Citat:
Martin Timell, 58, ”Äntligen hemmas” största profil, känner inte igen sig i Björn Christiernssons kritik.
– Nej inte för egen del. Men jag tror verkligen att det var så att Björn blev lovad en massa jobb som inte blev av och att han blev besviken för det. Han fick inte jobba så mycket som han ville och då får man inte ekonomin att gå ihop riktigt, alla måste ju ha pengar till mat och potatis och hyran.
Martin Timell var med när Christiernsson meddelade hela redaktionen att han sa upp sig.
Citat:
Björn Christiernsson beskriver ”Äntligen hemma” som en osund arbetsplats och att det saknas respekt och tillit, håller du med honom om det?
– Nej, men så här är det på ”Äntligen hemma” att den enda som har varit med från början, det är jag och sen ska de andra programledarna bytas ut mellan varven, jag tror att det har varit 34 eller 35 andra som har synts i rutan.
Citat:
Även Röös var med när Björn Christiernsson sa upp sig.
– Ja, det var mitt i en inspelning så det blev lite tumultartat och vi tappade fokus på den inspelningen när nån gör så, i mina ögon blev det inte mycket sagt den gången annat än att han inte ville fortsätta, vi hann inte prata så mycket om varför.
http://unvis.it/www.aftonbladet.se/n...cle21781648.ab
Daniel Röös = producent.