2013-04-04, 06:15
Medlem
snusaren92s avatar
Hej hoppsan!! Jag har en väldigt enkel fundering och det är vilken av dessa Ps man ska ha och va de finns för fördelar? Gillar Cs3 Väldigt mycket har inte testat något annat än Cs2 och 3.
Men va är fördelarna med dom andra och vad skulle ni recommendera och varfrö ??
Jag vill tillägga att jag gillar att börja från scratch ocg göra abstract
2013-04-04, 06:27
Medlem
Jag körde CS3 ganska länge... Kan ju inte säga att CS5 skiljer särdeles mycket, men med CS6 så har de lagt med en hel del verktyg som verkligen underlättar. Den känns också mycket renare ren utseendemässigt.

Bästa är väl ifall du drar ner demoversion från adobe och testar själv?
2013-04-04, 06:30
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvetegudarna
Jag körde CS3 ganska länge... Kan ju inte säga att CS5 skiljer särdeles mycket, men med CS6 så har de lagt med en hel del verktyg som verkligen underlättar. Den känns också mycket renare ren utseendemässigt.

Bästa är väl ifall du drar ner demoversion från adobe och testar själv?
Tack, ja tror jag testar det men demo vet ja inte de blir nog en torrent om de finns crack vill säga Men va e det för verktyg som är tillagda ??
2013-04-04, 06:39
Bannlyst
Man klarar sig rätt bra på cs2 har kört den sen den kom ut typ :-) tar inte så mycket utrymme heller.
2013-04-04, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Tack, ja tror jag testar det men demo vet ja inte de blir nog en torrent om de finns crack vill säga Men va e det för verktyg som är tillagda ??
Nej men du märker/ser skillnaderna och om du finner några fördelar för ditt egna bruk. Precis som OP frågade om.
2013-04-04, 06:52
Medlem
snusaren92s avatar
Enda anledning till att jag byter från 3an är för att den buggar musin blir skum och ja ser inte va jag klickar på de är inte någon som haft samma!
Jag kör win7-64bit har de nå med de att göra ?? :/
2013-04-04, 08:14
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Ställ frågorna i rätt forumsdel + rätt tråd, te.x i denna tråd -> https://www.flashback.org/t1345214

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in