Citat:
Ursprungligen postat av
timoshenko
Det finns logiska förklaringar till allt, sen är det förmodligen du som bara är paranoid och ser/hör/känner saker som inte finns där.
En logisk förklaring till att någon viskar i ens öra i ett öde hus? Ett klart och tydligt förlåt hörde jag och fick det även på film så där är det ju ingen inbillning eller paranoidhet. Även många fler röster jag hört i samma hus har jag fått på film. Du verkar dock inte den vassaste kniven i lådan som bortförklarar allt och kallar folk paranoida. Så du är förlåten.
Citat:
Ursprungligen postat av
schnaasen
Det du skrev säger endast att även dina syskon lider av inbillning och bör således tillsammans med dig, lägga in er så ni blir bättre.
Nu får du ge dig. Känner du dig bättre av att sitta och säga till folk att de ska lägga in sig?
Jag tycker du ska behålla ditt skitsnack för dig själv är du snäll.
Citat:
Ursprungligen postat av
StonedSwede
Om jag upplevde såna saker skulle jag antagligen skriva in mig själv på ett mentalsjukhus.
Sen är det sant att många faktiskt blev skrämda av denna film, men jag är ganska säker på att dessa inte är några riktiga skräckfilmsnördar.
Jag är en riktig skräckfilmsnörd eftersom jag har sett de flesta skräckfilmer. Ja, du skulle nog göra det, med tanke på att du aldrig kan tro på saker om det inte finns en naturlig förklaring.
edit: Vi börjar gå OT här så vill vi fortsätta diskutera det paranormala eller det jag upplevt kan vi ta det i paranormala forumet, annars blir nog mod arg.