2015-05-19, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Därför att kvinnor är mycket mer perversa än män. Vanligt sex är ungefär lika upphetsande som att titta på TV för kvinnor. Det måste vara män som är nasty, våldtäkt, förnedring, etc. för att kvinnor ska njuta av det annars kan de lika gärna gå på en promenad.
Nu är jag inte med dig alls. Jag har för mig att du sagt att sex är bättre än inget sex och att det är penetrationen som räknas i slutändan.

Citat:
Därför att kvinnor är inte selektiva på samma sätt som män, kvinnor väljer olika män för olika saker till exempel 1 man för sex, 1 man för försörjning, 1 man för underhållning (han är en cool man), 1 man för att han ger henne saker, osv. Om du kunde ha sex med många olika kvinnor skulle du inte hålla dig till 1 kvinna right?

Fast i verkligheten har ju inte kvinnor fyra olika män direkt. Jag skulle inte hålla mig till en kvinna för att jag gillar sex. Fast vad är vitsen med att hoppa runt om du får bra sex av en person? Varför hoppar inte du runt? Det är samma sak där, man väljer en person och är med personen. Eller förespråkar du otrohet nu också.
Vi pratar dock om sex, varför väljer inte kvinnor att ha flera sexpartners om de var intresserade av sex eller bara hade möjligheten?

Citat:
1) Men varför kan kvinnor ha sex med typ 100 män utan problem om de inte hade det under evolutionen? Om kvinnor inte låg runt medan män gjorde det skulle det vara tvärtom män skulle kunna ha sex med 100 kvinnor men kvinnor skulle bara kunna ha sex med typ 2 män.
Apropå din video. Det är ju bara dopp in och ut. Om hon blir gravid så tror jag knappast att männen delar med sig av tjejen till andra män, det är kraftig betavarning på det.

Citat:
ser du att det handlar om oskulder som blir påsatta av flera män samtidigt? Det är samma sak som folk höll på med i stam-samhällen för flera 1000 år sen.
Videon är ju inget intressant sex. Det måste du ju ändå erkänna. Nacho är nåt annat men de på videon var ju mjukisar.
Citera
2015-05-19, 21:35
Medlem
jag kanske har sagt det redan men naturligt och normalt - det är två helt olika saker, våldtäkt är naturligt men det är absolut inte normalt
Citera
2015-05-19, 22:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Nu är jag inte med dig alls. Jag har för mig att du sagt att sex är bättre än inget sex och att det är penetrationen som räknas i slutändan.

Ja men det är inget som kvinnor blir upphetsade av och går och letar efter ditt argument var,

Citat:

Dock ställer jag mig tveksam till det fetmarkerade. Kvinnor är fortfarande långtifrån lika kåta och lika intresserade av sex som oss män, så om de har anpassat sig så borde de ju älska sex eller hur? Varför har deras kapacitet anpassat sig men inte deras intresse?

svaret på det är att kvinnor har inte anpassat sig till vanligt sex med 1 man för det är inte det som har varit normen under evolutionen, saker som våldtäkt, grupp-våldtäkt, sex med flera män, att sälja sex, sex med en främling, att bli tvingad till sex, är det som har varit normen så det är det som kvinnor har anpassat sitt intresse till. Därför är det mycket mer upphetsande för en kvinna att bli våldtagen än att ha vanligt sex. Ja alla kvinnor tycker det fast de flesta skulle aldrig säga det högt.

Citat:
Fast i verkligheten har ju inte kvinnor fyra olika män direkt. Jag skulle inte hålla mig till en kvinna för att jag gillar sex. Fast vad är vitsen med att hoppa runt om du får bra sex av en person? Varför hoppar inte du runt? Det är samma sak där, man väljer en person och är med personen. Eller förespråkar du otrohet nu också.
Vi pratar dock om sex, varför väljer inte kvinnor att ha flera sexpartners om de var intresserade av sex eller bara hade möjligheten?

1) Den sexuella attraktionen fungerar så, hon kan vilja ha sex med 1 man för sexet, 1 man för försörjning, 1 man för att han bjuder på glass, etc. att de flesta kvinnor inte gör det ändrar inte på hur kvinnor funkar. Till exempel om du har en flickvän och hon åker bort, hon träffar en man som bjuder på middag i utbyte mot sex så är det klart att hon kommer att göra det om hon kan komma undan med det. Because why not?

