5CF1...B57AEA37D8.jpg
Citera
2012-06-02, 18:37
Medlem
Joperos avatar
Galet vacker tjej! Hennes skratt är hur porrigt och sexigt som helst. Det går rykten om att hon har legat med Andreas Weise också, hennes f.d danspartner.
Citera
2012-06-02, 22:03
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jopero
Galet vacker tjej! Hennes skratt är hur porrigt och sexigt som helst. Det går rykten om att hon har legat med Andreas Weise också, hennes f.d danspartner.

Det var välförtjänt i så fall. Tjejen är inte supersnygg, men har en otrolig utstrålning.
Citera
2012-06-03, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det var välförtjänt i så fall. Tjejen är inte supersnygg, men har en otrolig utstrålning.

"Inte supersnygg" Alltid lika härligt att höra vilka ouppnåeliga krav ni killar har (tar för givet att du är av manligt kön).
Citera
2012-08-25, 12:07
Medlem
Ingen som har klippet när hon tar sig igenom det larmade rummet på fångarna på fortet?
Det var riktigt sexigt!
Citera
2013-04-06, 01:18
Medlem
Wermlands avatar
Skvaller om Sigrid Bernson - lika glad privat?

Denna kvinna blir jag mer och mer "förälskad" i för varje gång jag ser henne i "Let's Dance". Alltid glad och överjävligt snygg. Vad finns att säga om henne? Någon som känner henne? På nåt sätt känns det som om det inte finns något snaskigt om henne, så jag undrar rent allmänt. Trevlig? Lika glad privat etc...
Citera
2013-04-06, 01:26
Medlem
Realisten73s avatar
Grymt härlig bakdel i alla fall
Citera
2013-04-06, 01:49
Medlem
nimrod666s avatar
Hon är spontan och ljuvlig.
https://www.youtube.com/watch?v=o7lfsJv9Vc0
Citera
2013-04-06, 02:06
Medlem
Inte ful och inte snygg, finns hetare tjejer än hon på tv. Alldeles för plain, hon saknar det lilla extra som gör henne unik, en helt vanlig blond smal svensk tjej i mina ögon.
Om man jämför Sigrid med Carin Da Silva t.ex så har Sigrid inte så mkt att komma med längre

Men om du är förälskad så skriv ett brev och fråga om du får chans på henne? Det är väl så man gör?
Senast redigerad av HmmVadSkaJagHeta 2013-04-06 kl. 02:41.
Citera
2013-04-06, 14:58
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Inte ful och inte snygg, finns hetare tjejer än hon på tv. Alldeles för plain, hon saknar det lilla extra som gör henne unik, en helt vanlig blond smal svensk tjej i mina ögon.
Om man jämför Sigrid med Carin Da Silva t.ex så har Sigrid inte så mkt att komma med längre

Men om du är förälskad så skriv ett brev och fråga om du får chans på henne? Det är väl så man gör?
Det fanns en anledning till att jag skrev "förälskad" inom citationstecken, nämligen att det går att gilla någon man aldrig har träffat utan att för den skull bli giftaslysten. Jag är ledsen om inte budskapet gick fram.

Nu gällde inte frågan din åsikt om henne utan om skvaller. Ingen som kan berätta något?
Citera
2013-04-26, 21:43
Medlem
Är också lite nyfiken om hur hon är privat osv.
Citera
2014-02-15, 13:24
Medlem
Bambitas avatar
Ofta jag missat denna tråden!!

Jobbade med henne tillfälligt för x år sedan och ja; hon är alltid lika glad och positiv. Var iaf då. Väldigt ambitiös, kreativ och sjukt rolig. Det faktum att hon är vacker, vältränad och i övrigt begåvad gjorde att jag ville hata henne. Det gick inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in