Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Förkastligt rent ut sagt, vilken risk man tar med att köra 120 i bostadsområden, och hur mycket tid och skattepengar man lägger ner för att ta fast EN person, som i slutändan bara förlorar på det hela. Att polisen beskriver det som ett spel gör det bara ännu sjukare, även om jag antar att han själv tror att det han gör i sin helhet gör gott.
Att dom sen hittade några gram rökmix och en leksakspistol... skrattretande.
att peka fingret och skratta åt svenska polisen är det enda man kan göra, dom är fegisar som siktar vapen mot huvudet på folk som har röka på sig.
oj en softairgun med ammuniton haha !! men låt oss införa licens på soft airguns och dess plastkulor som knappt kan skada en banan.
kommer ihåg när man var ungdom[15-16], hade lite grönt på mig och så kommer 3 civila som på
denna filmen och vill gå igenom mina fickor för att nån skådespelare dom hade hyrt spelade pundare och jag gick förbi honom
han gjorde misslyckade bakåtvolter och lekte pundare, så polisen ville alltså gå igenom mina fickor för
dom "trodde" att jag köpte knark från honom, fastän jag undvikte honom.
jag sa t.o.m till de civila att jag undvikte "pundaren" som gick förbi. dom frågade om dom fick visitera
mig, jag samtyckte då inte till visitering och sa att jag hade bråttom hem.
då sa dom att jag verkade vara nervös och hotade mig med urinprov på polisstationen.
måste säga att jag var halvbäng och såg jävligt trött ut just då [torsk] så dom blev inte så glada att jag misstyckte till visitering och dom gick igenom mina fickor ändå
jag kunde ju inte göra nåt, vilket gör mig arg ännu idag. hade runt 1.5-2 gram grönt i fickan. så tog dom mig till polisstationen för urinprov vilket gjorde dom glada som om dom haffat största boven i landet.
hoppas dom kan sova gott om nätterna.
torska för ringa, inga böter eller så, men blev nästan avstängd från skolan jag gick på.
hatar folk som säger att dom bara gör sitt jobb, för det gör dom inte. dom är FEGISAR.