Citat:
Nu är jag inte med dig alls. Jag har för mig att du sagt att sex är bättre än inget sex och att det är penetrationen som räknas i slutändan.
Citat:
Därför att kvinnor är inte selektiva på samma sätt som män, kvinnor väljer olika män för olika saker till exempel 1 man för sex, 1 man för försörjning, 1 man för underhållning (han är en cool man), 1 man för att han ger henne saker, osv. Om du kunde ha sex med många olika kvinnor skulle du inte hålla dig till 1 kvinna right?
Fast i verkligheten har ju inte kvinnor fyra olika män direkt. Jag skulle inte hålla mig till en kvinna för att jag gillar sex. Fast vad är vitsen med att hoppa runt om du får bra sex av en person? Varför hoppar inte du runt? Det är samma sak där, man väljer en person och är med personen. Eller förespråkar du otrohet nu också.
Vi pratar dock om sex, varför väljer inte kvinnor att ha flera sexpartners om de var intresserade av sex eller bara hade möjligheten?
Citat:
Apropå din video. Det är ju bara dopp in och ut. Om hon blir gravid så tror jag knappast att männen delar med sig av tjejen till andra män, det är kraftig betavarning på det.
1) Men varför kan kvinnor ha sex med typ 100 män utan problem om de inte hade det under evolutionen? Om kvinnor inte låg runt medan män gjorde det skulle det vara tvärtom män skulle kunna ha sex med 100 kvinnor men kvinnor skulle bara kunna ha sex med typ 2 män.
Citat:
Videon är ju inget intressant sex. Det måste du ju ändå erkänna. Nacho är nåt annat men de på videon var ju mjukisar.
ser du att det handlar om oskulder som blir påsatta av flera män samtidigt? Det är samma sak som folk höll på med i stam-samhällen för flera 1000 år sen.