2) Därför att mer sex är alltid bättre, även om det är dåligt sex så är det fortfarande sex.

3) Därför att jag har specifika preferenser som de flesta män inte tänder på.

4) Män väljer 1 kvinna och har sex med henne för män kan typ bara ha sex med 2 kvinnor åt gången i vilket fall. Men kvinnor är inte designade för att bara ha sex med 1 man, kvinnor är evolverade till att ha sex med flera män på samma gång.

5) varför väljer de flesta kvinnor inte att göra det? De har en dålig attityd, är sexuellt hämmade, är feta och fula (ingen vill ha sex med dem ändå), skäms, vet inte hur de ska göra, de förväntar sig att männen ska ta initiativet.

Citat:
Apropå din video. Det är ju bara dopp in och ut. Om hon blir gravid så tror jag knappast att männen delar med sig av tjejen till andra män, det är kraftig betavarning på det.

1) Poängen är att tjejerna får ha sex med många olika män på rad. Man får jätte mycket variation på mycket kort tid.

2) Vad menar du med gravid? Kvinnor kan inte bli gravida 25/30 dagar per månad.

Citat:

Videon är ju inget intressant sex. Det måste du ju ändå erkänna. Nacho är nåt annat men de på videon var ju mjukisar.

Men det är intressant att få många olika män på mycket kort tid. Det är en spännande uplevelse för en kvinna.
Senast redigerad av Babianen 2015-05-19 kl. 22:07.
Citera
2015-05-19, 22:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
jag kanske har sagt det redan men naturligt och normalt - det är två helt olika saker, våldtäkt är naturligt men det är absolut inte normalt

Att en man ser en attraktiv kvinna och har sex med henne är så normalt det kan bli. Att kvinnan får kuk i sig är också normalt det är det som är kvinnors biologiska funktion. Om kvinna samtycker till sexet eller blir tvingad är irrelevant biologiskt.
Citera
2015-05-20, 00:27
Medlem
Citat:
Att en man ser en attraktiv kvinna och har sex med henne är så normalt det kan bli. Att kvinnan får kuk i sig är också normalt det är det som är kvinnors biologiska funktion. Om kvinna samtycker till sexet eller blir tvingad är irrelevant biologiskt.
det är inte nån jävla biologisk funktion vi diskuterar det är inte normalt och acceptabelt att våldta helt enkelt så är det. ja det är normalt i vissa samhällen i afrika men inte här.
Lyssna, det är inte normalt här i Sverige
Citera
2015-05-20, 00:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
det är inte nån jävla biologisk funktion vi diskuterar det är inte normalt och acceptabelt att våldta helt enkelt så är det. ja det är normalt i vissa samhällen i afrika men inte här.
Lyssna, det är inte normalt här i Sverige

Att en kvinna får en kuk i sig är så normalt och naturligt det kan bli. Samtycke är bara en social konstruktion det har ingenting med biologi att göra. Hur är det med djur ska vi införa samtycke där också och straffa djur som våldtar andra djur?
Citera
2015-05-20, 00:37
Medlem
Citat:
Att en kvinna får en kuk i sig är så normalt och naturligt det kan bli. Samtycke är bara en social konstruktion det har ingenting med biologi att göra. Hur är det med djur ska vi införa samtycke där också och straffa djur som våldtar andra djur?
Jag visste det att du inte förstår skillnaden det är absolut inte normalt att inte respektera samtycke det normala är också att respektera alla sociala konstruktioner
du borde läsa på om det
Citera
2015-05-20, 00:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag visste det att du inte förstår skillnaden det är absolut inte normalt att inte respektera samtycke det normala är också att respektera alla sociala konstruktioner
du borde läsa på om det

1) Hur mycket samtycke tror du det fanns på sten åldern? Samtycke har inte funnits under typ 99% av evolutionen. Så kvinnor är inte gjorda för att ha sex med samtycke, det är sexuellt avtändande, kvinnor är evolverade föratt bli våldtagna, grupp-våldtagna, tvingade till sex på andra sätt, sälja sex i utbyte mot mat, osv.

