2013-04-04, 13:18
Bannlyst
Hur kommer det sig att det inte finns någon tråd om detta program?
Citera
2013-04-04, 13:48
Bannlyst
Sitter ni och söker för fullt nu för att sätta mig på plats eller?
Citera
2013-04-04, 14:04
Bannlyst
Detta är ju en helt otrolig upptäckt jag har gjort.
Citera
2013-04-04, 14:59
Medlem
StanceCarss avatar
Måste ju bara tilläga att Lulu Carter är en riktig "pingla" (Milf!)
Citera
2013-04-24, 09:14
Bannlyst
Jag anser att Björn borde förklarat riskerna med att angripa virket med motorsågen som ett spjut. Detta skedde när han skulle såga ut klossen i bänken.
Citera
2015-11-18, 06:41
Medlem
Citat:
Martin Timell, 58, ”Äntligen hemmas” största profil, känner inte igen sig i Björn Christiernssons kritik.

– Nej inte för egen del. Men jag tror verkligen att det var så att Björn blev lovad en massa jobb som inte blev av och att han blev besviken för det. Han fick inte jobba så mycket som han ville och då får man inte ekonomin att gå ihop riktigt, alla måste ju ha pengar till mat och potatis och hyran.

Martin Timell var med när Christiernsson meddelade hela redaktionen att han sa upp sig.
Citat:
Björn Christiernsson beskriver ”Äntligen hemma” som en osund arbetsplats och att det saknas respekt och tillit, håller du med honom om det?

– Nej, men så här är det på ”Äntligen hemma” att den enda som har varit med från början, det är jag och sen ska de andra programledarna bytas ut mellan varven, jag tror att det har varit 34 eller 35 andra som har synts i rutan.
Citat:
Även Röös var med när Björn Christiernsson sa upp sig.

– Ja, det var mitt i en inspelning så det blev lite tumultartat och vi tappade fokus på den inspelningen när nån gör så, i mina ögon blev det inte mycket sagt den gången annat än att han inte ville fortsätta, vi hann inte prata så mycket om varför.

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/n...cle21781648.ab

Daniel Röös = producent.
Citera
2015-11-18, 06:43
Medlem
Citat:
På vilket sätt osund?

– Folk mår inte bra, det är stökigt. Man blir lovad mycket som inte hålls. De personer som har störst inflytande och makt bryr sig inte om det som normalt brukar sätta formen för en arbetsplats. Ord som respekt, tillit, öppenhet eller möjlighet att påverka är näst intill obefintliga.

Björn Christiernsson sa upp sig under dramatiska former, inför alla kollegor.

– Jag valde att säga upp mig under julinspelningarna förra hösten. Jag hade bestämt mig någon månad tidigare. Jag valde att göra det när alla programledarna var samlade och i stort sett hela redaktionen, även de nyckelpersonerna som jag framför allt ville vara tydlig mot. För då kunde det göras på mitt sätt, inte bli några efterkonstruktioner och jag kunde tala till punkt.
Citat:
På vilket sätt motarbetad?

– Det är svårt att sätta ord på, men jag var arg, förbannad och ledsen. Dels för hur jag själv blivit behandlad, men även över hur många andra programledare och redaktionsanställda blivit behandlade. Man tillämpar management by fear och jag har för länge sen tappat räkningen på hur många som fått sparken under åren jag jobbat där.

http://unvis.it/www.aftonbladet.se/n...cle21781568.ab
Citera
2016-04-06, 10:05
Medlem
xDEFiLEDs avatar
Jag gillar programmet i sig, men jag tål inte den nya blondinen Hanna Peters. Varför kollar hon aldrig in i kameran? Det ser ut som hon alltid tittar på någon person som står bredvid kameran. Det är det enda jag kan tänka på när hon är i bild. Nån annan som märkt detta?
Citera
2016-10-11, 18:23
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xDEFiLED
Jag gillar programmet i sig, men jag tål inte den nya blondinen Hanna Peters. Varför kollar hon aldrig in i kameran? Det ser ut som hon alltid tittar på någon person som står bredvid kameran. Det är det enda jag kan tänka på när hon är i bild. Nån annan som märkt detta?
Råkade se programmet häromdagen och kan bara säga att jag tyckte att hon var fruktansvärt enerverande.
Att mäta ut var en klädstång (avsedd för att torka tvätt) skall sitta genom att hänga en galge på den, som precis nuddar väggen är inte direkt klyftigt. Tänk den med ett klädesplagg på. Det skall väl finnas något utrymme mellan vägg och galge med plagg på tork?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in