2013-04-02, 19:16
Medlem
Mellowdees avatar
http://www.defria.se/

De Fria r tydligen ett nytt parti som jag aldrig hrt talas om innan, och som SD:are s verkar faktiskt helt okej. Ett riktigt demokratiskt parti + att de vill g ur EU. Lter riktigt vettigt i mina ron, eller vad tycker ni?

Mnga av er undrar nog hur de hanterar invandringsfrgan, vilket jag undrade och hittade ett svar i deras FAQ.

Vad har partiet fr instllning i invandringsfrgan?

"- Partiet har ingen egen sikt i frgan, det anser vi att folket ska f avgra i folkomrstningar och det gller alla frgor som folket anser vara angelgna. Det r det enda raka tycker vi eftersom frgan blivit s infekterad. Frst mste dock ALLA kostnader ppet redovisas fr folket. Det har massmedia och de nuvarande beslutsfattarna gjort allt fr att dlja."

Efter att ni (frhoppningsvis) har lst lite om deras politik, r det ett parti som ni skulle vilja rsta p? Kan Sverige ntligen g ur det helvete som gr under benmningen "PK" och vran "demokratur"?

Om inte SD, s kan detta parti fullt mjligt vara till vr rddning. Det r min sikt. Vad r eran sikt?
2013-04-02, 19:29
Medlem
Doktordonkas avatar
Anvnd skfunktionen innan du postar nya mnen! Freslr att admin lser denna trd. Det finns redan en liknande, behvs inte en ny kommentarstrd om Partiet de fria:

https://www.flashback.org/t2083617
2013-04-02, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellowdee
Mnga av er undrar nog hur de hanterar invandringsfrgan, vilket jag undrade och hittade ett svar i deras FAQ.

Vad har partiet fr instllning i invandringsfrgan?

"- Partiet har ingen egen sikt i frgan, det anser vi att folket ska f avgra i folkomrstningar och det gller alla frgor som folket anser vara angelgna. Det r det enda raka tycker vi eftersom frgan blivit s infekterad. Frst mste dock ALLA kostnader ppet redovisas fr folket. Det har massmedia och de nuvarande beslutsfattarna gjort allt fr att dlja."

Efter att ni (frhoppningsvis) har lst lite om deras politik, r det ett parti som ni skulle vilja rsta p
Ett parti som r s fegt att det inte vgar erknna katastrofen med invandringen frtjnar ingen rst. Vi har tillrckligt med fega politiker som det r redan.
2013-04-02, 20:06
Bannlyst
Nej nej nej!

Ytterligare ett invandrarparti.
2013-04-02, 20:16
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorMcGooby
Nej nej nej!

Ytterligare ett invandrarparti.
Nja de vill trots allt ha folkomrstning i frgan och man vet ju vad resultatet sannolikt skulle bli i en sdan. En folkomrstning skulle kunna vara vr rddning.

Jag gillar mycket av det de tar upp om banker, EU, vervakning, media mm. Inte alls dumt. "Individualism" dock... mjo kanske det men d isfall inom en relativt rasligt homogen kontext fr allas trivsels skull. Man br inte bortse frn mnniskans natur som en social varelse.
2013-04-03, 09:46
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Anvnd skfunktionen innan du postar nya mnen! Freslr att admin lser denna trd. Det finns redan en liknande, behvs inte en ny kommentarstrd om Partiet de fria:

https://www.flashback.org/t2083617
Kunde inte skrivit det bttre sjlv.
Trd lst, TS fr varning fr att inte skriva i befintlig trd.
/Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in