2) Samtycke är en social konstruktion som går emot människors natur därför fungerar det inte, kvinnor blir avtända, män blir förvirrade.
Citera
2015-05-20, 10:28
Bannlyst
Citat:
Ja men det är inget som kvinnor blir upphetsade av och går och letar efter ditt argument var,

svaret på det är att kvinnor har inte anpassat sig till vanligt sex med 1 man för det är inte det som har varit normen under evolutionen, saker som våldtäkt, grupp-våldtäkt, sex med flera män, att sälja sex, sex med en främling, att bli tvingad till sex, är det som har varit normen så det är det som kvinnor har anpassat sitt intresse till. Därför är det mycket mer upphetsande för en kvinna att bli våldtagen än att ha vanligt sex. Ja alla kvinnor tycker det fast de flesta skulle aldrig säga det högt.
De flesta kvinnor har sex med en man, menar du att de inte är tillfredsställda? Vad säger att mannen är tillfredsställd? Ingenting.

De flesta kvinnor är inte mannens preferens och de flesta män är inte kvinnans preferens. Så vad ska du göra? Vara utan sex för att kvinnan inte är perfekt?
Alla kompromissar.
Citera
2015-05-20, 11:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
De flesta kvinnor har sex med en man, menar du att de inte är tillfredsställda? Vad säger att mannen är tillfredsställd? Ingenting.

1) Det är klart att de inte är tillfredsställda. De får inte ut något av det. Titta på det här exemplet. Varför tror du att kvinnan föredrar att titta på TV framför att ha sex med sin man? Tror du att hon skulle föredra att titta på TV om alternativet var att bli grupp-våldtagen i en park?

2) Män blir tillfredsställda bara av att få stoppa in den. En kvinna kan bli påsatt en hel natt i alla hål. Hur många gånger i veckan tror du att de flesta män gör det? 0 gånger i veckan. Många gör det 0 gånger i livet. Därför krävs det att flera män sätter på en kvinna för att hon ska bli tillfredsställd. Eller att en man som väldigt nasty gör det typ Max Hardcore eller Jake Malone.

Citat:
De flesta kvinnor är inte mannens preferens och de flesta män är inte kvinnans preferens. Så vad ska du göra? Vara utan sex för att kvinnan inte är perfekt?
Alla kompromissar.

1) Men män är nöjda ändå för att de får ligga. Kvinnor är inte nöjda bara för att få ligga för kvinnor har utvecklats för våldtäkt, tvång, grupp sex, etc. om det inte är sånt får kvinnan ut 0 av sexet.

2) Ja kvinnor föredrar att vara utan sex hellre än att ha sex som är värdelöst.

3) Ja kvinnor kompromissar genom att ställa upp 1-2/vecka till 1-2/månad.
Citera
2015-05-20, 12:10
Bannlyst
Citat:
1) Det är klart att de inte är tillfredsställda. De får inte ut något av det. Titta på det här exemplet. Varför tror du att kvinnan föredrar att titta på TV framför att ha sex med sin man? Tror du att hon skulle föredra att titta på TV om alternativet var att bli grupp-våldtagen i en park?

2) Män blir tillfredsställda bara av att få stoppa in den. En kvinna kan bli påsatt en hel natt i alla hål. Hur många gånger i veckan tror du att de flesta män gör det? 0 gånger i veckan. Många gör det 0 gånger i livet. Därför krävs det att flera män sätter på en kvinna för att hon ska bli tillfredsställd. Eller att en man som väldigt nasty gör det typ Max Hardcore eller Jake Malone.

1) Men män är nöjda ändå för att de får ligga. Kvinnor är inte nöjda bara för att få ligga för kvinnor har utvecklats för våldtäkt, tvång, grupp sex, etc. om det inte är sånt får kvinnan ut 0 av sexet.

2) Ja kvinnor föredrar att vara utan sex hellre än att ha sex som är värdelöst.

3) Ja kvinnor kompromissar genom att ställa upp 1-2/vecka till 1-2/månad.
Fast du kan ju inte förutsätta att alla män ska gå samman och gruppvåldta kvinnorna. Du blir ju tydligen inte gruppvåldtagen.

Menar du att ingen kvinna kan bli tillfredsställd om hon är med en enda man?

Sen misstolkar du det lite tror jag. Killen i artikeln frågade om att få ha sex, vilket är undergivet. Han hade ökat chanserna om han bara hade tagit tag i kvinnan och knullat henne. Kvinnor vill inte vara ansvariga för nånting.
Senast redigerad av chirho 2015-05-20 kl. 12:22.
Citera
2015-05-20, 13:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fast du kan ju inte förutsätta att alla män ska gå samman och gruppvåldta kvinnorna. Du blir ju tydligen inte gruppvåldtagen.

Det är så det har fungerat under evolutionen,

Citat:
More disturbing, partible paternity can take the form of, essentially, societally sanctioned gang rape, where young unmarried women are shared by the men of the tribe to promote social bonding among those men. The woman’s consent isn’t required for this; like female genital cutting, it’s usually treated as a custom that girls must undergo as a rite of initiation into adulthood.

This custom is most vividly illustrated by an Amazon culture called the Canela, which Ryan and Jetha describe by quoting the anthropologist William Crocker, who studied them for several decades, as follows:

Generosity and sharing was the ideal, while withholding was a social evil. Sharing possessions brought esteem. Sharing one’s body was a direct corollary…. No one was so self-important that satisfying a fellow tribesman was less gratifying than personal gain. [p.103]

According to Ryan and Jetha, the Canela practice “community-building, conflict-reducing” [p.103] festival rituals in which a woman may have sex with fifteen or more men in quick succession. Dawn says vaguely that this is part of the process for “the young woman’s gaining social acceptance” [p.120].

But according to Saxon, Ryan and Jetha have left out some important details about these ceremonies. The Canela are a militaristic and historically violent society which put young men through strict training and discipline to teach them obedience to the village elders. The sex rituals are part of this, and are meant to improve social cohesion and male bonding – which is to say, there’s not much in it for the women. Saxon fills in the details of this: “Crocker concludes… that female orgasm does not occur. The majority of the sex is for male gratification, and… lasts for a matter of seconds” [p.123]. What’s more, the women’s participation – pleasant or not – isn’t optional:

About every other year there is an occurrence where a girl will not agree to sequential sex and so she is forced to comply by a group of men each having sex with her to ‘tame’ her (basically a punitive gang rape). She knows she has no choice and that even if injured she will gain no sympathy… [p.124]

om du tittar på alla fall där en ung kvinna har sex med flera unga män kan du se att det är samma sak. Det är ett genetiskt kodat beteende för att grupp-våldtäkt/grupp sex med flera män var en ritual som alla unga kvinnor var tvugna att gå igenom för att bli accepterade som vuxna kvinnor. Utöver det förväntades unga kvinnor ha sex med alla män i stammen som ville ha sex med dem annars blev de grupp-våldtagna.

Citat:
Menar du att ingen kvinna kan bli tillfredsställd om hon är med en enda man?

Om mannen är nasty så blir hon tillfredsställd. Men hon vill fortfarande ha variation. Bara för att kvinnan blir tillfredsställd av 1 man betyder det inte att hon inte vill ha sex med andra män. För att sex för en kvinna är som att äta en måltid. Man kanske äter en större måltid som man tycker om, men efteråt kanske man fortfarande är hungrig, eller så vill man äta nåt annat. Man kan ha sex med en man som man gillar och som också är tillfredsställande, men sen kanske man vill ha mer. Eller så vill man ha andra män. Man käner sig tillfredsställd för ett tag, kanske till och med för ett längre tag. Men sen vill man ha mer. Det är som att du äter 3 gånger om dagen, du vill ha sex 3 gånger om dagen också.

Citat:
Sen misstolkar du det lite tror jag. Killen i artikeln frågade om att få ha sex, vilket är undergivet. Han hade ökat chanserna om han bara hade tagit tag i kvinnan och knullat henne. Kvinnor vill inte vara ansvariga för nånting.

Om han hade varit bra i sängen hade kvinnan velat ha sex med honom hela tiden.
Senast redigerad av Babianen 2015-05-20 kl. 13:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in